1 Mart 2009 Pazar

The Holiday (2006)



bayılıyorum böyle sürprizlere...bi filmi sabun köpüğü gibi olsun...akşam canım sıkılmasın , gece rahat uyuyabileyim...testereler,, katiller filan görmiim....sabah unutmuş olurum nasılsa diyerek başlatıp, içinden harika bi film çıkması olayına diyorum...çok sevdimmmmm...sizde seviin, sizdeee nooluurrr...sizde izleyin...ben biliyorum aslında yarın sabahın köründe kimleri D&R ın kapısına dikeceğimi ama uyuyorlardır diye rahatsız etmiyorum...ulaşamadıklarıma burdan ulaşıyorum işte...nooolurrr sizde izleyin...

filmi izleyipte o hobbit evinden bozma gibi olan ingiliz evinde olmak istemeyecek biri yoktur bence...Bu işi biliyorlar bu yapımcılar...bence turizm bunun temeli arkadaşşşş...insana soğuuuk ingilterenin, soğuuk ve ucubee bi kasabasına gitme fikrini bile sevdirebiliyorlar ya pessss...yani bi de şey var tabiii...jude law...çok sevmem ama filme cuk oturmuş....cameron diaz bence ah mary vah mary den sonra kesinlikle komedi filmlerine çok yakışıyor...mimik ve çılgın hareketlerr...şeker yaaaa...

ben filmin ana fikrini içeren Kate Winslet dialoğuna bayıldım...alt yazıdan da buraya aktarıyorum...

...bir insanın alçalabileceği en alt seviyede olma hissini anlayabiliyorum.
Bünyende var olduğunu bilmediğin yerleri bile nasıl acıttığını.
Ne kadar saçlarını kestirirsen de...veya yeni jimnastik salonlarına yazılsan da...
...kız arkadaşlarınla kaç kadeh şarap içsen de...
...her gece yatağına yattığında...nerede yanlış yaptığına
veya nasıl yanlış anlamış olabileceğine dair her detayı tek tek gözden geçiriyorsun.
Ve o kısacık zaman diliminde...nasıl mutlu olduğunu düşünebildiğini.
Bazen de ışığının yandığını görüp...


güya mışıl mışıl uyuyacaktımmmmm...

9 yorum:

  1. güzel ve eğlenceli bir filmdir bu.coşkunu algılamak zor değil.
    cameron yorumuna katılıyorum.
    jude law sıçsa izlerim.
    kate de iyidir hoştur ama ben bu filmde ve oynadığı her filmde jack black'e bayılıyorum.
    izlemek için de en uygun gün cumartesi ya da pazar gecesidir.
    bingo.

    YanıtlaSil
  2. sinema böcüğümmm....sen anlamayacaksın da kim anlayacakkkk:)

    YanıtlaSil
  3. bende kesinlikle izlemmek istiyorum merak ettim :)paylaşımına teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. muhakkak izlemelisin...yani şeyyy:S istersen izle...:)

    YanıtlaSil
  5. 4 defa izlediğim eglenceli bi film..jude jude diye sayıklama sebebi:))

    YanıtlaSil
  6. Ve o kısacık zaman diliminde...nasıl mutlu olduğunu düşünebildiğini.

    evet bu çok zor gibi görünsede hüznü giymişken bile kafan bütün sorunları irdelerken bile yaşadığın mutlululuk illaki bir geçiş yapıyor.. film izleme modundayım bu aralar çokca.. bunu da ekliyeyim listeye ...
    sevgiler..
    beyazgelinciik.blogcu.

    YanıtlaSil
  7. 4 defa mı:S oldu o zamann...

    beyazgelincik;pişman olmayacaksın...hata bitmese keşke diyeceksin...ama biteceekkkkk :P :(((((

    YanıtlaSil
  8. Benim beğendim romantik komedilerden, romantik komediden anlıyorsun yesari, takdir ettim bu sefer seni :)

    YanıtlaSil
  9. hayalbemol yesariden;
    a-korkar
    b-takdir eder
    c-yorumlarına bayılır
    d-içten içe gıcık olur:)
    e-hiçbiri ya da hepsi

    dur bakalım daha neler göreceğizzz :))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!