5 Şubat 2009 Perşembe

kahkahalara kısa bir ara

çok kısa notlar yazıyorum...kucağımda bilgisayarımı görenler olay çıkartmadan önce son 24 saatimi anlatıp kaçıcam...

dün öğlen saat 12 gibi hastaneye gittim...biraz odada hazırlanma faslı...beraberimde gelenlerin kendi ameliyat hikayelerini anlatma faslı...saat 13.00, tekerlekli sandalye ile grey's anatomy vari ameliyathaneye indirilmem...anestezi uzamanının güzel gözlü asistanıyla vedalaşmam...saat 14 civarı odada ayılmam...odamdaki doktorun 'kendisine geliyor , mantıklı cevaplar veriyor' cümlesine 'ooo,mantık konusunda üzerime yok'demem...uyumak istemem ama burnumdaki sızıdan dolayı pek başaramamam...

2 serum sonrası eve gitmeyi istemem...

kuzenimle beraber eve gelmemiz...evdekilerin bana uzaylı gibi bakması...(doktor sana uzaylı tamponu taktım derken şaka yapmıyormuşşşşş)

aynaya baktığımda kendimi muppet show daki peggy ye benzetmem...

en çok güldüğüm insanların odama girmesinin yasaklanması...'ciddi insanlar girsin odamaaaa...mahfediceeem siziii' dedim en son...

atlatılan en kötü şey...hapşırmamla birlikte burnumdan okan kanlar...telaş yaptım ama neyseki sorun yok...gece ağzımdan nefs alma konusu can sıkıcıydı ama yarısı gitti yarısı kaldı...yarın tamponlar çıkartılıyor ve normal hayatıma dönüyorum...hiçbir şişlik ve morarma olmaması çok güzek...bir deviasyon ameliyatı da geçi gitti...

hastanelerden, hastalıktan, doktorlardan , hemşirelerden hiçç hiççç hoşlanmayan ben hepsine teşekkür ederim..bir daha görüşmeyiz umarım...

neyse başım ağırmaya başladı...gittimmmm

4 yorum:

  1. tez zamanda iyileşileeee
    tüm zorluklar atlatılaa
    normal hayata dönülee

    YanıtlaSil
  2. geçmişler olsun tatlım...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler...geçsin bencede...sıkılmaya başladım:(

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!