18 Şubat 2009 Çarşamba

mim galiba...gibi bişiyyy...



bi işe kalkıştım ama du bakalım neler gelecek başımıza...bu yazıyı yazdım sonra da attım...sizin de el yazılarınızı merak ettim...sapıklık işte ne yaparsınız:)

...istediğim yeni birşeyler yazmanız(hayırr hayırrr sen bi ruh hastasısınız gibi şeyler yazmayacaksınız, lütfeeeen yazmayın öle şeylerr: (() ben scan ettim siz fotoğrafını çekebilirsiniz...umarım keyifli olur...şimdiden teşekkürler...


ayy çok heyecanlı:))

mimledim sizi :) Esther,hakan-can, carameLia, MANUKYAN, Sinirli Prenses, NoSTATIC ,HÜPCADISI ,
canımmm winston wolf
merakla:)) pervane

12 yorum:

  1. Merhabalar sevgili Yesari...Bu seferki mim konusu çok hoşuma gitti ama nasıl yaptın onu sen..?

    Kağıda birşeyler yazıp bilgisayara o kağıdı nasıl indireceğim hakkında inan hiç bir fikrim yok...

    Araştırırım becerebilirsem seve seve yazımı yapıştırırım..:P

    Kendine iyi bak,iyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
  2. hakan-can;
    ben elimin altında olduğu için printerımın scan özelliğini kullandım....ama sanırım digitaj makina ile fotoğrafını çekersen doğru ib ışıkla oda olabilir...pek zor birşey istemedim umarım kimseden...;)

    YanıtlaSil
  3. benim çok hoşuma gitti..scan edecek bir objem olmadığı için fotoğrafını çekicem :) en kısa zamanda yayınlayacağım .. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bekliyorummmm...güzel şeyler çıkacak gibi:)

    YanıtlaSil
  5. esther gibi bende yazar sonra fotosunu ceker koyarım tatlım :Q

    YanıtlaSil
  6. :)merakla bekliyoruz efendimm...

    YanıtlaSil
  7. Hahhaha!Ne güzel mim bu yaaa..Sevdim bak bunu:) Öperler:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel ve ilginç bir konu yada mim:) Herşeyden ötesi böyle bir şeyin aklınıza gelmesi muhteşem:)

    Farklı şeyler bulmak, üretmek ve uygulamak gerçekten çok güzel. Bayıldım ya:)

    YanıtlaSil
  9. utandırıyorsunuz efendimmmm:)

    YanıtlaSil
  10. yazın çok güzelmiş, benimkine benziyor :)

    YanıtlaSil
  11. sevgili pervane;
    teşekkürler ama hangi yazım hangi yazına benziyorrr...keşke bağlantı verseydin...merakta bırakma beni:)

    YanıtlaSil
  12. Artık benimde bir el yazım ile mektubum var:D Mimse mimledim deilsede mimledim:D

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!