14 Şubat 2009 Cumartesi

ivedik yolunda...


sevgili blog; madem blogsun...kayda geçmesi için yazıyorum...2009 yılının 14 şubat sevgililer günün de "de" yalnızımmmm...ve bu durumun acısını akşam recep ivedik-2 filmine giderek kendimden çıkartmayı düşünüyorum...

müstakbel segili adayım; biran önce ortaya çıksan diyorummmm ne dersin...çok can sıkıcı olmaya başladı bu durum...nerdesin be adaammmm???

ve sevgili kader; içinde bulunduğum bu durumu değiştirmen için 364 günün var...2010 sevgililer günü recep ivedik-3 e değil, en yakın ve en yüksek binanın çatı katına giderim...bilgine...nokta.

15 yorum:

  1. sen hem ahkam kes hemde eyy sevgili acaba dünyanın neresindesin de.. korkutma adamı :))))) ihihi saka bir yana cok icten geldi paylasımın..

    YanıtlaSil
  2. ama yaaa carameliaa...yapamıyooruummm yapamıyoruuuuummm...:(((...acaa bi ilacı var mıdır ki:S

    YanıtlaSil
  3. 2010 sevgililer gününde gönlün kimi arzu ediyorsa,inşallah onunla recep ivedik-3 e elele gidersin sevgili yesari...

    Samimi ve içten yazın için kalemine de hürmetler ederim..:P

    İyi akşamlar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. warr
    cok ciddiyim:)) japonların yeni icatı hapı iciyosun seni sevmesini istigin kisiye o senin oluyo ihihi:)

    YanıtlaSil
  5. ayy bunu demek istememiştim...ahkam kesme olayını bırakamıyorum demek istedimmm:)))
    hakan-cannn hoşgeldin ve yorum için teşekkürlerrr:)
    recep ivediğe gitmedim...yapamadımmmmmmm:)))

    YanıtlaSil
  6. aman ha çatı katı filan. olmadı en azından günü kurtarmak adına gelecek 14 şubatta erkek kılığına girip de gelebilirim. nasılsa kesin benim de bir işim gücüm olmaz. ama bence bana kalmaz bu iş.
    yeter ki çatı katı olmasın :)

    YanıtlaSil
  7. aaaaa...olmadı amaaaa:)
    işin rengi tuhaflaştı...ben sadece eğlenceli olsun diye yazmıştım bu yazıyı...günü kurtarmak yok...bulunamayana sevgili yok...çatı katı yokkkk;)
    sadece gülümseyin ve geçin arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  8. Hayatını değiştirecekmiş gibi görünüp de içine zehir enjekte edecek biriyse beklenen, hiç gelmesin daha iyi. Bence bekleme. Hayatını en güzel şekilde yaşa, yapmak isteyip de yapamadıklarının listesini çıkar. Her birini sırasıyla uygulamaya başla. Özgürlüğün tadını çıkar. Bazen o özgürlüğünü kazanabilmek için her şeyini verebilecek duruma gelebiliyor da işin içinden çıkamıyor insan. Ben öyle düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  9. seni recep ivediğe götürecek bi sevgili?? belki böyle bi sevgilim olmasa çok daha iyi olur derim ben :D

    YanıtlaSil
  10. delisiniz yaa..olay beni recep ivediğer götürecek bi sevgiliye kadar gittiii:)))

    seyr ü sefer: benim yazımdan 3 kat filan uzun yorumun...ama senin yorumların hep böyle...bu tam bir söyle bin işit olmuş...

    hayalet: çok doluymuşsunuz yaa..özellikle seyrü seferden sonra söylüyorum bunu...bu yaşa kadar sanırım ne istediğimi , ne aradığımı öğrenmişimdir ne dersin...kendimi tasvir ettiğin gibi bir duruma düşürürsem çıkarmasını da bilirim...

    asther: :)))

    YanıtlaSil
  11. Bakın çocuklar, sizin bu yesari nineniz, hep böyle ahkamını keser otururdu. Hatta hiç unutmam sene 20on un 14 şubatına yakın tarihlerde geçmiş günlerde ki yazısını koyup; kendimi atıcam falan yazmaya bile kalkmıştı... Hatta yine ona muziplik olsun diye bir ton gaf yaptığım günün ertesiydi. Kendisinden topuk resmi istemiş, o ise buna karşılık bana kadın resmi yollamıştı :))))...

    Hey gidi günler heyy. Her olayın ve günün sonunda ziktired demek de güzeldi o günlerde...

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. :)))))) ayyy düşünsene çocuklarımız okuyacak bunları.."anne sen cidden biraz arızaymışsın"..seninki yakında okur hatta:))))

    YanıtlaSil
  14. O şimdiden okuyor benim mesajları. "Ca nım ya nım da be zel ye var. O ku yor."... "anne kime benim okuduğumu yazıyorsun!!!

    YanıtlaSil
  15. ahahahahhahahahahaa zeka küpüüüü...ayyy geçmişşş senin ona çaktırmadan işler çevirdiğin dönemler geçmişş..zehir gibi maşallahh:))))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!