25 Mart 2009 Çarşamba

ben "mim"miyim...


mart ayını mim ayı yapmaya karar verdim...baş harfleri de uyumlu...kafadan iptal edilmiş bir ay olsun...yoksa ben bu mim yazılarıma bir bahane bulamayacağım...biliyorum aklınızdan "cevap vermek zorunda değilsin" diye geçiyor ama öle değil işte...beni tanımıyorsunuz...bi kere mime cevap vermiyim dedim 3 kişi ayrı ayrı mimledi...neyse...mart ayı mim ayı...tamam mı..başka bi konuda yazmıyorum ay sonuna kadar:)) (bir daha mimlenmez mişim:D)bu arada madem ben mim mağduru oluyorumm yaktım hepiniziiii...hehe...mimden nefret eden winston wolfu bile mimleme cesareti gördüm kendimde...ayy ne kadar uzatıyorum...mim konusuna geçiyorum şimdiiiiii:P

kelebenk mimlemiş beni...onu ekleyen son 10 kişiyi mimlemiş...(yoksaaaa kendisini pek tanımam o beni hiç tanımaazzz)...geriye doğru gittiğimde mim konsunun "ben" olduğunu anlamış bulunuyorum...maddeler halinde kendinizi kendi cümlelerinizle tanımlayacaksınız...ahkam kesmek bu olsa gerekk...benn şölleeeeyim beeen böleeeyimmmmm:)) biyografi hazırlamaktan nefret eden "ben", kendini anlatmaktan bi haber olan "ben" -bana biraz kendinden bahseder misin? sorusuna tilt olan yine "ben" aaaa...neredeyse mim konusunu yazdım bile beeeayaaa:)) yapıcammm yapabilirimmm...evetttt

2143545. mim konusunun gelişme bölümüne geldim efendim...şükür kavuşturana...aklıma estiği gibi yazıyorum...

*ben genellikle uyuz bi tipim,öle herkesin hem fikir olduğu konuda sırf zıtlık olsun diye beyaza kara derim...

*ben kendim dışında herkesi çok iyi tanırım , kendimden başka herkesle çok ilgiliyimdir...

*kişisel gelişim kitaplarından nefret ederim...düşündüğüm olur ve bunun secret mecret ile ilgili yok...zaten gücüm var...kullanıyorum anasını satiim...

*ağaca tırmanlaktan korkmam,inmekten az biraz tırsarım...yara bere çizik şeyyettiririm...

* hazıra konmayı sevmem, yemeğin en güzel yerini veya en sevdiğimi sona saklarım ve genellikle donuk bakışlarla başka birinin yiyişini izlerim...

*ben b*kunu çıkaracak düzeyde dürüstüm...

*ben converslerime taparım...

*ben en koyusundan "laz"ım(karadenizli değil)...tipik özelliği çabuk parlama ve çok çabuk affetme üzerime yapıştı...atsan atılmaz satsan satılmaz...

*ben varya beennn...ben diye başlayan cümleleri hiç sevmem...böle salak salak maddeler yazmaya başlarım iştee...olacağı buyduuu...

*ben başkalarını aslanlar gibi savunurummm kendimi, haklı olsam bile bir şekildee yerin dibine sokarım ve özür dilerken bulurum (hala çözemedim)

*ben seviyorsam herkes sevmeli...kişi, nesne, olay, yemek, memek, ner ne ise o...ben seviyorum siz de sevin...

*ben başka birini anlatsammm:S..lütfeeeennn...

*ben öle laf olsun diye değil gerçekten "sıkıntıdan ölebilirim"...can sıkıntısı katlanamadığım tek durumdur..

*ben şuan sıkılmaya başladım...vallaaa...beni başka biri anlatsaa...ne bu egozimmm...

*ben teyzemin zeytinyağlıları için ölürümmm ölürüüüüümmmm...

*ben teyzeyim, halayım, kardeşim, can dostuyum,evladım,torunum, kuzenim, ama sevgili değilim...

*ben çok haassaasım anasını satiimmm...herkesin söylediklerini kafaya takarım....dert ederim...üzülürüm...bu huyumu değiştiremem...

*ben çok rüya görürümm...sabah yorgun uyanırım...dişlerimi gıcırdatırımmmm...stress bombasıyım...

*ben aptal olanı , aptalca olanı sevmem...zekanın önünde saygıyla eğilirim...

*ben ikizler burcuyum, meraklıyım , zekiyim filan ama pek bir kararsızımmmm...

*ben hayatımda bazı özel insanları gerçekten çook ama çok seviyorummm...kendimi sevmemi sağlıyorlarrr....(evettt seni deee:))

*ben çakır keyifken, çok konuşurum, çok gülerim, çok güldürürümmm...

*ben bu mimden ahaa şuan nefret ettimmm....bitiriyorummmmmmm....aaaaaaaaaaaa

ohh gerilmişim yaaaa...yandınızzz...mimliyorummmm siziiiiiiiiiiiiiiii...

küfürlerini şimdiden duyduğum winston wolf (bir aslana layııkk başka bir mim konusu düşünemiyorum:))
hiç mimlemediğimmmm öküz... (gıcıklık olsunnn diyeee)
digital kelebekkkkk sanki sana göre bu mim ne dersin:)
çılgın çılgın çılgın manukyan...
hakan-can...buyur, misillemee olsunnnn...
mimlerimi görmezden gelen hayalbemol...
yenilerden cherry chan ...
elbette kelebekimmm...

nihahahaaaaaaaaaa...kazan kaynasınnnnnnnnnn....

16 yorum:

  1. sen beni tanımışsın,
    küfürlerini şimdiden duyduğum w.w. demişsin ya, bunu okuduğum anda katula katula gülmeye başladım.
    sonuna doğru gitmeye korktum zira adımı göreceğim diye.
    patlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahahha:))) yirimm senii...

    YanıtlaSil
  3. converse rulez:D

    ayrıca tanımakla ne ilgisi var anlamadım mim olayını....:D
    hatta bu "ben" konulu mimi tanımadıklara atmak daha mantıklı... yorduysam kusura bakma.

    YanıtlaSil
  4. şii kelebenkkkk...bu sınırlar içerisinde tripcanlık yapmak yasaktır...onlar rol gereğiiii...teşekkür etmeyi ihmal etmişim sana demekki...;)

    YanıtlaSil
  5. sşdfklşsdfkl. trip atmışım harbiden ya okudum şimdi de. yok yok trip değil di o . amacımı açıkladım. tanışalım kaynaşalım die:D

    YanıtlaSil
  6. Mimci başı :)
    Ben bu mimi sevdim :D

    YanıtlaSil
  7. o zaman kelebekimmm seni de mimliyorummmmmmmmmmmmmm....

    YanıtlaSil
  8. Bana bu mimi misilleme yapmıyacaktın Yesari...:))
    Ben de aynı senin gibi "ben.."ile başlayan cümlelerden nefret ederim...

    Her mime varım ama bu olmadı canım,hatırın var,o da herşeyden üstün,senin için ilk fırsatta kalemi elime alıcam,bu kıyağımı da unutma...:))

    YanıtlaSil
  9. Sırf zıtlık olsun diye beyaza kara derim diyorsun ya, bence de tam öylesin :) Ayrıca öyle herkesi tanırım diye ayakaltında dolaşma, yerler adamı. En iyi bilen, az bilendir. Dürüstlüğüne şüphem yok, çünkü yazdıklarımdan anladığımız kadarıyla, için de dışında bir. Severim böyle tipleri. Tuttum seni :) Teyzenin zeytinyağlılarından bahsederken, bizim de canımız çekmez mi? Çok ayıp çoook. Bir ara senle çakırkeyif muhabbet etmek lazım. Ben çakırkeyif sohbetlerin adamıyım :)

    YanıtlaSil
  10. hakan-can: hatırım kalmasın cidden...çok fena olurrr:)

    digital: teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. zeytinyağlılar eşliğinde hafif çakır keyif halde dürüstçe insanlar ve onları ne kadar iyi tanıyabildiğimize dair bir sohbet:))

    YanıtlaSil
  12. "gıcıklık olsun diye" ha:)

    iyi bakalım.. düşünelim bişeyler;)

    YanıtlaSil
  13. düşünün efendim...düşünceli ve kibar insan :))

    YanıtlaSil
  14. Öyle sorup sorup kaçmak yok. Madem diyorsun Mart ayı mim çiçeklerinin açtığı aydır. Öyleyse,
    Mimsel hareketlerdeki tezine tıkla.
    Zor değil sorulara cevap konu aşk olunca.

    YanıtlaSil
  15. hahahahaaaaaaaa...bak sennnnnnn...pekiiiiiiii

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!