25 Şubat 2009 Çarşamba

mim...(yine yeni yeniden)


hakan-can mimlemiş..."sevilen blog özellikleri"

aslında daha önce bloglar hakkında yazdım ama çok kısa burda tekrar geçiyorum...

siyah fon sevmiyorum o kesin...okuması zor ve yorucu...

minicikkkkk minicikk harflerle yazılmış olanları hemen geçiyorum üzgünüm...

çoook uzun ve çok fazla resim kullanılmış olanları hızlı geçiyorum(fazla resim metni çok bölüyor)

bakiim başkaaa başkaa şekil olarak neleri sevmiyorum acabaaa...ayy özür diliyorum bir şey daha var...çok pembeeeliii...çok bebek resmi(çizim de olabilir)...kalpli çiçekli böcekli...böyle temalarda kişinin profiline bile bakmadan çıkabiliyorum...yazılara odaklanamıyorum ... kendimi şekerci dükkanında hissediyorum ve yaşının 13-17 olduğunu düşünüyorum blog sahibinin...(önyargıyı parçalamak atomu parçalamaktan zordur demişşş ak sakallı ak saçlı bi dede)

işte şekil olarak bu kadar

içerikkkk...hmmmmm

şans sanırm bazı bloglarla karşılaşmak , şanslı olmayı diliyorum...

(bu arada farkettim de ben sevilenleri değil sevilmeyen blog özelliklerini yazmışım...her işimde bi terslik olacak illa...olumsuzluklara ve eksikliklere odaklandığım bir gün diyeyim ve geçelim bari)

kişisel bloglar tercihim..haber ve teknoloji yazılarına istediğim an araştırarak ulaşabileceğime olan inancımdan dolayı sanırım...

özel hayatı merak etmiyorum, fazla kişisel yazılarıda da...kim kiminle nerde ne yapmış çok umrumda değil anlayacağınız...kim ne hissediyor ne düşünüyor , bakış açısı ve başına gelenlerle ilgili yorumu nedir.. kimin nasıl travmaları ve ne tür takıntıları var... gerçekten hepimiz bütünün parçası mıyız onu merak ediyorum...eskiden farklı olduğumu düşünürdüm...farklı olmaya çalışırdım belkide...ama şimdi bütünü görmeye çalışıyorum...

kimseyi mimlemiyorum ama konuyu beğenen ve ben de şunu yazardım diye aklından geçiyorsa bu yazıyı okurken, işte seni mimledim;)

16 yorum:

  1. Merhaba Yesari...

    Yüzde doksandokuzunun altına imzamı atabileceğim yazını keyifle okudum...Özellikle "her işimde illa bir terslik olacak..." yazan bölümü...:P

    YanıtlaSil
  2. bi dakika yaaaa
    aklıma şu soru geldi fikirlerini öğrenince:

    sen beni niye okuyosun o zamannnnnn? :)))))
    (soru işareti olduğna bakma,cevap bekletisi var manasında koymadım :) )

    YanıtlaSil
  3. hakan can; atma öle her yazının altına imzanı...bir daha düşün isterseennn...pembeli hayranların olabilir:P

    wolfummmmm; seni neden mi okuyorum...seni nedeeem mi okuyoruummmmm...iyi de ben seni okumaktan kendimi alamıyorum kiiii:)

    YanıtlaSil
  4. Yesari zaten imzamı atarken yüzde doksandokuzuna imzamı atmıştım...

    O yüzde bire de pembeli hayranlarım olma ihtimaliyle katılmadım..:P

    YanıtlaSil
  5. Pembeli membeli bebekli mebekli

    üstüme alındımmm cok kırıldım bilesin hih

    :D

    YanıtlaSil
  6. hahahahaa...kız seninki pembeeeeeliii mi...seninki pembecik:)))
    ve çok güzel bence...örnek vermemi istemeyeceksin umarımmm:))

    YanıtlaSil
  7. oley tmmm benden vazgecme sakınn ben onlardan deilimm ihihihi:D

    YanıtlaSil
  8. Çiçekli, fazla şekilli şeyler beni de kasıyor.

    YanıtlaSil
  9. Yazınız çok içten ve okuması eğlenceli. Bende kişisel blog taraftarıyım. Okuması sıkıcı olmuyor. Teknoloji yazılarında her sitede aynı konular aynı yazılar var.
    Kişiseller haha esintili, daha fırtınalı daha hoş geliyor bana:)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler Erkan...

    YanıtlaSil
  11. hey yesari, al sana bir konu:
    aşk mı acıdır, biber mi? :)

    YanıtlaSil
  12. hayalbemol, beni ketenpereye getiriyorsun gibi bir his var içimde...biri su içince geçer, diğerinda kan içsersin bana mısın demezz...nasıl soru bu, mavi hap mı , kırmısı hap mı:))

    secretttttt; senin ruh ikizin , üçüzün, dördüzün olurummmm farketmezzz...ama aynı yatakta uyumammm:))) o nasııı yazı nasııı resimmmmm...öldüm gülmekten...bilmediğin barlardanuzakkk durrrrr:))

    YanıtlaSil
  13. yesari, cevaplarına ve yorumlarına bayılıyorum yemin ederim :) O yüzden soruyorum. Bu arada, bence mavi hap, kırmısı bizi bozar :)

    YanıtlaSil
  14. :)) yapmaz bişiiiiiii...3 kuruş fazla olsun kırmızı olsunnnn...

    YanıtlaSil
  15. benim en gıcık gittiğim bloglar, böyle açar açmaz şarkı çalan bloglar. beynimden vurulmuşa dönüyorum :)

    YanıtlaSil
  16. veee stickman son sözü söylediii:))
    özellikle bilgisayarın sesi çok açıksaa yüreğinin hoplamaması elde değil...bende kısa süre yapmıştım ama aklım başıma geldi..haklısınnn kesinlikle

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!