16 Mart 2009 Pazartesi

bugün temizim( miyim)


Merhaba, benim adım Yesari, 28 yaşındayım ve bir alkoliğim..ay amannn ne diyorum benn, ben bir internetkoliğimmmm…:S yok mu böyle bir kelime , olsun lütfen…word de hata veriyor ama yerine yeni bir kelime alternatifi sunmadı…
Ayy çok sinir oluyorum kendimeeee…size de oluyor mu bilmiyorum…ama rehabilitasyon merkezleri kurulmasını talep ediyorum…grup terapileri ve seanslar istiyorum kendime özel…ilaç kullanmak istiyorum bunun için…ama alışkalık yapmasın tabii…bir alışkanlıktan kurtulduk derken yenisine başlamayalım…

Şimdi şöleee ki; hiçbir bağımlılığım yok….sigara hayatımda içmedim, denedim , olmadı, herseferinde kusacak gibi oldum, alkol öleee zateeeeen arada bir, uyuşturucu esrar mesrar peeehhhh….ama güzel kardeşlerim , bacılarım ablalarım abilerimmmm…ben bu bilgisayarımdan neden uzak duramıyooruummm nedeeeeen ama nedeeen…

Televizyon izleyemiyorum, yani bunun nedeni internet değil aslında, midem kaldırmıyor…haberleri maberleri internetten takip edince öleee ali kırca mırca çekecek halim hiç olmuyorrr…e Türk dizileri maluuum…yabancı dizileri de ölee 5 hafta geriden takip etmek işime gelmiyor , onlarda internetten halloluyor…sinema konusuna girmeyelim yakında talim terbiye kurulu mu telekomünikasyon kurulu mu kim bilmiyorum birileri beni fena enseliyecek…sana o zaman mapushaneden yazarım sevgili blooog…hatta tespih bilemmm neyim yaparım…

İş yerinde işimi mecburen bilgisayarda yapıyorum…yani aksinin mümkünatı yokkk…internet msn elimin altında …inanııın mecburiyetteeeeenn…

Bankacılık işlemlerimin çoğunu internetten hallediyorum…(evet ukala okuyucuu tabiî ki para olduğu zamannn ,para yokken boş boşşş boş hesabıma bakmıyorum)…hatta biri bankacalık işlemi yapmak istediğinde direk beni arıyor şu eft şu havale…amme hizmetine döndü bu durum…

Ee şeyyy…içimi de internete döküyorum…en yakın arkadaşlarımla en sevdiklerimle genelde en çok internetten iletişim kuruyorum…(keyfimizden değil heraldeeee, napalım hepsi ayrı ayrı şehirdelerse)…annemle babamım sesini duymam gerek, bide abimim bedava günleri var en son şöle söyledim canıma abime “bugün kapatacak mısın bu telefonuuuuuuu:D”

Beni birtek kitap ve zaman geçirmeyi sevdiğim insanlar uzak tutabilir bilgisayardan…yani öleydiiiiii:( (((…peki ben ne yaptım…internetteeennn binlerde e-kitap indirdimmmm…yok yok korkulacak bir şey yok…sevmedim…ben böle kitabın sayfalarını koklayan tiplerdenim…kitabın kendisini seviyorummmm…ama bu yeni teknolociii canına okuyor bu zevkiminde …cantamın içinde incik mincik oluyor diye çoook teknolojik telefonuma e-kitap okuma programı yükledim ve otobüste , minübüste, orda burada canım sıkılınca ordan okuyorum…fena olmuyor ama öle yakında gözüm bozulabilir…birlikte vakit geçirilen özel insanlar mı??? Hah onların hepsinin köküne kibrit suyuuuuu…bunların %70 inin en yakını 350 km uzaklıktaaa…yeterli bir açıklama oldu sanırım…

Velhasıl kelam ben bu alışkanlıktan kurtulmak zorundayım…yapabilirim inanıyorummmm..neden olmasın…ben de normal bir insanımmm…akide şekeri yer, sakız çiğner, çekirdek çitlerim….biliyorum biraz kilo alabilirim ama yaz geliyor…yürüyüş yapabilirim artık seymenlerde…olmadı işe yürüyerek gelirim…eee…hem etrafımdakiler için de faydalı…dumanından , amannn işte sesinden rahatsız oluyorlardı…biraz da kıskanıyorlardı beni ondan…kucağımda bütünleşmiş vaziyette görüntü rahatsız etmeye başlamıştı birazcık!!!
Ama amaaa…ama film izlemek isterseeem yaa…lost'un yeni bölümü düşecek haftayaaa…yaa sevenelerimmmmmmmmm…yok yook…kendine gellll….

Yaaaa bu arada nedir bu mim furyası….blog aleminde böle heidi gibi lay lay lom dolaşıp keyifli keyifli tur atıyordummm…manyağa döndüm…kim kimi mimlemiş…mimlenen mime yanıt ne vermiş…o kimle ne polemiğe girmiş…kim kimle ne yapmak istiyorrrr!!!!...maymuna döndüm yaaaa…eğlenmek için yapıyorsunuz anlıyorum, canınız sıkıldı filan ama ben daha yeniyim yaa…biraz zaman geçsin, benim de canım sıkılsın ben de yeni oyuncaklar ararım kendime…ama yazma şevki mevki kalmadı maşallaahh....mimlerin rengi de tuhaflaştı....düşünün…ben blog okuyarak başlamadım yazmaya…direk balıklama atladım …bir de blog içerisinden olmayan okuyucuların durumu varr….giriyor sayfanıza…”aaa ne şeker blogg, ne güzel yazmışşş, aaa şöleee başlamış yazmaya, ne güzel geliştirmiş, hmmm bak sonra şunlar olmuşşş…hmmmmmmm!!!:S sonra su diğer blog yazarıyla sevişmek istemişşş…e olabilir …normal heralde bloglar arasında böyle birşeyyy….neden olmasınnn…eee işte sonra….” :D benim gözümde böyle bir şey canlandı…ama çok eğleniyor herkes…

Tamam susuyorummmm…internet konusunda bildiğiniz bir ilaç varsa itinayla tavsiye alınırrrr….

11 yorum:

  1. Sen gene sadece netkoliksin, bende herşey var :) mesela yani. Neyse, öhümmm. Teknoloji çağında bilgisayardan kurtuluş zor. Ama vaktine sınırlar koyarsan, bir şekilde kurtuluyorsun. Ben, şu kadar saat dışarda olmalıyım, hava almalıyım, arkadaşlarla oturmalıyım gibi şartlar koyuyorum kendime. Şartlı refleksle çözdüm işi. Başka bir yöntem, benim bir sürü defterim vardır. Yazar çizer karalarım. Sonra bilgisayarda temize geçerim. Bu da bir çeşit ön kurtuluş olabilir :) Bloglar arası ilginç bir ilişki dönüyor bu aralar haklısın, dur bakalım daha neler görcez :)

    YanıtlaSil
  2. ne var sendeee ne varrrr...mr.mükemmel:))
    işte bölee öneriler istiyorummm aynenn böleee...teşekkürler Emre...

    YanıtlaSil
  3. merhaba bende hayalbemole katılıyorum anca kendine farklı bir uğraş bulursan yada kendine farklı bir plan yaparsan bilgisayardan ve netten uzaklaşabilirsin.Kendine vakit ayır dışarda gezmeye alışverişe çık temiz havada yürüyüş yap yoksa hiç kalkamazsın :)) birde dediğiniz diğer konudan haberim yok valla arkadaşlar biz kendi halimizde kendi dertlerimizle uğraşıyopruz sevgiler bizden size

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler şirinemmm...benim ki aslında şımarıklık...şöle nisan ayının ortalarından itibaren ne blog beni görür ne ben blogu...o zaman yazılarımın şeyri nasıl değişir görürsünüz nasılsaaa...bu kriz beni bu hale soktu...
    bu arada kriz demişkennnn ben öle boş boş mağaza ve avm gezmeyi sevmem, klasik kız muhabbetlerini sevmem, boş vakit doldurmayı sevmem sanırım...yani bir nevi arıza bendee diyelim...ama yürüyüş en kısa zamanda inşalllaahhh...dediğim gibi;)

    YanıtlaSil
  5. Beni bir fena yaptın yessssari, öyle mr. mükemmel falan diyince, havalara girdim gibi oldu, şiştim ki sorma, sönmem inşallah. :) Sen yeterki öneri iste, kabarık bir liste çıkarırız, kafana göre seçersin. biliyorsun, kadınların da seçme ve seçilme özgürlüğü vardır sonuçta :)

    YanıtlaSil
  6. demek ki neymiş...erkeklere iltifat yaramıyormuşşş..tamamenn dengesi bozulduuuu:)))ne seçimi ne özgürlüğüüü:))neysee bi daha olmayacakkkk...

    YanıtlaSil
  7. Sönmem inşallah derken bunu kastetmiştim işte, söndük :)

    YanıtlaSil
  8. Bilgsayar konusuna katılıyorum(senin kadar didiklemesemde )
    İş yerinden eve geliyorum üstümü çıkarıyorum el-yüz yıkama ve yemek derken odama geliyorum bilgisayarı kucağıma alıyorum ve yatana kadar bilgisayar dizlerime kaynamış oluyo..
    bazen napıyorum diyorum kendi kendime bi bakıyorum annemle babamla hiç bişiy konuşmuyorum? odama bakmıyorum?televizyon seyretmiyorum?
    Kötü bişi bazen ama iyide bişiy bazen
    dengeyi bulmak lazım :)

    YanıtlaSil
  9. :))öğreticeem hepsinii sana beennn...

    YanıtlaSil
  10. yakında ülkemizde de internet bağımlılığı, oyun bağımlılığı gibi bu bağımlılıklardan şikayet eden insanların feryadına yetişecek merkezler açılacaktır kesin yada belkide vardır bilmiyom :) onlar belki işe yarayabilir.

    YanıtlaSil
  11. evet kesinlikle açılacak...hatta gönüllü yardım-destek hatları olacak...kriz anında arayıp rahatlayacaksınn stickman...işte o zamana kadar ben iyileşmiş olucam..."merhabe ben Yesari , nasıl yardımcı olabilirim" diceemmm...yapıcammm bunu...tamameen temizleniceemmm:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!