12 Mart 2009 Perşembe

ben bir küçük ölümlüyüm...

bugün işe gitmedim...az önce doktoruma gittim...yine bir sürü laf yedim...hassasss bünyeymişte bilmem neymişte...teyzemle verip veriştirdiler...bide yanındaki hemşireye diyor ki doktor "3 yıl önceki hastam, burnu kanamışşşş" "hayıııııırrr 1 ay olduuuu" orda bi geyik dönüyor...kesin norkozcunun hatasıdır diye...öle olurmuuşşş...herkes birbirine b*k atarmış böyle birşey olduğunda...

neyse baştan başlıyorum....1 ay önce deviasyon ameliyatı oldum malum...aradan aslında 1 aydan fazla süre geçti...geçti dimi...2 şubat yaa...pess...işte tenim hassasmış filan falan...ben gün aşırı doktoru görüyordum...ama burnum hiç kanamamıştı...taaaakii iki gün öncesine kadar...peki bu bünye kan görünce naaaparrrr...yok yok bayılmadım....yattım geçmesini bekledim...gelelim dün geceye...durup dururken tekrar kanadı...evi ayağa kaldırdım bu sefer...herkes başımda...hadi dindi dedik...2 saat sonra yineee...ama bu sefer durmuyooo....saat olmus 23:00...ben kesin öleceğime kanat getirmiş vaziyette doktoru aradım...şehir dışındaymışş...yarın geliyorum dedi...şölee yap böle yappp...durdurduk nihayetinde...



peki hayatında bu kadar kan görmemiş benim bu süreç içerisinde ve devamında aklından geçenler neler?

-bu kadar kan aktı, kesin kan kaybından ölücem

-aynada gördüğüm bembeyaz surattan sonraa; kesinlikle ölücem

-acaba burnum değilde beynimden gelen kan olabilir mi?yani bu bir beyin kanaması mı?

-bu kadar kanı yuttum, ve kesinlikle tadı hoşuma gitmedi, vampir değilim...



-başım dönmeye başladı , kesin ölüceemmmm

-ya ben uyurken kanarsa ve herkes uyuyor olduğu için yalnız başıma ölürsemmm

-biran önce sabah olsa, keşke sabahhh olsaa ve herkes uyansaa...

yaa ben ki böle güçlü, soğukkanlı, cesaretli görünen insan, iki burun kanamasından sonra bu hale geldiysemm başkaları ne yapmasın...rezil kepaze oldum vallaa...dünden beri tekrar kanar korkusuyla yataktan çıkmıyorum...bu mektubu da hasta ve yorgun yatağımdan yazıyorum:P

kesinlikle herşeyin başı sağlık...helee benimmm içinnn...gözüm başka birşeeyy görmüyoooorr..ayy amma tatlı canım varmışşşşşşşşşş...Allah tüm hastalara şifalar versin....Allahıımmm sana geliyoooduuummmmmmmmmm....:S

not: gördünüz değil mi, kan resminin bile en masumunu koydummmm:(

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım dikkat et kendine

    YanıtlaSil
  2. ahh guzum geçmiş olsunn .. tikkat ol kendine

    YanıtlaSil
  3. :))) olmaamıııı...oluyorummmm..anca bu kadarrr...teşekkürlerr

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!