5 Ocak 2009 Pazartesi

Vicky Cristina İstanbul 'da çekilsin...gözümüz gönlümüz bayram etsin:)


"offf yaaa...ben barselona'ya gitmek istiyorummmm"

işte tam da bu cümleyi söyletmek için yapılmış bi film...söylüyor musunuz? elbetteee:(
gerçekten harika ispanya görüntüleri var...yani dolu dolu (hatta fazla dolu) bi şehri nasıl yaşarsınız gösteriyor..bi de sanat dallarına hayran kalıyorsunuz...bi de gitara..bide bidee ispanyol insanlarınaaaa...bi de tarihe doğaya şaraba....ayyy ama filmin konusu neydi yaa...hatırlamıyorum...

işte anlaşıldığı gibi kesinlikle turizmcilerin oyununa geldik...

tamamm kesinlikle paristen başlamıyoruz avrupa gezimizee...kesinlikle barselonaaaaa....orda tüm hatunların penolope gibi o , erkeklerin de ilk defa gördüğüm o adam gibi olması gerekiyor yalnız...ben de öle güzel fotoğraflar çekmek , öle güzel resimler yapmak istiyorum...

neyse...bunları, filmi izledikten hemen sonra, taze taze yazıyorum...nasıl olsa yarım saat sonra hepsini unutacağım....eski monoton, sıkıcı halime geri döneceğimin garantisi olduğuna göreeeee....rahat rahat uyuyabilirim...

işteeee...film dediğin insanı alır götürür ve geri aldığı yere bırakır...budur yaniii....

bu arada scarlett johansson'ın hakkını yemeyelim...en azından o da filmin sonunda hala benim gibi ne istediğini bilmiyordu..kendisini seviyor sayıyor çalışmalarının devamını merakla bekliyoruz....

ayy uykum geldiiiiii:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi söyle söyle!