4 Ocak 2009 Pazar

ıssız adam, ıssız pazar


en son izlenen film:A.R.O.G
en son gidildiğine pişman olunan film:A.R.O.G
bir önceki filmi unutmak için 2. kez gidilen film:ISSIZ ADAM

yağmur yağıyorsa, AVM lerden nefret ediliyorsa, evde oturmak istenmiyorsa yapılacak en iyi şey sinemadır elbette...(elbette en iyi salonlar AVM lerde...ne yazıkki:( )

ilk defa aynı filme ikinci kez gittim...ıssız adama birinci haftasında gitmiştim..ilk hafta 2.gün....kuzenim akşam aramış "lütfeeeeeeeen bu filme git...yarın sabah 09:00 seansı varsa ona git....lütfeeeennnnnn" demişti...ayy tamam giderim yaaa demiş ve gitmiştim başka bi kuzenimi alıp...(asıl beraber gitmek istenen kuzen başka bir şehirdeyse mecburen diğerini yedeklerden çıkartırsınız)

sevmiştim filmi...ilk kez duyulan farklı müzikler, farklı istanbul mekanları, hoş evler, restoranlar, güzel bir kız, manyak bi adam, hüzünlü bir son...lütfennn git diyenin birçok kez düştüğü üzücü haller...e güzel film dedik geldik eve....nolduu sonraaa...Allaaaaaaaaaaahhhh ortada bi yaygara bi yaygara...ıssız adam da ıssız adam...çok sevindim filmin bu kadar izlenmesine...çünkü hakettiği bir başarı Çağan Irmağın...herkese gitmesini önermedim ama...bazı insanlara git dedim...bazılarına gitmesen de olur...çok etkilenmeyebilirsin...ama nedense herkese kendi hemcinsiyle gitmesini önerdim...öyle olması her iki taraf için de en hayırlısı çünkü...normal ve düzgün giden bir ilişkinin tarafları beraber gidebilirler elbettee...onlar filmi pek etkilenmeyerek izlerler...ama ıssız adam olduğunu düşündüğü bi adamı bu filme sürükleyen zihniyeti anlamıyorum...kendine yapılan saygısızlık olarak görüyorum...kendine saygısı olmayana başkası ne yapsın...(gör bak öküzz sen beni kaybederek çok acılar çekeceksin demekle acı çekmez sanırım malum ıssız kişilik)

bi de "ben ıssız adamın ben ıssız adam mışım" diyerek ortada bununla övünrek dolaşanlar da ayrı bir muamma...çok iyi bi b*ksun demek geliyor insanın içinden...herkes ıssızlaştı ve bunu gözünüze sokma nedeni yönetmenin , övünmeniz değil...

herneyse...

2. kez gittim...müziklerin çok daha fazla keyfine vardım...bir filmde müzik ne demek daha iyi anladım...aynı sahnede tekrar gözyaşı döktüm...filmin sonunda bu sefer sabrettim, tüm emeği geçenler kısmının bitmesini bekledim... ve elbette Cem Yılmaz'ı ve filmini ilelebet unuttum...

eywallah Çağan Irmak....(anlamazdıkkkkk anlamazzzdıııkkkk...kadere de inanmazdıııkkk:))

6 yorum:

  1. Sadece sıkıcı pazar mı..
    Evden çıkamadık beee günlerce.!
    Ceren'i de göremedim zatn.
    Olsun bence sıkıcı değil eğlenceliydi..(:
    Issız Adam(Y). Benle ayrı güzel o ayrı ..

    "Cemre ya ben ağlamam bi daha " dedin ama ikimizde ağlayarak çıktık yine=D
    Çok güzel bi yazı olmuş şahsen artık ilerlediğini düşünüyorum bu işte..=))

    Biz daha ne filmler izlicez KORELİ(: sora bebelerimize baba...:D:D

    CemreK.

    YanıtlaSil
  2. Issız adam a yapılan en sıkı yorumlardan biri olmuş seninki..
    Arog meselesi hakkat ya o ne biçim bir filmdir zamanıma acıdım yemin billah:)

    YanıtlaSil
  3. arog mu...o ne kızzz:)

    YanıtlaSil
  4. A.R.O.G. hani pişman olmuşsun ya onu şeyettiydim:)

    YanıtlaSil
  5. ha-tır-la-mı-yo-rummmmm

    :))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!