13 Mart 2009 Cuma

meeezuunniyeeeettttt komedyası...


fena halde kıskandım ben de yazıyorum...böle doğal mimler olsun meselaa...ohh ne güzelll...

neyi kıskandımmm şölee söliimmmm hayalbemol yazmış benden önceee mezuniyet gecesi anısını...her mezuniyet bir kabusa dönüşür mü yaaa...nasıl bir ortak özellik bu...bana nee bende yazıcaamm bende yazııcaaammm:)

ben pek hevesli değildim açıkçası...pek haz ettiğim ortamlar sayılmazdı o zamanlar...ama herkes bir hevesli bir hevesli...gidelim bakalım dedik...mezuniyet öncesi yaşananlar ayrı bir olaydı zaten..arkadaş gurubumuzdan can ciğer kuzu sarması iki kız şans eseri aynı kıyafeti aldıkları için 3. dünya savaşı çıkmıştı mesela...bir daha konuşmadılar...ben bu olaylar karşısında nutkum tutulmuş şekilde olayların birbirini takip etmesini ve büyümesini izlemiştim...mezuniyet kıyafeti yüzündeeen kanlı bıçaklı olmuşlardııı...neyseeeee

mezuniyet gecesi herşey peri masalı gibi başlamıştı...ankaranın eeeennn meşhur otelinin balo salonunun kapısında birbirine iltifat eden insan yığını....en yakın arkadaşımla otele yakın olduğu için bizim evde hazırlandık...onun erkek arkadaşı bizi evden aldı , zaten 10 adımda ulaşacağımız otelin kapısından girdik...ahh ne seranomi ne seranomiii...

akşam gayet güzel başladı...12 de balo bitecek ve bir gece kulübünde gece devam edecekti...en yakın 2 arkadaşım kıyafetlerini bizim evde değiştirecekler ve yine kulübe bizden gidecektik..plan tamamm....tamamm...mııııııııııııııı???

herşey aşk acısı çeken alevin eski sevgilisini telefonla araması ve çakır keyif konuşması ve karşıdan olumsuz şeyler duymasıyla başladı...daha o zamanlar ağzıma içki sürmediğim için tüm olayları ayık kafa yaşayan tek kişi olarak sanırım çoğu benim hatırladıklarımın yarısını hatırlamıyor...o gün anladım...sarhoş insanlar ayık kafayla çekilmiyoorrrrrr...

alevciğimiz zil zurna sarhoş olmuş balo bitti...şimdi o kısmını bende hatırlamıyorum amaa (şok geçiren bünye alkol etkisi yapmış olmalı) bizim eve gelecek insan sayısı 3 kişiden 3 araba insana çıktı...bu kızım hala muallakta ve kimse hatırlayamıyor....bu arabalardan birini dolduran insanların kesinlikle hiçbirini tanımıyorummm...ama hiçbirini...

evin önüne park eden 3 araba, inen kızlar aşağıda bekleyen erkeker ve alevin tüm evi,tüm apartmanı, tüm mahlleyi inleten ve beynimize o günden sonra kazınan tekrar repliğiii "beeenn zarhooosssss deeeğğğiiliimmmmmm" allahıımmmm..apartmanın 1. katında topuğuna takılıp yırtılan elbisesinin ve topuğunun peşine koşmaasıı...elbiseemm de elbiseem elbiseem de elbiseemmm...erkeklerden F nin elevi kucağında 4 kat çıkartması ve benden önce kapıya ulaşan bu iki kişiye kapıyı açmak zorunda kalan ev insanının gördüğü görüntü karşısında tırsıp içeriye kaçması...allahıım ne resillikkk...evin ahalisinin bi kısmı uyumuşş elbette...kolidorda ve yatak odamda tanımadığım yarı çıplak insanlarrr...bi yandan alevin evde kalması kararlaştırılıyor..derhal müdahalee bu kızı napıp edip ayıltın burda kalamazzz...düşünemiyorum yabancı bir evde uyandığındaki tepkisini...b hamle tuvalete yöneliyorum orda ihtiyaç gideren F....amannn allahıımmmm...(tabiki sırtı kapıya dönükkk) bi ara odada yarı çıplak ve ilk defa gördüğüm bir kızı gösteren şule (4 yıl yediğimiz içiğimiz ayrı gitmemiş) "yesari sen hiç benim göğüslerimi görmüş müydün?" diyee sorduuu...yürü şulee yürüüü...3 er 3 er inmeye başladık merdiven basamaklarını...

yolda arabayı durdurup kusan o delikanlı arkadaaşşlarımın tüm karizmalarının gözlerimin önünde eriyip gitmesi içler acısıydı...trafik felce uğrar ve kornalar eşliğinde tüm Ankara sizden nefret ederrrr...kulüpte eğlendim çünkü o kapıdan çıktığım anda benimle eve gelecek olan sadece şuleydi...eve dönüş yolunda şulenin kanka dediği o illet olduğum herifin alkolünde verdiği rahatlıkla bizim kıza olan duygularını fiili olarak göstermesi iğrençti...yanımda kıza neredeyse tecavüz edecektiii...(bide neden erkeklere güvenmiyormuşummmmmmmmmm)

neyseki bu mezuniyet partileri dağılıp ayrı diyarlara gitmenize yakın yapılıyor...çünkü o geceden sonra herkes birbirine zıt yönlere doğru gitmek istedi...

sabah 7 gibi eve girip direk kendimizi yatağa attık...saat dokuz...kuzenim ve teyzemm odamıza giriyorlar "beeen sarhoşşş değiliiim, been sarhoşşşş değilimmmm"...biz de kafamızı daha fazla yastığa gömüyoruuzzz....

3 yorum:

  1. Sarhoş insanların ayık kafayla çekilmemesi, çok doğru bir tespittir yesari. Bir dönem barlarda barmenlik yapmış biri olarak, bu duyguyu çok kez yaşamışlığım vardır.
    Bu olay bana şunu çok iyi hatırlattı. Bir keresinde sarhoş kız arkadaşı koruma amaçlı bardan çıkarmaya çalışırken “sen benim …. Bekçisi misin?” demişti bağırarak. O günden sonra koruma içgüdülerim gitti. Aynısı çünkü defalarca başıma gelmiştir. Ayrıca kız sarhoşken, fırsatçı bir sürü dallama vardır. Eski bar adamı olarak, bu kurtları iyi tanırım ama kuzuları kurtarmak çoğu zaman mümkün olmamıştır. Neyse fazla çamıyım konuyu :) Kazasız belasız atlatılması iyi olmuş. Yesari, üzak dur kızım böyle durumlardan, Allah muhafaza valla :)

    YanıtlaSil
  2. ne uzak durucam yaaa:D benim felsefem şudur "kan bağın olan biri yoksa yanında iç-me-ye-cek-sin:D:D
    süper sistemdir...şiddetle tavsiye olunur...hadi içtin diyelim...2 kadehhhh...fazlasııııı yanii büyük konuşmak gibi olmasın da , zor yaniii;)

    YanıtlaSil
  3. hehehehe...özellikle senin evinde değil mi:)))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!