3 Ocak 2009 Cumartesi

kar sağolsun:)

Ankara'yı kar yağdığında sevebiliyorum...ancak karlar altında sevebiliyorum yani...:)yoksa ağzıyla kuş tutsa yaranamaz ....elbette 9 yıldır çok şey kattı bana...aldıklarının yanında...o mu aldı, mı ben mi vazgeçtim bilmiyorum... ama artık ikimiz de birbirimizi eskisi kadar ilginç bulmuyoruz...ben beyazları giydiğinde gülümsüyorum ona...oda bana huzur veriyor..kar erimeye başlayana kadar sürüyor flörtümüz...Nasılsa yaz gelecek ve tanımamazlıktan geleceğiz birbirimizi yine...

2/01/09

7 yorum:

  1. Yaz geldi, geçiyor...

    Nedir son durum?

    YanıtlaSil
  2. kışı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. http://durum-casaubon.blogspot.com/2008/12/yalnzca-kar.html

    Bunun için mi bekliyorsun?

    YanıtlaSil
  4. :) sanırım evet...

    YanıtlaSil
  5. Bu haftasonu Ankara'da olacağım ve bu mevsimde nefret ederim Ankara'dan...

    YanıtlaSil
  6. pekii...oı halde ağaçlardan , ormanlardan, hatta yok yok...en iyisi parklardan bile uzak dur sennn....:)))

    YanıtlaSil
  7. Sen nasıl istersen...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!