12 Şubat 2009 Perşembe

deviasyonumun ruhu...

(masamdayız, ekran müşteriye dönmüş, kendisine fiyat verme aşamasındayız)

müşterimle geçen dialog:
-11.000 ytl liste fiyatımız çıkıyor...
-11.000 mi...15.000 olmasın(ekrana yöneliyorum)
-ayy evet yaa...haklısınız...ben biraz hastayım bugün...özür dilerim...
-ben de pek iyi değilim, aslında çok iyi de göremem...
-yok yok, en azından benden iyi görüyorsunuz







şimdi ne var bunda değil mi...ne var...ayy böle yaşanır mı yaa...bi ameliyat olduk...doktorum diyor ki bugün.."yani benimmm, cuma günü ameliyat olup , pazartesi hiç sorunsuz işe başlayan hastam olur..."

"ben hayatımdaaa bu kadar ameliyata raksiyon gösteren bünye görmedim" dedi bir de yetmezmiş gibi...ben inanın çook farkındayım bunun demek istedim...çok alerjik bi bünyem varmışşşşş...benimmmmm...ameliyata reaksiyon gösteriyor, kabul etmiyor ve burun bi sürü zırvaya neden oluyormuş yani diğer bir anlatımla...ayy nefes alamıyorum sonuçta...yaa kendimi tanıyorum aslında...baştan bilmem gerekirdi...çok kolay, çok basit bi ameliyat...ama kardeşiiiim, beeen basit değilim kii...benimle ilgili hiçbirşey basit ve sıradan geçiştirilemez kii...

ne dicektim ben...işte böle oluyoo...araya msn dialoğu girdi unuttum...beynime yeterince oksijen gitmiyoooooooooooooooooorrrrrrrrrrr...

haah...alerjik bünyeymiş...beeniim...yani böle mıy mıy mıy bişiy değilim ki...hastalık hastası hiç değilim...çıt kırıldım değilmmmm...alerjik bünye değil(d)im...ben köyde büyüdüm öncelikleee....otun, bokun, böceğin, çiceğin içinde,arasında,üzerinde...ağaçtan indirilemezdim ki ben...yani ağacı yicektim neredeyse...

ayy hertürlü hayvanı gördüm...haşır neşir oldum...hatta benim ilk evcil hayvanım bi buzaktı yaaa... ne bu şehirli ayakları , noluyooo bana...tersine mutasyon geçiriyorum sanki...ben bölee değildiiiiiiiiimmm..oyyy ki ne oyyyyy...imdatttttt...bi burun amaliyatı yüzünden 10 gündür sürünüyorum yahuu...kimse konuştuklarımı anlamıyor , müşterilerimin telefonlarına çıkmıyorum...

neyse...yazmıyorum...yazamayacağım daha fazla...

işteee havalarda bi tuhaaafff...Ankara işte...bugün acaip rüzgar vardı...inanlar uçacak gibiydi....kendini içeri atan müştericaaaağlar uçmaktan korkuyorlardıı...işte sonra şeyy oldu bi dee...böleeee, tuhaf bi yağmur yağdı....kısa süreli...ama geçtii...sonra bu rüzgar aslında iyi oldu bi yerde..tertemiz oldu Ankara'mın!!!!!! havası...ohhh misssssss...(bide o mis gibi havayı alabilsemmm...ayy dönmicemm bu konuyaaaa...)))))

6 yorum:

  1. gerizekalı salak..

    YanıtlaSil
  2. bi de şunu isimsiz yapmasan...hakaretinin arkasında dursan...ahh ahh...özgüveennnn:)

    YanıtlaSil
  3. böyle kendini bilmezlerin yorumlarını çöpe atmak lazım...
    seni çekemeyen birilerinin yaptığı kesin...:)

    YanıtlaSil
  4. yaa ben ne zaman blog yazarı oldum da ne zaman beni çekemeyen birileri de oldu...çok anlamsız...bence yaşı biri...ilk hakaretimi yayınlamasam olmazdı ama:)

    YanıtlaSil
  5. deviasyon ameliyatının sonuçlarından memnun musun?
    benimde olmam gerekiyor da!

    YanıtlaSil
  6. ben çok memnun değilim.. çok hassas bünyem varmış filan.. ama herkesin aynı olmayabilir.. açıkçası benim için bir fark olmadı diyebilirim..ama sen doktorunla muhakkak görüş bunu...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!