6 Ocak 2009 Salı

duvar çiftçisi...





duygusal birşeyler yazmayacağım diye bir kural yok sanırım..yazıyorum...bakın yazıyorummmmm:)

duvarlarım, maskelerim çoktur benim....ben bile şaşırıyorum artık....geliştirilmiş duvarlar, beslenmiş, yememiş yedirilmiş, içmemiş içirilmiş türden...dolayısıyla resmen boynuz kulağı geçti...benim kendi kendimle kalma çabam yazılarım...ama duvarlar herzaman kötü değildir...korur insanı, savunur...içine savunma mekanizmaları serpiştirilir...tuzu biberidir onlar...onlarla ilgili yazmayacağım ilk seferinde...ama başlangıç için şart sanırım...onları görmezden gelmekten iyidir...var olduklarını biliyorum...onları kabul etmek ilk adım olsun...kendi ellerimle kurduğum duvarları...henüz görmeye başlamadım...gördükçe görmemiş gibi yapıyorum şimdilik...

zaman biraz...hepsiyle teker teker ilgilenmek gerek...bazılarını yıkmak bazılarını başkalarına öğretmek gerek...ihtiyacı oluyor insanın...ben b*kunu çkarmış olabilirim ama henüz zararını görmediğimi düşünecek kadar çevrilmişim onunla...farkedemiyorum bile...sadece birileri dışardan...duvarların ardından bağırıyorlar bana..."şöle oluyor böle oluyor...insanalar çeşit çeşit...şu kadar üzüldük ,bu kadar ihanet gördük, insanlar güvenilmez, kalbimiz parçalanıyor, yürek sancıyor ama yaşıyoruz , yaşamaya devam ediyoruz "diye...dinliyorum sadece...ilgiliyim...çok hemde...

neysee...bugün ki dersimiz neymişşşşş????

benim çin seddi gibi duvarlarım varmışşşşşş...şimdi bu bilgiyle ne yapıyoruzzzz...baş başa bırakıyoruzz tabikii:))

uyku başıma vurdu diyorum ve vedalaşıyorum günle...


NOT: fotoğraftaki kesinlikle ben değilim...:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi söyle söyle!