4 Mart 2009 Çarşamba

"günün blogu" ...şımarıklık diz boyu...:)




Dün gece bloxooda forumda bir konu tartışıyorduk. Bende son bir şey öğrendim hemen yazıp uyumaya geçicekken sitede “günün blogu” olduğumu gördüm…

Şimdi gayet ölçülü, cool, vakur, soğukkanlı ve hatta itidal sahibi biriymiş gibi beni tebrik eden herkese teşekkür etmeli ve tabiî ki sitede beni seçen admin yada site kurucusu olarak nitlendirdiğimiz kişilere minnettarlığımı dile getirmeliyim…Yapmam gerekeni biliyorum gördüğünüz gibi…

Amaaa yaaaaaaaaa…ayyyyyyyyyyyyyy….Bennnnnn,gecenin o saatinde bile bi heyecanlannnnnn…bi sevinnnnnnnnnn… ama nasıl sevinmekkkkkkkkkkkkk…yani böle görünce şok oldum önceee…başka bi sitenin resmi ama benim sitemin ismi vardı…biraz geç düştü jeton…çok sevindim kısacasııı…msn de sohbet ettiğim arkadaşım inanamadııı zatennnn..hızlı hızlı bir saniye durmadan yazdımmmm bi süre ne olduğunu ona anlatmak için…(ayy ya ben tatildeyken , yada internete ulaşamayacak bir yerdeyken , ya da ya daaa internete kıran girseydiii o gün ve ben günün blogu olsaydımmm:S)

Ama yaa sabah katlım…aynaya baktım…yine bennn…değişen bir şey yok…dişlerimi fırçaladım…üzerimi giyindim…işe giderken yolda yine kimse beni tanımadı..yine kimse imza istemedi … güne başladım…hesapta yine para yokkkk…yine ay sonu , yine çepte beş kuruş yokkk…kimse bugün bana izin kullan da demedi…yine full çalıştımmm…amannnnnnnn olmazzzz böleee amaaaaa… : ))))

Neyse. Napalım artıkkk:P

“Benim etim ne budum ne” durumundan kaynaklı bu sevincim. Gerçekten yeniyim ben bu blog konusunda. 2009 ocak 1 benim blog dünyasına adım atışımdır. Öncesinde herhangi bir blogu okumuşluğum bile yoktur , o kadar vahimdi durum yani.

Aşağı yukarı 2 ay içinde çok keyifli şeyler öğrendim , çok tatlı insanlar tanıdım. Çok keyifli bir dünyaya girdim yani. İlk günlerim çok komikti. Şekilci bi kişilik olduğum için heralde bin tane filan template gördüm, yükledim, sildim filan falan. Sitenin adı ne olsun, benim adım ne olsun. İngilizce olmasın Türkçe olsun. Ay bu çok saçma oldu başka bişiy olsun. Her geçen gün yepyeni şeyler öğreniyorum zaten. Yani ben burayı çok seviyorum aslında.

Kimsenin beni tanımaması, aslında “biri” olmaktan çıkmak, “herhangi” biri olmak inanılmaz bir şey. Kimliklerin gizlenmesi veya açıklanması kişiye kalmış bir şey. Ama ben bir yüz , beden olmamaktan, yolda karşılaşabileceğiniz herhangi biri olmaktan çok keyif alıyorum. Burada ki samimiyeti de çok seviyorum. Sanki herkesin bir diğerini yıllardır tanıyor gibi olmasından. Çünkü yazılarınızda kendinizi gizleyemezsiniz. Satır aralarından bile okuyabilirler sizi.

Ben biraz lafı uzatıyor muyum ne?!!

Bugün ayın 4 olması şeker bir tesadüf…yani heralde tesadüf diye düşünüyorum:)

Sizi tanımaktan çok keyif alıyorum. Her geçen gün daha da özel hale geliyor blog günlerim. Hepinize teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmm.

14 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Bu sayede blogunuzu görmüş oldum.İyi,hoş paylaşımlar..

    YanıtlaSil
  2. Vuuuu...Harika,Günün Bloğ'u tebrikler...

    Blog dünyasında bu kadar yeni olduğunu şimdi öğrendim Yesari(Ben de diyorum bu kız niye böyle acemi gibi davranıyooo)..Şaka şaka,söylemesen ben seni kırk yıllık blogcu zannedecektim,harbiden...

    Yeniden kutlarım ve başarılarının devamını dilerim Yesari...

    YanıtlaSil
  3. Oh ya, mutlu şeylerde oluyor bugün:) Tebrikler yesari..

    YanıtlaSil
  4. Ahkam defteri yesari, ya ben seni izlemiyomuşum onu farkettim, bak daha yeni izleyici oldum. Gerçi izliyoduk da, şekil olarak yansıtmamışız. Bende uzatmıyım artık, günün blogu da oldun artık tanımazsın bizi :)

    YanıtlaSil
  5. anka; teşekkür ederim...

    hakan-can; kırk katır mı yoksa kırk satır mı istersin????:)

    DSK; yaa ama beni yolsa kimse tanımadıııı:((( akşam yine ütü yaptım , yineee demledim çayıııı:(((

    vee sayın Hayalbemol; sakin olmaya çalışıyorum, ne kadar başarılı olurum bilmemmmm...aamaa nee deeemmeeekkk izlemiyormuşummmmm ne demekkkk...beyimize bakkk...aalllttmışşşüçünnncüüü sıradaann listeye girmişşş...terbiyesizzzzzzzzzzzzzzz
    neyse neyseeee, önemli değil tabiki..izleyenlerden çok yorum yapıyordun zaten...bır bırr bırrrr ssusmaaak nedir bilmiyorrdunn:))))
    yani izlemiyor halini gördükkkk bakalım izler halin nasıl olacak:))

    YanıtlaSil
  6. :) Bide dolu tarafına bak.. Bir şampiyon ütüledi kıyafetleri.. Ve bir şampiyonun elinden çay içti ahali..

    vay be, bizede bi şampiyon çay demlese ya..:)

    YanıtlaSil
  7. ahhahaahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa...sen benim sağ omuzumda yaşasanaaaaaa:))))

    YanıtlaSil
  8. Ahaha:)) Zaten ordayım ben.. başka bişe dile barim:))

    YanıtlaSil
  9. Oyyy Oyyy Oyyy...Amanda Aman kimler günün blogu olmuş:) Tebrik ederim eyyy yaseri seni. Bu güzel kalp, bu güzel karaktere de ancak bu yakışırdı. Meşur olmasanda sevilen bloglar arasındasın bunu bilesin.

    Hayatında herzaman gülesin emi. Tekrardan TEbrikler...

    YanıtlaSil
  10. :))Teşekkkürlerr Erkan...Darısı başınaaaaaaaaaaaaaa...güzel cümleler için "utandırıyorsunuz efenimmmm";)

    YanıtlaSil
  11. tebrik ederim:) darısı olmayanların başına hehe:)

    YanıtlaSil
  12. hhaahahha...süper isim...teşekkürler tatlısukırosu...

    YanıtlaSil
  13. Aminnn ama çok zoe benim orda günün blogu olmam:) Güzel cümlelek güzel kalpli insanlara kurulur. Sende hak etme ki söylemesin millet:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!