19 Ocak 2009 Pazartesi

pazar günü sendromu...



Saaadece merakımdan soruyorum...Kendini; kuzeniyle buluşmak üzere yola çıkıp, protesto yürüyüşü içerisinde bulanınız oldu mu??? Yok yani olduysa söyleyin...söz dalga geçmeyeceğim...Beni heppp bulur böle şeyler...(yürüyüşe katılmış olmaktan rahatsız değilim)...Kuzenimde şöyle diyor bunun üzerine(üstelik Kızılayda buluşma fikri ondan çıkmışken) "Beni hep teğet geçer böyle olaylar". E geçer tabi...Aileden bir kişiyi buluyorsa hepsi diğerini mecburen teğet geçer başka ne yapsın...Hep aynı sülaleye yüklenilmez ki...Hatırlıyorum da üniversiteyi yeni kazanmışım...Ankara'ya yeni gelmiş köylü kızı modu...Seeen kantinde yemek yicem derkeen nerdeyse dayak yiyordukkk...Yıllardır olay çıkmayan üniversitede sağ sol birbirine giriyor..Kantinin kapıları kapanıyor...İçeri girenlerin kafa göz darmadağın, kandan birşey görünmüyor...Amaaa been ne yapıyorummmm....En önceee milleti arkama almışımmm "açın kapıyıı" diyerek kantinden çıkıyorum...Birde okul bitene kadar benzeri olayları 3 kere filan yaşıyorum...Biri silahlı....Camlar çerçeveler iniyor...Ben elim başımda yere yatmışım yanımdakilerle...

Ay, yani ben kendimi bilmesem bu yürüyüşün ortasında kaldığımda tedirgin olmam aslında...Yada önceden böyle birşey olacağını tahmin etsem o kalabalıkla ters yöne doğru gitmem en azından...Linç olma tehlikesi böyle birşey olsa gerek...Neyse kazasız belasız atlattık...Her yön kapalı olduğu için gideceğim buluşma mekanına Filistin üzerinden gitmek zorunda kaldım gibi birşey oldu...Hiç bilmediğim Kızılay sokaklarını öğrendim mesela...Bardağın tamamı boş değildi yani...Sadece yarısı kırıktı:)



Bir iki fotoğraf çektim, atıyorum buraya...(kesinlikle hiçbir yerde göremezsiniz:))Hiçbir yerde göremezsiniz...Bu Filistin yürüyüşlerine karşı tepkimin nedenini anlamış oldum hiç değilse...İnsanların bu "aaa bu pazar ne yapalım, hadi yürüyüşe katılalım" havaları, tüm ülkenin toplanması değilde, yine bir kesimin gövde gösterisi olma hali, o işportacılar , köfteciler, simitçiler, bu işin "bakın en çok biz protesto ediyoruz, en çok biz karşıyız israile" imajı rahatsız ediyormuş...Dürüst ve anlamlı gelmiyor yani...

Maddi yardımlar çok anlamlı...Orada canını kaybetmemiş, işni, evini, ailesini kaybetmiş insanlar var...Birşey yapmak istiyorsanız gerçekten!!! ulaşacağını düşündüğünüz yollardan maddi yardım yapın...






Hitit heykelinin tepeside ki elemanlarla ilgili yorumu es geçiyorum...Heykell yaa heykellll buu...Sen ortadaki gösteriyi izleyesin diye yapılmamış güzel kardeşlerim...Balkon tanımı yapalım:Yapılarda dış duvar seviyesinin önünde, genellikle üstü de açık olan bölüm...pessss

neyse....Akşam dönüp dolaşıp döndüğüm kürkçü dükkanım tuhaf bir tesadüf sonucu Filistin Caddesinde...Ama ironik olan bu cadde son günlerde Ankaranın en cikkkssss , en kazıkkk, en havalı!!!, en sıkıcı, en gürültüden ne konuşacağınızı duymadığınız mekanlarına ev sahipliği yapıyor...Hatta israil asıllı markaların mağazalarıda ordadır...bakınız:ankara şehir rehberi:P...

çok uzatmadan bitirmekte fayda var...Yürüyüşle av arasında başka şeyler de yaşandı... amaaaa onlar benim gelişimim için önemli...:)

2 yorum:

  1. kuzeniyle buluşmak üzere yola çıkıp, protesto yürüyüşü içerisinde bulup bir de gözaltına alınanlarımız var ne diyorsun sen :)

    YanıtlaSil
  2. wayyyyy...üstaaad:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!