22 Şubat 2009 Pazar

ya-za-mı-yo-rummmmmm



yaa neler oluyorrr banaaaaa:((

kaç gündür tek kelime yazamıyorum...nedenini bilmiyorum...tamam yoğunum, hafta sonu kalabalık geçti filan falan ama...bahaneee gibi sankiii...asıl sebep!!!! artık kendimi yazılarım konusunda çok özgür hissetmiyorum sanırım...buna bi isim koyacak olursak 'okuyucu kitlesi oluşmaya başlayan blogger' ya da 'izleyenleri arttıkça stress yapan çakma yazar'gibi birşey olur aşağı yukarı...

yorumlar artıyor, izleyenler artıyor, sayfa görüntülenmesi artıyor filan...ve bu bende stress yapıyor...sanırım herkesin başına gelmiştir...yani her bloggerın başına...yanlış bi anlama olur mu, severler mi, sevmezler mi...anam bu nee yaaa..noluyor bana... bir den kendimi bazı blog yazarlarına "sevgi", bazılarına "antipati" bazılarına "sempati" bazılarına "merak" gibi duygular beslerken buldumm yetmiyormuş gibi...amma çabuk uyumlanıyorum ben yahuu...yeni bir aileye üye oldum sanki...şimdi ailedeki yerimi belirliyorum...alışıyorum yaşadığım yere...tek tek tanımaya çalışıyorum hepsini...duygular bile var içinde bu tanıma aşamasında...hadi hayırlısı bakalım...

blog yazarlarından biri şöyle birşey paylaştı benimle...blog yazılarından bahsederken '...çok düşündüğüm bir şey. kendimi beğendirmek gibi geliyor bazen yazmamın sebebi -ki ben buna ego tatmini diyorum- ama uzun süre kendimi bunun bu şekilde olmadığına ikna etmek için kimseye söylemedim bunu...'

cevabım basitti...elbette herkes yazılarını beğendirmek ister...daha doğrusu yazıları okunsun, sevilsin ister...birilerine yeni bir bakış açısı açsın...belki birşeyleri değiştirsin ister ne biliyim...yaşadığı deneyimleri, aklına gelen düşünceleri başkaları da öğrensin ister...belki sırlarını hiç tanımadığı insanlarla paylaşmak ister(kimliklerin gizli kalmasının en güzel yanı budur belki de)...

yani eğer böyle olmasaydı...kendine saklamak isteseydi yazılanları"belgelerim-yazılarım"klasörüne kaydederdi muhakkak...elbette burda köşe yazarlığına da soyunmuyoruz...fikirlerimiz kendimize, düşüncelerimiz ve iddalarımız yine kendimize...keyfimize bakıyoruz ama kimseye de zarar vermeden...ne yazılarımızla ne yorumlarımızla olumsuz birşeylere neden olmak değildir sanırım kimsenin amacı...benim için iletişim çok önemli...ve blog ilginç şekilde çok keyifli bir iletişim yöntemi...yazılarımızla kendimizi zaten çok açık ifade edebiliyoruz...okumasını bilene...insanları da tanımakta zorlanmıyoruzzz...oldukları gibi...

yaa ben bu yazıyı neden yazıyordumm yaa...saat neredeyse yarım oldu....belki birşeyler yazabilirim diye aldım kucağıma bilgisayarımı...

diyeceğim şudur ki;

ben genelde başka insanların düşüncelerini dikkate alırım, önemserim(öyle görünmesem de)burada yazacağım yazıların bundan etkilenmesini istemiyorum...yine aklıma estiği gibi yazarım...dökerim döküntülerimi...bazen söyleyeceklerimi satır aralarında gizlerim sadece...

blog sahibi olmaktan keyif alıyorum ve böyle devam etmesini istiyorum kısacası...

sana teşekkür ederim şuan bu yazıyı okuyor olan okuyucu...hiç tanımadığım , yüzünü görmediğim, bilmediğim bir insansın ve benim yazdığım, ard arda sıraladığım bu yazıyı okuyorsun...beni yargılama ve sadece oku lütfen...hiçkimseye benzemek zorunda olmadığımı bil...sen bu yazılardan birinde birşeyler bulursn kendinden belki, belki de yakınından bile geçmez sana ait şeylerin...ama yargılama lütfen...eleştirilerin için teşekkürler ama bazen aynı fikirde olmayabiliriz...her ne olursa olsun buralardaysan bunun için "bu iletişim" için teşekkürler...

8 yorum:

  1. heh oldu, demin bi türlü açılmadı burası.
    ya yesaricim var ya, bu blog olayında hiç kasmıycaksın, hiç düşünmeyeceksin bi sürü okuyan olduğunu. istersen 5 gün yazma, istersen günde 5 kere yaz. içinden ne geliyorsa onu yaz, insanlar senin içinden gelenleri beğendikleri için takip ediyorlar seni. kendini kasarsan doğallığın da gider, okuyucu kitle de mazallah:)

    YanıtlaSil
  2. Yazıların için biz de sana teşekkür ederiz Yesari...Bazen hepimizin böyle anları oluyor..

    Bazen ben de bişeyler yazmak istiyorum ama nasıl başlayacağımı nerden gireceğimi bir türlü kestiremiyorum,kasıldıkça çıkmaza giriyorum..:P

    Yazmaya başlayıncada kelimeler kendiliğinden dökülüyor...:P

    İyi bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler pervane...yok kimse gitmesin bir yere...kalsınlar...okusunlar...sevsinler...sevmesinler...
    diledikleri gibi takılsınlar...

    sana da iyi bir hafta silerim hakan...saldık bir kere aklımızın iplerini...görücezzzz bakalım:)

    YanıtlaSil
  4. doğrusu , ben sana yazmadığında antipati duyuyorum.
    haberin ola : )

    YanıtlaSil
  5. opsssss...msnimde ki en şımarık iconları hakediyor bu yorummmm...suratımı görsennn winston:)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar Yesari,enteresan ve keyifli bir konu hakkında mimlendin vaktin ve ilgin olursa bakabilirsin...

    Bu arada senin mimini hayata geçiremedim fotoğraf makinesi tamiratta..:P

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. süper paylaşım
    www.fullguzelsozler.blogspot.com

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!