27 Şubat 2009 Cuma

boşşşvereceksin...



Depresyona girmenin de bi adab-ı muaşeret kuralı olmalı canım…ne bu yaa. Hayata küsmek filan. Sürekli bir sinir küpü modunda gezmek, önüne gelenin senin dertli olduğunu düşünmesini istemek. Aslında böyle bir cümleyi kurabilmiş olmak bile başlı başına bir depresyon belirtisi olmalı bence.

Ben kuralları belirliyorum arkadaş. Depresyona girdiğimde yapmam yasak olanlar ve o yasakların yerini alacak “doğrular”…

1-Bir kere kendine acınmayacak… Acınacaksa başka insanlara acınacak….Ne de olsa onlar senin gibi hayata gerçekçi ve mantıklı bakamıyor… Onların hepsi salak.. Sen akıllısın!!!.. Onların hiç biri senin kadar düzgün düşünemiyor.. Sen çok mantıklı ve zekisin!!!…Çabuk anlıyorsun ve çabuk öğreniyorsun…Diğer tüm insanlar aptal…

2- Ne olursa olsun başka birinin yanında ağlanmayacak….Bununla birlikte yalnızken de ağlanmayacak …Bu ağlama zımbırtısını yenmek istiyorsan…Yani illa da ağlıcam, içimi boşaltıcam diyorsan…Git acıklı bi film izle…Geç televizyonun karşısına, bağıra bağıra ağla…Ağlamaya kendini kaptırıp , film arasında verilen çocuk bezi reklamında da ağlamaya devam edersen “ Hep böle bi kızım olsun istiyordum” diyerek kısa süre için meraklı bakışları üzerinden atmış olsanda bu cevap seni daha derin, soru ve sorunların içerisine çekebilir…Dikkatli olunacak!

3- Kesinlikle ve kesinlikle yemek yemeğe verilmeyecek…Bunun yerine maddi imkanlar çerçevesinde eş , dost ,arkadaş, akrabalara bol bol yemek yapılacak, yemek yapmanın mümkün olmadığı zamanlarda yemeğe götürülecek ve onların saniye saniye kilo alması büyük bir zevkle izlenecek…bu zevkin yerini hiçbir şey dolduramaz…Depresyondan çıkamıyorsan başkalarını da o çemberin içine çekeceksin ki depresyonuna birde yalnızlık hissi eklenmesin…

4-Yalnız kalmak için odalara kapanılmayacak…Tam tersine evi mümkün olduğunca çok insanla doldurarak kendine nefes alacak vakit bırakmayacaksın.. Eve getiremediklerinle dışarıda buluşulacak..Mümkünse en çok dertli ve karamsar olanlarıyla…Hani böle hasta olanlarından , dayakçı koca sahibi olan, alkolik sevgilisinden küfürler yiyen türlerden olursa yeme de yanında yat….

5- Dertli , tasalı, ağdalı şarkılar dinlenemeyecek…Onun yerine Serdar Ortaç albümlerinden en hareketli şarkılarını kullanarak bi remix yapılacak…mp3 çalara atılan şarkılar eşliğinde , meraklı (ne meraklısı düpedüz “tuhaf”) bakışlar eşliğinde ara sıra mırıldanarak , ara sıra dans ederek gününü gün edeceksin..olmadı serdar ortaç funclup üyesi olacaksın…Organizasyonlara katılacaksın…

6- En önemli maddelerden biri ; her önüne gelene dert yanmayacaksın…Bunun yerine İclal Aydın yutmuşçasına mutlu mesut “hayat güzeldir” naraları atacak , daha önceden hazırlanıp ezberlediğin cümleleri yayacaksın…Tamam bir nevi insan kandırmak ama olsun… Bi kaç arkadaşını , eşini dostunu tamaaamen “iyi” niyetle “yanıltmışsın” çok mu…boşver…Sallamıcaksın bunları…Bağıracaksın …Hayat güzeldiiiiiiiir….

7-Düşünmeyeceksin…ve tamamen normal insan olacaksın…öle çok düşününce bi fark olmadığının farkına varacaksın…bakacaksın ama görmeyeceksin…mantık aramayacaksın…yapamıyor musun…tedavi olacaksın…ama kendi arızanın farkına varabilmek mesele tabii…senin için zor olmasa gerek…hani sen çooook akıllısın!!! Yaa, işte o yüzden normale döneceksin ..ve rahata ereceksin..

8- Şimdi gelelim en önemli konuya…bu maddeler işe yaramazsa gelip bana hesap sormayacaksın…”yesari , bunlar işe yaramıyorrr…bide üstüne rezil olduuum” filan demiyeceksin… ne bilim ben işe yarayıp yaramayacağını allaaalaa…ben yazarken depresyonumu unuttum işte…sende okurken unut …

yesari
22.11.2006

5 yorum:

  1. eeheuehee iclal aydin yutmuscasina nedir yaa hhooff cok guldum ya super olmus :)))

    YanıtlaSil
  2. hah..o halde amacına ulaşmış demektirrr...

    YanıtlaSil
  3. Galiba depresyona giriyorum...
    Bir ara uğrarım sana Yesari..:P

    YanıtlaSil
  4. :))) Bilmiyorum yazını yazdıktan sonra tekrar okuyormusun? Okuyorsan seninde güldüğüne inanıyorum. Güldüm. Depresyon hayatım hiç olmadı inşallahda bundan sonra olmaz ama gülmek güzel şey:)

    YanıtlaSil
  5. ever Erkan...ben okurum yazılarımı...be yazmışım gibi gelmez...bu yazım eski...gerçekten dipteydim yazarken...şölee bir sirkelenmiştim...gülüyorum okudukça bende...beğendiğine sevindim...

    Hakan-can; aman uzak dur gözünü seviim...sen böle kal heppp..

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!