29 Ocak 2009 Perşembe

ne şimdi bu...


biri bana söylesin....bugün hangi gezegen hangi ileri geri hareketleri yapıyor...ne bu yaaa..ne oldu bitti anlamadım...güzel ve neşeli başlayan bi gün...hatta birkaç gün...


ama günün devamının hali ne...bu gezegenlerin hepsi üzerimden mi geçiyor...biri bişiy söylesin...ne bu halsizlik, mutsuzluk, umutsuzluk, sinir , agrasiflik...imdaaaaaaaaaaaaaatttt...alışık değilim...çabuk geçsin lütfeeeeeeeeeeeennnnn....


off ... yani iç sıkıntımın haddi hesabı yok...yoldan gelecekler gelsin hemen...kavuşacaklar kavuşsun..bitsin bu çile...bu bir çığlık sanırımmm....ama çığlığımı ben bile duyamıyorummmmmmm......


biri beni duysun ve müdahale etsin...nefret ederim çığlık atmaya çalıştığın ama sesini duyuramadığın rüyalardan...ne ümitsiz bi andır...


neyse ...geçsin zaman biran önce...normale dönmek istiyorum...

3 yorum:

  1. Aynen bende de bir haller vardı bugün.
    Öğleden sonra iş yerinde kavga ettim sebep yokken.. Eve giderken dolmuşta sessiz sessiz ağladım.
    Halbuki ne güzeldi son bir iki gün, hatta bu sabah.
    Gezegenlere sokayım..

    YanıtlaSil
  2. Şu resimdeki kadının ağzına tuttuğu örgüden ne kadar güzel çanta sapı olur...Kış başından beri böyle bişi arıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. hah ben de bunu söylemek istemiştim zaten...:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!