13 Ocak 2009 Salı

yupppiiiii...krizim bitti

nihayetttt yaaa nihayetttt...uzun zamandır boşluktan ve iş yokluğundan beynimi yemekteyken, bugün zaman nasıl geçti anlamadım...başımı kaşıyacak, facebook frofiline, bloguma bakacak, maillerimi kontrol edecek, gazeteyi okuyacak, genel mecburi geyikleri yapacak zaman bulamadım....uzun süreden sonra msn'im sürekli "meşgul" modundaydı...kimse cesaret edip mesaj atamadı...bi ara yemek yiyemediğim için kan şekerim düştü, biri Allah rızası için şekerli çay verdi de neden böle balık gibi bakmaya başladığımı anlayamadan kendime geldim:D

ohhhh beeee...bi ara önce ne yapmam gerektiğini düşünürken buldum kendimi.hattaa ve hattaa not tutmak zorunda kaldım yapacaklarımı unutmamak içinnnn...telefonlar susmadı...bi sürü bahane bile uydurmak zorunda kaldım....ayyy ne güzel yaaa...yarına da bin tane yapmam gereken iş kaldı...

amannn nazar değmesinnnn...böleee devam etsin yoksa ben krizden diil sıkıntıdan ölebilirim...


yaşasın yoğun olmakkkkkk:)

2 yorum:

  1. işler açıldı galiba :) maaşallah diyelim. bereketli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. :))) evettttt...aminnn, olsun tabii yaaa...ne bu umutsuzluk, ümitsizlik, rehavet...öldük mü yaaa

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!