30 Mart 2009 Pazartesi

pazar notları...

bugün ki mim konumuzzzzzzz :))) (korkmayınnnnn)

mimsiz bir hayat nasıl olacak bunu düşünüyordum , o yüzden pazar günü kendimi dışarı attım...kendimi bu fikre alıştırmam gerekiyordu...o yüzden bu bir mecburi Ankara yazısı olacak...

pazar günü herkes gibi geç kalktım, hatta bu İspanya-Türkiye maçı, internet filan derken çok geç yattığım için beni o geç saatte bile yataktan kazımak zorunda kaldılar...kahvaltıda çok güldüğümü biliyorum...üstelik kendi anlattığım birşeydi ama hatırlamıyorum işte...

oy kullandık filan...hiç sıra yoktu...(seçimle ilgili yorum yazmayacağım...şuan itibariyle sonuçlar belli olmuş durumda...neyseeeee)

şimdiiii...bugün ki Ankara kültür hareketi başlatıyorummmmm:)


bilenler bilir ama bilmeyenler için bahsetmek istiyorum...ankaranın göbeğindeee "papazın bağı" denilen bir yer vardır...sadece "yer" diyebiliyorum çünkü; şehrin ortasında bir cennet gibidir,tarifi zor...daha önceleri Papazların yaşadığı bir üzüm bağıymış...(bu noktadan sonrası biraz karışık,o papazlar yerlerinden nasıl edilmiş ve bu üzüm bağı bir mesire yerine dönüşmüş karıştırmıyorum o kısmını:))...burayı bence bu kadar özel kılan, etrafı tamamen şehrin gürültüsüyle kaplanmış olmasına ve binaların arasında kalmasına rağmen tatlı bir sürpriz gibi orda sizi beklemesi...tam bir "gizli bahçe"dir...kuş sesleri ve yemyeşil ağaçlar bir arada, gerçekten huzur veriyor...(gerçi benim maksimum 2 saatdir sıkılma sürem)....g.o.p'da filistin caddesinde ilerlerken yolunuzu şaşırıp papazın bağında bulursanız kendinizi eminim çok şaşıracaksınız...semaverde çay ve gözleme keyfi (yok bölee bir gözleme) harika olur...gazetelerinizi , kitabınızı alıp (birde sohbetindne keyif aldığınız bir kaç kişi elbette) bütün gününüzü geçirebilirsiniz...benim için baharın gelmesi papazın bağında kahvaltı etmeye başlamaktır...


geçen sene bir sürpriz bahçe daha keşfetmiştik!!!...orası insanı daha bir şoka uğratan türden...daha önce gitmemiş birini götürmek büyük bir zevk.."harika bir yer,yeşillik,kacaman bir bahçe,tavuklar, ördekler,havuz...bla bla" diye anlatıp şehrin içindeki yolcuğuluğunuz küçük bir büfenin önünde sonlanır..."şuraya park edelim şuraya"...parkettiğiniz yer or-an da bulvar üzerinde (trt binasının karşısında) gerçekten küçük bir simit sarayı büfesidir..."nasıl yanii, burası mıııııı" der yanınızda ki..."evettt in"büfenin hemen yanındaki merdivenden başka bir boyuta atlarsınız...sürpriz budur işte:) harika kahvaltı önerisi-2 olsun orası da...bu sene gitmediğim için fotoğraf eklemiyorum...geçen sene olanlarda pek bi insanlı yaa:)


dün papazın bağından sonra kendimizi tunalıya attık...ama tüm Ankara bizim gibi düşünmüş olmalı ki tam karnaval havası vardı...kuğulu park çocuk bahçesi gibiydi...Alllahımmmm ne kadar güzeller hepsi yaaa...önümden geçenlerle göz teması kurup mimikler yapınca onlarda takıldı...öle çocukları sevemem pek aileleri rahatsız olabilir düşüncesiyle...ama bi tane dünya tatlısı önümüzde dikildi...gitme gitmiyorrrr...çok güldükkk..annesi kucağına alıp götürmek zorunda kaldı...


ay işte böleee...zaten uykusuzluk pazar günümün keyfini kaçırdı...o yüzden; bana bakın İstanbullular, yorum yaparken dikkattt edin...Ankarayı zaten çok sevmeeeeem...bana İstanbulu övmeye başlamayıııın...kendimizi kandırmak zorundayızzzzz bizzz..."ohh bahar da geldi herşey ne kadar mükemmmellll" diyebilmeliyimzzzzzz...yoksa bahar da, yaz da geçmez burdaaaa...usturuplu yorumlar yapınnnn uleeeyyynnn.."aaaa orda böle güzel yerler olduğunu bilmiyordum" filan diyebilirsiniz meselaa...başlamayın "Ankaranın en çok İstanbula dönüşünü seviyorum" ahkamlarına...yaşıyoruz burda bizzz...düzenli düzenli...sakin sakinnnn...Ayrıca hepimiz coğrafya dersi aldık...Biliyoruz yani Ankara'da denizzz!!! olmadığınııııı;)....

not:resim mesim yok size...atamadım telefondaki resimleri bilgisayarıma...napaaalımmm...mecburen bizzat kendiniz gideceksiniz görmeye:)

13 yorum:

  1. izmirliler izmiri övebilir mii yesarim?
    :)

    YanıtlaSil
  2. olur tabikiii...ısıtıp ısıtıp İstanbulu sunuyorlar önümüzee..İzmiri okuruz zevklee:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Yesari...

    Hani bayılıyorsun ya,seni çift konuda mimledimmmm...:))

    Şaka şaka biraz korkutayım dedim mim falan yok sana,biraz nefes al,daha sonra icabına bakarız..:))

    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  4. yani bu delilik konusunda yalnız bırakmıyorsun ya Hakan beni...Allah senden razı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. sevimsiz mart ayı bitmiş bahar gelmişken ve ben ankara'da nerelere gidilir şöyle havadar diye düşünürken papazın bağını hatrlattın bana, teşekkürler :) bir ara kapalıydı, ağaçları kesmişler diye duymuş üzülmüştüm. ağaçlar önemli bizim için değil mi, çünkü ankara'da deniz yok malesef ;)

    YanıtlaSil
  6. kapanmadı...ağaç kesmeleri yasak nilcim...sadece girişine büyük bir apartman yapıldı...altı restorant olacak...yine bağın sahiplerine ait...sonraacıımaaa..diğer simit sarayı dediğim saray bahçesini de tavsiye ederim...papazın bağında hemen girişte takılma ama...anlatamıyorum ama daha yukarıda biryer var...bağı yukardan gördüğün...süperr...

    YanıtlaSil
  7. yesari bugün senin simitçide yayıldık çoluk çocuk, ne güzel yermiş valla, süper oldu.fotolar da çektim, merci şeker :)

    YanıtlaSil
  8. nilllllllllll çok sevindim....ilk defa yazdığım bir yazı birini etkiledi ,yada ilk defa öğrendimmm bilmiyorum:) ama çok sevindim beğendiğinize...yüz ifadeleri nasıldı beraber gittiğin insanların:))

    YanıtlaSil
  9. şekerim şöyle ki; ben zafer kazanmış kumandan edasıyla mağrur, eşim bu kadın nerden biliyo yaf böyle yerleri der gibi meraklı :P, oğlumsa mutluydu :))))çocuklar için gerçekten hoş bi mekan, mini hayvanat bahçesi gibi. yesaricim ankara'nın güzelliklerini anlatmaya devam. ben takipteyim merkez ;)

    YanıtlaSil
  10. neredeyse iki senedir ankara dayim. ilk kez bi kaç ay önce duydum papazın bağını. hala da gidemedim :(

    YanıtlaSil
  11. bir kaç ay önce gitsen sana deli derlerdi karadutummm:))
    şimdi zamanı...vakit kaybetme...

    YanıtlaSil
  12. aslında şu or-andaki simit sarayını çok merak ettim. Bgugünlerde arkadaşlarımı götürmek için hem kahvaltılık hem de hoş sohbetlik açık hava bir yer arıyorum. Bu bahsettiğin yerin fotografını falan yüklemen mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  13. http://photodiaryofblue.blogspot.com/2009/04/tavuskuslar-falan.html

    sinem bende ki fotolar çok kişisel...nil benim yazımdan sonra gitmişti..yukarıda yorumları var, onun çektiği resimler bu linkte...muhakkak gitt muhakkakkk:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!