22 Ocak 2009 Perşembe

aşkın vucut haltları...


"-yesari ben aşık oldumm...çok fena aşık oldum ama kimse inanmıyorrr...hadi ordan , biliriz senin aşklarını diyorlar" dedi ıssız adam bi arkadaşım...neymiş kimse onun aşık olabileceğine inanmıyormuşmuşşş...ama nasıl olurmuşşş...çok çok fena aşık olmuşş...
ben de dinleyip neymiş derdi anlayıp akıllı usturuplu arkadaş oliiim diye sormaya başladım...

"-ayrıldınız mı?"
"-evet, inanmıyormuş ona aşık olduğuma"
(bu kısma kadar kendi dışında kimse inanmıyor, ben ikna olabilir miyim diye devam ediyorum)
"-sen bi baştan anlatsana"
"-yaaa bu bizim evde kaldı bi 15 gün"
"-neeeeeeeeee"
"-yaa birşey yoktu başta, arkadaşım , kalacak yeri yoktu"
"-eeeeeeeeee"
"-işte ben başta birşey hissetmiyordum, ama sonra aşık oldum"
"-alaa alaa...çok ilginç"
"-yaa işte sonra ben bunun bir arkadaşında kalmasını istemedim, oda bana sen beni sevmiyorsun, gerçekte sevmiyorsun dedi ve beni terketti"

"-bi kız seni terk mi etti...ahh beeee...sen bu yüzden ortalıkta aşığım diye geziniyorsunnnn....anlaşıldıııı"

neyse bu konuşma böyle devam ederken ikna olabilir miyim diye nasıl aşık oldun anlat dedim...veee işteee benim gülme krizine girmeme neden olan cümleler...

"-yaaa amaa yesarii...görmeliydin...çook güzeldi...beraber yürürken herkes ona bakıyordu...ama o akşam benimle eve dönüyor...harika bir vücudu vardı"
"-hahahahahhahahaha...anlıyorummmmmmmm...aşkın vucut hatları..."
"-yaa hayırrr...öle değiiil...:'("
"-tabi canım değilll"
"-ama bakkk...şimdi geri dönse yüzüne tükürürüm..."


bi masalda burda bitmişşşşş:)


bu hikayeden bir sonuç çıkarmamakta fayda var...kendi ruh sağlığımız için...ben öle yaptım..güldüm ve rafa kaldırdım...
not:başlıktaki yazım hatası değil:))

3 yorum:

  1. :))
    gülümsedim.(komik olduğundan değil.romatizmal bir sancı gibi,bir anlık kemik sızlaması gibi ,cızzz yaptı geçti)
    tarih tekerrürden mi ibaret;
    yoksa hepimiz bir araya gelip zincirleme isim tamlaması mı oluşturuyoruz?
    genetik bir bağ mı var acaba hepimizin,herkesin arasında.
    "inandığı zaman" aşık bile hissediyor insan ha...

    YanıtlaSil
  2. genetik bi bağ, bizim aramızda değilde onlar arasında var sanki:)

    YanıtlaSil
  3. "Milyonlarca,milyarlarca hücreden oluşaninsan vücudunda,sadece bir parmak enliğinde bir doku bozukluğu görünce,her türlü cinsel duygusunu yitiren yığınla erkek vardır"
    Stefan Zweig'den

    Biraz alakalı birazda alakasız oldu.Ama yeri burasıydı :)

    elki .:.

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!