20 Mart 2009 Cuma

blog yazarı attım eve:)

efendime söliimmmmm...şimdii ben Yesari...özgür iradesiyle bir diğer blog yazarı arkadaşımı bloguma attımmm...:))çok dil döktümmmm...gel dedimmmm...sana blogger koleksyonumu gösteriim dediim:)...nuh dedi peygamber demedi hatunn:)...yani aslında azcıcık tehdit etmiş olabilirim...biz ona ikna yöntemi diyelim sadece...kendisi herşeyi "tek "yapmayı seven bir kişilik olduğundan bir bit yeniği olduğunu düşündü...ben onu okumayı hep severim, dolayısıyla verdim parasını, yazdııı kardeşiiiiimmmmm:))(tamamm yaa tamammm :)))...o benim ilk takip ettiğim yazarlardan...en abuk, sabuk, ciddi, gayri ciddi yorumlarıma katlanabilmiş biri olarak bu tuhaf isteğimi de kırmadı ve yazdı benim için... işte böleeee....winstonum wolfum benim için yazdı ben size sunuyorum...bu bir konuk yazar uygulamasıdır:)



nereden nereye

yaşanan herhangi birşey ya da yaşamdan herhangi bir kesit; çok kötü de geçse, çok kötü de bitse geriye güzel bir şeyler kalmalı insan zihninde.bir fındık kırığı kadar da olsa.
hani sabah geç kalmışsındır işe. üstelik geç de kalkmamışsındır,saçını yapmamışsındır.
oyalanmışsındır saçmasapan bir şey ile. misal, giyeceğim diye kafana taktığın çorabın tekini bulamamışsındır da o yüzdendir gecikmenin sebebi.
halbuki geç kalmamış olsan, kafanda ,vaktinde kalkıp, dolaptaki kaşardan ve tost ekmeğinden,şöyle kaşarın eriyip ekmekle kaynaştığı bir tost yapmak vardir.
ama o çorap yok mu o çorap; salak gibi onu aramışsındır.

piyasada da yoktur üstelik. başka bir çift giymişsindir.

hatta giydiğin bu çorap çiftinden de nefret ediyorsundur. bütün günün de bu yüzden gözlerinin ayaklarına takılmasıyla geçecektir.


bu kaybettiğin boktan vakit, tost yapma hayallerini suya düşürdüğünden, ayakkabılarını giyip tam kapıyı çekecek iken, annenin dün geceden pişirip fırının içinde sakladığı fındıklı kurabiyeler aklına gelir ya hani, mutfağa ayakkabılarla dalıp 2 adet kurabiyeyi cebine tıkarsın öyle çıkarsın evden.
hızlı adımlarla yürürken otobüse yetişebilmek için (ki gitti o otobüs coktan, boşuna bu telaş) cebindekilerden birini çıkarıp atarsın ağzina.

büyüdükçe büyür o ağzında. tükürüğünle kaynaştıkca kurabiyenin hacmi iki katına cıkar ya hani, onu sindirip söndürmeye calisirsin aklinca tükürük ve dişlerinle.
ama o kurabiye harcındaki asi kırıntılardan biri bağımsızlığını kazanıp, genzine kaçar.

burnunla sağlam bir nefes versen dışarı, kurtulacakmışsın hissiyatı uyandırır ya hani (sokaktasın ya,yapamazsın, mendilinde yok cunku canta tasımıyorsun)
tıkar seni o küçük mikroskobik kırıntı. gözünden yaş getiresiye tıkar.
ikiniciyi yiyesin kaçar .cebinden çıkarıp, yolunun üzerinde olan evlerin birinin zemin kat penceresine bırakıverirsin ,allah cezanı versin, diyerek.
otobüse yetişme telaşından farkında değilsindir ki cebinde kurabiyeden arda kalan kırıntıları.

onları uzun bir süre orda unutursan böceklenme ihtimali bile vardır o kırıntıların.
bilmezsin bunları, aklına bile gelmez hiç.

elbet işe geç kalmışsındır.
elbet umrunda degildir.
elbet umrunda olan tek sey nefret ettigin çoraplarını giymiş olmandır. üstelik gece eve dönmeyeceginden sürekli o çoraplarla yüz yüze geleceksindir tüm gece.
hatta ertesi gün de aynı çiftle gününü geçirecegin düsüncesi bile seni çıldırtmaya yetmektedir.

aksam olur.
çıkarsın işten.
elini cebine atarsın, kırıntılarla temas edersin.
o kırıntılar var ya o kırıntılar, kabusun olmustur senin o kırıntılar.
sağ elinin başparmağı ve işaret parmağıyla cebindeki kırıntıları yakalamaya çalışırsın,topladıklarını da yere silkmek yerine ağzına götürüverirsin istemsiz olarak.o ağzında akşam olmuşlugun getirdigi kekremsi tadı alıp götürür o kırıntıların arasına kaynamış fındık parcacıkları.ulan keske bırakmasaydım sabahki kurabiyeyi bile dersin.
tadı kalır damagında kırıntıların ya hani.coraplarına olan kinin bile gecer.
agzındaki fındık parcacigini dislerinin arasinda eze eze sevimli sevimli yürür gidersin...

diyeceğim şu ki;
saçmasapan hayatının bir yerinde ya da bir anında, hiç geçmesin ve bitmesin istediği yayvan bir gülümseme olmalı insanın dudaklarında.



winston wolfe

12 yorum:

  1. Aslında hayatın içinde her zaman o kekremsi tat var, ama görebilene.Ellerine sağlık çoraplarını yeniledin mi?

    YanıtlaSil
  2. Allah'tan kadın değilim :) Yok makyaj, yok uydu uymadı. Ne varsa giyer çıkarım ben, sallamam öyle şeyleri. Gülümsemek istersem de kimse bozamaz moralimi. winston wolfe, bir yazı yazdın da misafir etti mi seni bu yesari, çay bile vermemiştir Allah bilir :)

    YanıtlaSil
  3. Vay konuk yazar almaya başladın bloğuna demek Yesari,tebrikler,güzel yazmış..
    İyi bir fikir belki ben de yakında birilerini bloğuma transfer edebilirim...:))
    iyi haftasonu dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. ya acayip bir hatun bu yesari.
    kendimden başka kimseden tırsmam esasen. ama şimdi yorum yazdıkça siz, bu hatun bana çemkirecek diye tırsmaya başladım.hayır der yani,ben sana yazı yaz dedim,yorumlara cevap yaz dedim mi diye...
    ne yapsam bilemedim:)
    bi de beni itaatkar falan sanıyor az biraz,ki alakası yok.ne yapıyorsam sevgiden.

    sufi; çekmecemde hala çok sevdiğim ve hiç sevmediğim diye iki kategoride çorabım var.ve ayda en az 2 kez bu arızayı yaşıyorum.

    hayalbemol;bunun kadın olmakla çok alakası yok aslında.bu çorap değil don da olabilirdi.ya da ne bileyim kravat.bu zaman zaman herkeste olabilecek obsesyonlara bir göndermeydi aslında.
    bu arada yesari, el üstünde tuttu,çayımı ayağıma kadar getirdi,ben yazı yazıyorum bölünmesin diye elleriyle içirdi.

    YanıtlaSil
  5. zekaa küpüü.senden çıkıyooorr zateen böle ilginç fikirler heppp.şimdi "nedeeen beeen değill nedeen ben değilll" diye çemkirecektim ama winston yine çok güzel yazmış.

    böle heyecanlı heyecanlı okudum.bi ara fındık parçalarını boğazımda hissettim neredeyse:))

    YanıtlaSil
  6. WW..ben tek kelime etmem valla..yazı senin yorumlar senin..hepsi seninnn...benim hiçç yokkk:)

    YanıtlaSil
  7. seyrü sefer; sana katılmamak elde değil.zeka küpü az kalır.
    dün ben dedim ama kendisine,yüzü burda,ulan dedim sen işini biliyosun ,dedim...
    başta da feci kıllandım.hayal gücü geniş bir arkadaş olduğundan bi pislik var bu işin içinde ama benim fesatlığım bile ne olduğunu bulmaya yetemez diye koyverdim.
    monotonluğa gelemiyor sanırım.
    aksiyon peşinde.

    YanıtlaSil
  8. bak bak bakk....yokluğumda nasılda ahkamlar kesilmiş...sizi sizi...bir olmuşlarrr şunlara bakkk:) öptüm ikinizi de...

    YanıtlaSil
  9. yapma kızım böyle şeyler bak reytinglerin düşüyor benden söylemesi:)

    YanıtlaSil
  10. sn yesari hanım sizin gibi zeki bir bayanın aşagıdaki adresi izlemesini isterim. estetik ve zevk duygunuzun yüksek olduğunu düşünüyorum.
    http://osmanlcavesikalar.blogspot.com/2009_03_01_archive.html

    (blogger davetiyesi atamadığım için yorum sayfasından atıyorum)

    YanıtlaSil
  11. Yazı için teşekkürler yesari ve wtf..

    Ayrıca yesari, mimledim.. ilgilenirsen..
    :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!