11 Ocak 2009 Pazar

Fringe


Ayyy sadece Lost'un yeni sezon bölümleri gelene kadar izlemek için indirdiğim bi diziydi...Başa dönüyorummmm, saaaadeceeeee Lost'un yeni bölümleri gelene kadar oyalayacaktı beniii.... Ama ne olduuu , 2 günde 10 bölümün tamamını izledim....Offff...

Lost ile karşılaştırmıyorum...Çok farklı kulvar gibi sanki birazcıkkk:)

Ama yapımcıları aynıymış...Benzerlikler var...Özellikle heyecanlı sannelerin sonunda Lost izliyor gibi hissettiriyor....Ama ben sevdim...Sevmesem 10 bölüm izlenir mi...El insafff...Biraz tasarruflu kullan değil mi...Ama klasik Türk tavrı....Buldun mu suyunu çıkaracaksın...Evet yaa evet....Hepsini bitirdiğim için pişmanımmm:(( Yeni başlayacağım ama ....Offf...

Neyse veryansın etmeyi bırakıp diziden hasetsem iyi olur...Öle muhteşem birşey beklemeyin...Ben düşündürdüğü için sevdim...Her bölüm yeni bir senaryo gibi görünsede elbette tüm olay birbirine bağlı...Benim gibi kan , kesik , hastalık türü şeyler kelime halinde bile rahatsızlık veriyorsa dikkattt!!!....Görünmezlik, zihinsel kontrol, ışınlanma, genetik mutasyon, yeniden dirilme, ölüyle zihinsel olarak konuşma gibi gerçek üstü konuları içeriyor...

Düşünmeyi , düzeni, bilimi, yeni olan herşeyi seviyorsanız seveceksiniz...

Dizinin ismi bile ilginççç...Fringe...

Alt yazı metninde açıklaması yapılmış:

Fringe Science (Sınır Bilim)

Sınır-bilim (İngilizce: fringe science), yerleşmiş bir disiplinde,
ana-arter (genel kabul edilen) veya geleneksel olarak kabul edilegelmiş
(ortodoks) teorilerden ciddi biçimde ayrılan bilimsel araştırmalardır.
Bunlar, güvenilir olağan akademik disiplinlerin "sınırları" olarak
sınıflandırılırlar. Sınır kavramlar genellikle yüksek oranda spekülatiftirler
veya bilim adamlarının geneli tarafından zayıf bir şekilde tasdik edilirler.
[1] Sınır-bilim tabiri zaman zaman sözdebilim dallarını ve araştırma konularını
kastetmekte kullanılır. Bununla birlikte, sınır-bilim ile sözdebilimin kategorisel
sınırları tartışma konusudur ve tanımsal açıdan sınır-bilim ile sözdebilim
farklıdır.

2 yorum:

  1. :)) bayılıyorum ben de bu diziyi aynı amaçla izlemeye başlamıştım fakat sezon 1 bölüm 13'te kaldım çünkü bir türlü divx inmiyooor . Ben de prison break'e başladım ( millet bitirdi bile) o da çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
  2. Allahıımmm...bu postu nerden buldun da yorum yaptınn:))

    ben ilk sezondan sonra izlemedim...hatta artık dizi izlemiyorum...greys anatomy kaldı bir tek..bir de başlarsa lost:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!