31 Mart 2009 Salı

31 mart...gerçekkkteennn vallaa billaa son miimmm:))

mart ayının bitmesine yaklaştığımız şu saatlerde yine bir mim yazısıyla karşınızdayım:)..."the last mim" dediğimin farkındayım...amaaa napim napiim:)

Üfürükten Prenses mimlemiş vallaaa...31 martta yakaladı...şöööleee bir uzanıp çocukluğumuza dönüyoruz...benim kırmızı ile doldurduğum yerler boş bırakılmış ben o bölümleri doldurdum...
yani doldurmaya çalıştım...başkası başlamış başkası bitirmiş cümleleri yahuuu:(


1. Çocukken erkek çocuğu gibi olduğumdan endamlı, nazik, hanım hanım bir hatun olma fırsatını taaa o zamandan kaçırdım.

2.Çocukken çok önemli bir çok değere sahip,fakat şimdi düşündüğümde kendim olabilmemde önemi olmayan bir çok şeyden de yoksundum.

3.Çocukken bisikletten ,balkondan, ağaçtan düşmek gibi çeşitli sebeplerden
yaralanmış olabilirim.

4.Çocukken önce balerin, sonra potansiyelin sıfırın altında olduğunu farkedip yazar olmayı hayal ederdim.

5.Çocukken sürekli babamdan çubuk kraker isterdim.

6.Evimizde asla yeterli miktarda şeker ,abur cubur ve çizgi film saatleri olmadı.

7.Çocukken daha fazla anlaşılmaya ihtiyaç duyardım.

8.Bir daha asla çocukluk anılarımda yer alan fakat şimdilerde hayatta olmayan aile büyüklerini göremeyeceğim için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca ileride nasıl biri olacağımı merak ettim.

10. Bazen isteyerek veya istemeyerek hayatımdan çıkarmak zorunda kaldığım insan kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Yani şimdi ne dememmm...En zorlandığım mim desem:S...biraz tuhaf mı neee..çocukluğunu anlat deseniz tamam da...kendi cümlelerim olmadığı için ve kalıplara uymak zorunda kaldığım için sıkıldım biraz sanırım...neyse...gelelimmm mimlediğimmm kişileereeee:))

kimseyi mimlemek istemiyorum bu sefer(hayıırr hasta değiliiiim hiçtee)

7 yorum:

  1. yaaa haksızlık bende mimlenmişim sana paslıcaktım aynı mimi :(

    YanıtlaSil
  2. :)))tamam sen de mimle...seni de ekliim..."aaa farkettmemişim kelebekim de mimlemiş" diim:P

    YanıtlaSil
  3. yesari,
    mart'ın bitmesine en çok sevinen kişi sen olmalısın,bunu yapmalısın.

    YanıtlaSil
  4. haklısın sami..olmalıyım...ama içimdeki bir beni mimlicek korkusunu atar atmazzzz:))mim yazılarını okurken sonuna doğru adrenalin yükselir oldu...ama anlatabildim ben sanırım artık mimlere cevap yazmayacağımı;)

    YanıtlaSil
  5. Bak takipteyim Yesari..

    Ölmek var dönmek yok..
    Mim'lere kapalısın.Okey?

    Allahtan tarih 31 Mart hakkaten :)
    Eğer bozarsan bir daha kurtuluş olabilemez. Ona göre :DD

    Öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  6. :))))tamam öğretmenimmm...sözz vallaa...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!