3 Şubat 2009 Salı

insan dilediği şeye dikkat edecek!!!



sefkili blogggg...şimdi eve gidince yazamammm ben biliyorummmm...çok yoruldum bugün ...meğer benim iş arkadaşım ne kadar önemliyimişşş..ne kadaaaa aamaa ne kadaa...ay adam hasta olduuu...ben direk kafadan hasta oldummmm...buradan kendisine sesleniyorummmm:P

kaç dosya açıp , kaç hesap karıştırdım, kaç kişiyle telefonda konuştum, kaç kişiyi geri aramayı unuttum, kaç kişiyle ilgilendim, kaç proje hazırladım, kaçççç kaççç kaççççççççççç yesari kaççç...


ben severim böyle aşırı yoğunluğ zamanları ama bide unutmamayı başarabilsem...yani kim ne dedi, ne not bıraktı , bugün dünya barışına çözüm bulundu mu, küresk kriz sonlandı mı...

böyle yoğun zamanlarımda, hayatla bağım tamamen kopuyor...halime çok gülüyorum...belli bir süre sonra insan içine girdiğimde dünyadan kopmuş vaziyette şaşkın gözlerle yüzlerine bakınca ben mi eğleniyorum onlar mı bilmiyorum...ama herşeyden bi haber oluyorum...normalde iş yerine gelen gazeteyi okuyan, bununla yetinmeyip internete köşe yazarlarını, flash haberleri takip eden yine ben, akşam bi şekilde bir iki tv programı izleyebilirken birden bire iş yerimde, hayatta soyutlanmış, kendi dünyamda, dünyamın sorunlarını çözmeye başladığımda, aslında tuhaf şekilde hoş bir huzura kavuşuyorum...sonuçta ilgilendiğiniz tek şey işiniz...

dünyada neler olmuş bitmiş, kim kimin gırtlağına yapışmış, kim kimle laf dalaşına girmiş, nerde kim kimi öldürmüş , ailede nasıl gelişmeler var...amannn...galiba işimin yoğun olması çok daha iyi...bilmiyorum...

anammm ne kadar yorulmuşum...halime bak...bu yazıyı tekrar okuyup, silmeden önce hemen yayınlasam mı acaba...kendimden sıkıldım...

imdaattttttttttt...iş yerimden çıkmaya hazırlanıyorum...dışardaki hayatın kollarına gidiyorummmmmmmmmm...

ahahahaha...harbiden yorgunken çekilmiyorum...kesinnnnnnn...

bi de bunun sessizken çekilmeyen versyonu var...konuşan halime laf edenlere sessiz yüzümü sunup, günyanın kaç bucak olduğunu gösteriyorum....

gittimmmmm:)

NOT: bu kadar gevezeliğim, yarına yarım işler bırakmış olmamdan aslında...yarından itibaren sağlık nedenlerinden dolayı 5 gün süreyle yayınıma ara vericem...sağlık nedenlerinden ötürüüü dedimmmm:)...Hastane maceralarımla devam ederim cümlelerime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi söyle söyle!