27 Mart 2009 Cuma

the last mim...


baakk sennnnnnn...seni cingözzz, seni anaforcu senii, seni piyanis şantör , seni kıtıpiyos seni, fareli köyün kavalcısııııı,haybeci seniii...
buldun bir avuç mektep çocuğu...dökülsünler diyorsun demekkkkk...bak bakalım biz bunu evirip çevirip nasıl kendi lehimizde kullanıyoruzzz...
efendim açıklıyorummm....

son mim konusu saygı değer(yukarıda niteliklerini saydığım) hayalbemol üstaddan geldi...kendisi blogunu hareme çevirdiği yetmiyormuş gibi hazırlamış olduğu bu çok yaratıcı mim ile tüm özel bilgileri ortaya dökmemizi sağlayacak gibi görünüyor...

peki bu bünye hazmeder mi...eeee...bi güzellik düşünüyoruz kendisi için yazının sonunda....du bakalımmm harem ağasııı seennnn durrrr....

mimin konusunu hiç anlatamıcaaamm direk arkadaşın yazısından kopyalıyorummmm....aaaaaaaaaaaaaa....kopyalayamıyorummm....ayyy bunu da yaptın ya hayalbemol....aşkolsun yaaa...

işte şey demiş hayalbemol;

"mutlu bir beraberlik için karşı cinsten beklentileriniz nelerdir...sevdiğiniz kişide aradığınız özellikleri yazarak kalbinizdeki güzeli tanımlayınız...kısaca birlikte olduğum kişi böyle olmalı gibi ifadelerle....kalbinizi çalacak kişiyi hayalinizde canlandırın ki,okuyan karşı cinsiyet-hmmmm demek şöle yapsam daha etkili olacakmış,burada yanlış yapmışız diyerek ayağını denk alabilsin..."

ayy resmen bakarak yazdım yaaa...alacağın olsunnnn....

da vinci şifresi çözülüyor ne diim artıkk:)...tüm mim yazıları toplanarak "kadınlar ne ister" diye kitap yazacak ve paraya para demiceekkkk....mim olayının bölee maddi kaygılarla yapıldığını da ilk defa görüyorumm ve esefle kınıyorummmmm seni hayalbemol(durrrrr sennnn durrrr)

kaçamak cevaplar verip, çok şey yazıp hiçbirşey anlatmayan bir yazı yazabilirim...yaparım...millet çok güzel yapıyor vallaaa(dokundurrrr:P)ama öle olmayacak...ben hakkını vericem mimin ki karşılığını istemeye yüzüm olsun...pekiii...açılsın perdeler...

şölee yazsam nasıl olur acaba...

olası sevgiliye;

*lütfen çok ısrarcı olma...ben ısrardan hoşlanamm ve sana bunun belli ettim büyük ihtimallee...sadece biraz zaman ver...naz yapmam, senin naz zannettiğin aslında kendime tanıdığım karar verme süreci...istemem yan cebime koy hareketlerine karşı olduğumu bilmelisin...o yüzden bırak her ne ise hissettiklerim kendiliğinden çıksın ortaya...

*benimle ilgilenmen, bana özen göstermen çok güzel...kendimi özel hiiseettirmeye çalışıyorsun ama bunu gerçekten dürüstçe yap...bana dair olsun herşey...abartma ama...tanıyorum az biraz kendimi...cümlelerin benim için olsun...ezbere olmasın, klasik olmasın, daha önce kurulmuş ve alışılmış olmasın...zekamı küçümseme...hiçbirşeyden anlamıyorsam samimiyetin ne olduğunu anlarım hiç değilse...

*gözlerime bak...seni olduğun gibi göreceğim tek yer orasıymış gibi geliyor...orada gördüklerime sözlerinden daha çok inanıyorum...

*nedir hatunların bu sessizlik merakı dediğini biliyorum...ama beraberce sessiz kaldığımız anlar benim için çok önemli...gereksiz şeylerle doldurmasakta olur sessiz anlarımızı...o sessizlik anlarını seviyorum...

*sana alışmam için bana zaman ver...hep "zaman zaman zaman" diyorum ama...sana , bedenine, tenine, kokuna, varlığına alışmam için zaman gerek bana...kendimi senin yanında kendim gibi ve huzurlu hissetmem için şart bu belkide...zaman ver lütfen...

*sana kişiliğinle ilgili şartlar öne süremem...kendi tekamülünü tamamlamamış birinin karşısından mükemmellik beklemesi anlamsız olacak çünkü...ama eğer sensen o,"ey ben" diyeceğim kişiysen , önemi yok alışkanlıklarının, karakterinin, geçmişinin,yaşanmışlıklarının..."o"olduğuna göre severim sende olanların hepsini...ama değilsen buna da saygı duyacağız...

*bana benzeme, benim gibisine ihtiyacım yok benim...ama hayatta değer verdiğimiz şeyler aynı olsun...önceliklerimiz, değerlerimiz benzesin birbirine...

*bana bir sürü şey öğret...yepyeni şeyler kat hayatıma...sırf sen sevdiğin için bir kitap alayım veya hiç dinlemediğim müzikleri seninle birlikte seviyim...beraber keyif alalım her ne yapıyorsak...

*kendi zamanlarımız olsun, kimse kimseye kızmasın , darılmasın bu özel zamanlar için...kendi kendime kalmaya ihtiyacım olacak...senin de olur muhakkakkk...arkadaşlarımız olacak elbette...belki tamamen yalnız kalmak isteriz...

*saygı duyalım önce birbirimize...kabalığa hiç tahammülüm yok...sınırlarımız olmasın ama saygımız hep olsun birbirimize...

*hatalarım ve hataların olacaktır...çok çabuk kırılıyorum biliyorum...ama senden soğumama izin verme, telafi edilmeyecek kırıklar yapmamaya özen göster...senden soğumak ve uzaklaşmak istemiyorum…

şimdi allah aşkına bu yukardaki maddeler pek bi duygusal ağır filan olmadı mı...ben pek rahat edemedim(asıl cevaplar onlardır;))

madem öleee...son madde...

ek: allaahhh aşkınaaa yengeç burcu filan olma...balıkta olma...akrep hiç olma....nooluuur ama noolurrr...böle çok kısa boylu olma...kel olma, ebleh olma...çizgili takım elbise giymeee...beyaz çorap giymeeee...yere tükürme...ulu orta geyirmeee...böle arabanın önünde güneş gözlükleriyle fotoğraf çektirmeee, adın hüsamettin olmasın, evli olmaaa, daha sonra ben eşcinselim deme, eşcinsel gibi davranma, kıvırtma, yalan söyleme, beni aldatma(yada istersen aldatttt), horlama, uluma, tuhaf sesler çıkarma, Türkçe!!! Konuş(bu konuda çok kötüyüm…şive kaldırmıyor bu bünye), bir şeyi 2 kere söyletme, tek seferde anla…lütfeeeennnn…sarışın olma, mavi gözlü hiç olma, komik ol biraz, eğlenceli ol, put gibi oturma gittiğin yerde…kendini ifade edebilme yeteneğin olsun...senin anlamak için google başında zaman harcamak zorunda kalmayalım...huzur versin sözlerin...güzel çay demle...elinden bi iş gelsin...tüm tamirat işlerinden ben anlamayayım mesela...tamam yetenekliyim ama unutiim mesela bu marifetlerimi sayende...hastalık hastası olma....mıy mıy mıy seninle uğraşmiim hafif bir soğuk alğınlığında...sabırlı ol(ben değilim çünkü)…ve son olarakkk , bana katlanabilme yeteneğin olsun azcık…en azından bir süre…

geldik mi mimlenecek kişilereee…evettt…önceeelikleee cin fikirli hayalbemol…nerde görülmüşşş ölee mim hazırlayıp kendi mimine cevap vermemeeekkk…hııı…sorarım sanaaa…babanın en akıllı oğlu sen misin….seni mimliyorummm…aslında sadece seni mimlemek isterdim ama hissediyorum ki bu son mim…gönderiyimm başkalarına da eğlence başlasın…sen bu mimi hatunlara yollamışsın ama aynneeen mutasyona uğratıp bumeranggg gibi geri yolluyorummm…buyurun erkeklerrr…anlatın sizi etkileyecek hatunu(gerçi fikrimce hatun olması yeterli diyerek kızıştırsam mı ortalığı…nihahaha)

son mim şerefine ayrıca;

-Sultanlarımmmm Winston wolf…(son mim dedim çemkirmeyinnn)…(aslında ww den ödüm kopuyoo ama bu korku onu, nasıl bir erkeğin etkileyeceği maddelerini merak etmekten alıkoymuyor beni…her maddeyi sabırsızlıkla bekliyorum…çünkü “yok öle bişiii” gibi geliyor bana:)
- esther , cesetizlerini ve kelebenki mimliyorum …hadi kızlar göriim sizi:)
-5postayı mimliyim mi…valla ben güveniyorum ona…süper hatun profili çıkartır bizeeee…
-öküzün cevapları ilginç olacak gibi….onu mimlemeyi seyru sefere bırakıyorum…dilerse buradan yaksınnn…: )
-Manukyan banko zaten…son mimde o da olsun…mim padişahı diyor bana…bari sultanı filan de be bacım…
-Kerimsel günlükte mimlensin bu sefer…
-unutmadan blogmania editörleri zeus kaan ve Ferit sizi de mimledim…
-gelmiyor aklıma başka kimse…ama beni izleyen sessiz sakin birkaç efendi seçiyorum..gelmişler öle köşese sessiz sessiz takipteler…selam vermek yok…hal hatır sormak yok…sizi de mimliyorum…Zeugma, Yalnızlık okulu, Chu-Chu-Sensei , JoKaBoNiTo

not: mim için teşekkür ederim Emre...çok eğlendim ben yazarken...yazarken keyif alıyorum biliyorsun...ilk paragrafı görmezden gel..roller ve oyunlar:) ama bu projeler bekliyor sabahtan beri yazı yazıyorum...yaktın beniiii:))

26 yorum:

  1. Sanırım ek kısmı daha açıklayıcı ve etkili olacak zatı muhterem için. :)

    YanıtlaSil
  2. hahahaha...bence de Kerim...kısa net ve anlaşılır...

    YanıtlaSil
  3. ahahah sultan sultan :D
    yesari tatlım yinemi mimledin aşk olsun :(

    YanıtlaSil
  4. yesarim;
    demişsin ya benim için
    “yok öle bişiii” gibi geliyor bana"
    dön de bir bak aynaya diyorum sana.
    senin konuyla ilgili tatminini sağlamak için japon teknolojisiyle üretilmiş,gerçeğinden farksız bir robot siparişi vermek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. kasıt şudur ki; "seni etkileyebilecek erkek"...yok öle bişiii....:)benim aradığım özelliklere ne bakıyorsun...kelime bitmezzzz...

    YanıtlaSil
  6. manukyan...sızlanmaaa...hasta masta anlamamm...ne bu bee iyice yatalak oldun...şöle kalk ayağa silkelen...bi sevgiliden ayrıldın altı üstüü:))mimlemesek uğramayacaksın bloga...

    YanıtlaSil
  7. kastettiğin şeyi anladım canım.
    zaten, o yüzden sen kendine bahhhh diyorum.
    neyse senin kadar zor değilmişim, kendimi iyi hissettirdin :)))

    YanıtlaSil
  8. ağzından yel alsın sevgılımden ayrılmadım ahhahaha...
    bu arada regl oldum ya karnım feci arıyor :(

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Yesaricim :)

    Var mı öyle selamlaşmadan MİM göndermek..bi sorar insan :))

    Çünkü ben Eylül'den beri mimlere kapalıyım .. Sen yenisin bilmiyorsun..
    Öl de öleyim, başka bir şey söyle yapayım, ama mim olmasın.Okey?

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. eywallaahhh zeugma...bende mart sonu!!!(duyurulur) kapatıyorum kapılarımı mim olaylarına...saygım sonsuz...teşekkür ederimmm...

    YanıtlaSil
  11. :))

    Anlayışın için çok teşekkür ederim..
    Bak, bahaneyle sen de kurtuldun bu mim olayından :D

    YanıtlaSil
  12. ahaha tutututu masallah! bulcan insallah ole birini, hissettim ben:D

    YanıtlaSil
  13. ahhh bacııım ahh bacılarımmm...naaptılar bizee neee...ilk gurupta yazdıklarımın hepsi üstünn bir özellik gerektirmeyen sıradan insan davranışı...sadece farkındaysanız süslü yazdım biraz...basit bir dille hepsi mümkün...2.grup ise benim geyiğim ama ciddiye alınsın geyiğim...bizi bu yazdıklarımın imkansızlığına inandıranlar utansınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn........

    YanıtlaSil
  14. hey maşallah :)
    dur ben bi el atayım olaya bakalım benden neler çıkacak :)

    YanıtlaSil
  15. Harem ağası mı :) Allah iyiliğini vere e mi :) Kızım geçenlerde benim blogu tamamen kopyalayıp yeni bir blog yapmaya kalkmışlardı. En akıllı çözüm şimdi bu gibi görünüyor, ondandır bu yazı kopyalatmamalar. Yoksa seni ne diye uğraştırayım yesariiii
    Anladığım kadarıyla, kendin gibi bir çatlak arıyormuşsun hissine mi kapıldım ne? :P
    Valla bugün çok tiyo aldım çooooooook. Elimde yeterince malzeme var, korkun benden :)
    Alooo, önce yazıyı yazdık, sonra da mimleşmelerle renk kattık. O kadar anlattım, hatta o yazı içinde gördüğün her link, bu konu adına bir yazımı içeriyor. Örnek, bir erkek ne ister, bir kadın ne ister… Çaktın köfteyi ;) Biz hazırlıklıyız evelallah :)
    Not: İlk yazdıklarına çok güldüm, sonraki yazdıklarından çok eğlendim, yorumumdan yanaklarımdaki gülümsemeyi hissediyorsundur :))))

    YanıtlaSil
  16. o köfteyi ye bence sennn...çakmadım ben bişiii...derli toplu maddeler görmeyi tercih ederdim...yazmışmıştaaa..neyseee...kaçak olyna senn bakalım...
    :)böle bayram bitmiş gibi hissediyorum...hani 4 gün süre ya...bakalım başkaları neler istiyormuş erkeklerden...okuyorum...benim çok abartılı şeyler istediğimi düşünenler çoğunlukta...sende kendim gibi bir çatlak aradığımı FARKETMİŞSİN....şimdi çok iddalı bir cümle olacak ama...kim neyi hakediyorsa onu aramakta ve talep etmekte serbest..bulabilir veya bulamaz, bu ayrı konu...ama neyi hakettiğin ve kendi değerinin ne olduğunu bilmek önemli...kendine verdiğim değer ölçüsünde karşındakinden değer görüyorsun...o yüzden evet bi çatlak istiyorum ve evet çok düzgün bi insan olmalı karşıma gelebilcek insan..."sen kendini dev aynasında görüyorsun" diyebilecek kişilere de şunu söyleyebilriim...ben fazlasıyla mütevaziyim inanın...;)(iddalı olacak demiştim:))

    YanıtlaSil
  17. Hayatta en büyük delilerden biri kimdir desen, biri benim de, diğerini Allah bilir. Deli olmak, çılgın olmak, çatlak olmak, yerine göre güzeldir. Akıllı deli gördün mü? Eski bir sağlıkçı olarak, akıllı deli çok gördüm, hem de gerçek anlamda. İlaç prospektüslerini ezbere bilen, aklına gelmeyecek matematiksel işlemlerdeki sayıları hesap makinesi gibi çarpıp bölen, filozofi, edebi. Neler var bir bilsen? O nedenle, şuursuz, kendini bilmez, şımarık, çok güzel veya çok seksi (böyleleri kasıyor adamı, Ankara’da bir mankenle çıkmıştım üstüme iyilik sağlık :) kaldıramadım valla olayı. Bir de ne yalan söyleyim, benden biraz uzundu. Çooook önceden ama tee lise sonu çağlarında), bir dediği diğerini tutmayan, bir ayrılıp bir barışan, çok seviyorum laflarını fazla söyleyenleri bayık bulan, kendini beğenmiş ve ince esprileri kalınlaştıran kadınları hayatımda barındıracağıma, akıllı delilerle olmayı tercih ederim. Kadın ne saf olacak, ne de çokbilmiş. Yeri geldiğinde susmasını bilip, yeri geldiğinde ısıracak. Yani, hayatı koklamayı öğrenmiş olacak.
    Eskilerin çok çoook hızlı adamlarından biriydim. Evine girmeyen, barları avucunun içi gibi bilen, sokaklarda şarkı söyleyen, şarapçılarla içebilen, sanatçılarla tartışmaktan korkmayan… Bar ortamında öyle kadınlar vardır ki, arasan öylesini bulamazsın. Sesli kitap gibidirler. Bazıları da vardır ki, tüm erkekleri yakinen tanır, ayrıntılara girmeyelim :) Hayatımın kadınları, hep o bar ortamındaki loş ışıklarda yapılan derin sohbetlerden çıkmıştır. Ne söylediğini bilen, nereye gittiğini gösteren, sözü tok kadınlar.
    Kadınlar çok duygusal canlılar. Çocukluğundan beri şiirler ve yazılar karalayan biri olarak, tipimle değil de, eğlendirmemle ve sözlerimle etkilemişimdir onları. O yüzden, eğlenmek güzeldir. Kadını mutlu ediyorsan, biraz romantik, biraz asi oluyorsan, yerine göre susup tatlı sürprizler yapıyorsan, kesinlikle kalbini kazanıyorsun. Sözler, kadına bir ok gibi saplanır.
    Hayatta en çok kadınlarla sohbet etmişliğim vardır. Bu demek değil ki ne kadınlar geldi geçti! Ben, kadının gerçek sohbetinden fazlasıyla hoşlanan biriyim. Evime gelen hiçbir kıza yatılacak et parçası gözüyle bakmadım. Hatta bazen onlar bana o gözle baksa bile. Aman haa, erkekliğime laf söyletmem, sadece her şeyin bir yeri ve zamanı vardır. Bu fikre inanırım.
    Sana çatlak diyorum ama sen seviyeli bir çatlaksın. Çizgin sadece gülümsemeler adına, kışkırtıcı değil. Hatta duygusal olduğuna adım gibi eminim. Delilik bir çizgiyse eğer, sen aklınla sınırda duruyorsun. İğnelemedim seni yani :) (iddialıyım mı demiştin, al sana iddialı bir yorum. Köşe yazısı gibi, mimsel bir dokunuş.)

    YanıtlaSil
  18. saat 02:15....uykumdan resmen hortlayarak uyandım...feci bir rüya gördüm sanırım...boş inşaatlarda yanımda birileri koşturuyorum..yolumu arıyorum...ay ayağımda bi böcek var gibiydi...uykumda ayağımı sirkeledim yaa..çok korktum...uyuyabilene aşkolsun....aptal gibiyim şuan...

    yukarıdaki iki yorum...offffffff

    hayalbemol kendimde değilim, yorum yapamayacağm şuan...yorumlarda harcanacak bir yazı değil..."akıllı deli" lafı bu sersemlikle bile beynimden vurdu ...çünkü bu blogu açarken (hatta açtığımda) "akıllı deliler" lafını blogun adında kullandım önce , sonra kendi adımda kullandım...ama kimin anlayıp anlayamayacağını kestiremediğim için vazgeçtim..."Akıllı Deliler Kitabı Ukalau'l-Mecanin" adlı bir kitap var...o kitabı rafta gördüğümde de yerime çakılmıştım...yazın işte bu yüzden sanırım sadece şuan ki hortlamanın etkisinden değil, özünden dolayı vurdu beni....o bahsettiğin akıllı delilelerden biri de sanırım gece gece yorumunu bütün gün çok merak etitğim "seyrusefer"....

    hiçkimse yanlış anlamasın... ama benim yazdığım, her kelimeyi neden yazdığımı, nasıl bir halle yazdığımı, nasıl bir idadeyle, hatta nasıl bir surat ifadesiyle yazdığımı bilen ve anlayan tek kişi o sanıyorum...diğerlerinin düz yazı halinde okuduğu o kelimeler o okurken canlanıyor adeta...ve belkide ben bu aralar onun yüzünde o gülümsemeye sebep olmak için yazıyorum...aşık gibi konuştum dimi:)))) bilmem aşkın çeşitli halleri olabilir...

    uyumaya çalışsam şimdi.... uyuyabilir miyim acaba...

    ikinize de teşekkürler...keşke başka bir kelime olsa şuan ki duygumu anlatmaya...

    YanıtlaSil
  19. Yine mimlemişler seni Yesari,bu gidişle hastanelik olucaksın diye korkmaya başladım..:))

    Neyse ki bu defaki mim konusu fena değilmiş,keyifle okudum...

    Haa,bu arada senin mimine de yanıtımı dün gece saat sabahın 3'ünde yazdım...

    Hayırlı mimler diliyorum,sevgiyle kal canım..:))

    YanıtlaSil
  20. bak yaaa...hakan-can...ne demekk fena diilmişşş ne demekkk fena diilmişşş...hayalbemol hazırladı ortalık çalkalandı...fena değilmiş diyorsun...neyse mim konusuna kapanış güzel oldu...beğendiğine sevindim...senin yazınıda okudum...teşekkürler yanıt verdiiğin için...(gerçi istersen cevap verme...pişman edeceğimi biliyorsun...nihahaha)

    ss: anlamak mı:)

    YanıtlaSil
  21. vay bende mimlenmişim ahanda yazıyorum sen istedin:)))

    YanıtlaSil
  22. :) çok güzel yaa, ne güzel anlatmışsınız isteklerinizi. ek desen bi başka güzel.:) Böyle birini bulunca da blogda yazıp tamamdır dersin dimi.:)

    YanıtlaSil
  23. teşekkür ederim...yazmam mı...yazarım...:S...yani sanırım yazarım...yazabilirim umarım:S

    YanıtlaSil
  24. damattttt...hadi görelim gelininiiiiii:)

    YanıtlaSil
  25. bunu unutma! bu mimi unutma.:D

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!