12 Mart 2009 Perşembe

mim serisi...

noluyoooo yaa noluyooooo...hakan-can mimlemişti...sonra dün hayalbemol mimlemiş...bugün baktım kelebeğin ömrü mimlemiş...bu kokoloji şeysinde bi bit yeniği var ya öğrenelim bakalım...yani istenmeyen çöp gözünde bitermiş yaa... öle bi durum bu...yılandan korkmam yükseklikten dorktuğum kadarrrrr...el insaaaffff...

yine de 3 oldunuz , kıramıyorum siziiii...

Kimden 80 Black and White HD Wallpapers 1920 X 1200 (www.allwallpapersfree.blogspot.com)


1- Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukarıdan atlayanları seyrediyosunuz. Aklınızdan neler geçiyor?

-ne kadar güzelll yaa...sürep alayışşşş...ne cesaretli insanlar var haaytttaaaa...valla helal olsunnnn


2- Sıranız geldi ve uçak 3000 metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

-alaaahııımmm sana geliyorummmmmmmmmmmmm....


3- Güvenli bir biçimde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve bir şeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor?

-korkudan şoka girdiğim için duyamıyorum tabiki ne dediğini...tebrik ediyordur jeralde...ne bilimmm...dudak okumaya çalışırımmm...kendime gelmemi bile beklemedi adama bak yaaaa...

not;biri bana cevapların anlamını gönderrsinnnnn...ne kadar saçmalamışım görelim...

5 yorum:

  1. Hakan Can gibi sağlam inmişsiniz..cevaplarınız güzeldi,tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. :S nasıı yaniii...sağlam inemeyen de mi varrr:S

    YanıtlaSil
  3. 2 numaralı cevabın favorim :P

    YanıtlaSil
  4. haahaaahaaaaaaaaaaaaaaaa...yıldızlarda kayaaarrrr...durmaz yerindeeee:)))
    solar güzelliğinnn..kalmaz yerindee...(küfremeee küfretmeee:)))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!