6 Mart 2009 Cuma

müşteri!!! memnuniyeti mi..pehhhh....




taammaammm...hepsi geçtiiii....yine normale döndümmmm...yine aranızdayım...yüksekler güzeldii ama inişim hızlı olduu...beni tekrarrrr aranızaaa alabilecek misinizzzzzzzzzzzzzzzz:(((((çok fazla şımarmadım umarım, bi yerden sonrasını hatırlamıyorum çünkü:(((


söz bidaaaa yapmıcaaaaammm...:((


en son yazımda da söylediğim gibi o gün kimse beni tanımadı...kimse imza istemedi filan ve ben izinli değildim...bu süre içinde normal mesaimi yaptım yani...

Ankara'dayım öle çok fazla sayıda kişinin yaptığı bir işi yapmıyorum, bir markadan bahsediyoruz ve memur hayatı yaşamıyorum...işim hakkında pek birşey belirtemeyeceğim ama müşterilerimin dedikodularını yapacağım bugün...her kesimden müşterimiz var demek isterdim ama değil...

hepsi belli eğitim seviyesinde(değilse bile parası var eğitimliymişşşşşş gibi görünüyor yada gerçekten kendini yetiştiriyor) belli gelir seviyesinin mecburen üzerinde (hayır bercedesss benz de çalışmıyorum, sürekli aklından işimi düşünüp durmaaa, düşünmee yaaaa sadece yazıyı oku, sattığımız ürünün önemi yokkk, hayırrrr sigortacı da değilim: )ama her nedense bu müşterilerin %60 ı aldığı ürünle birlikte seni de ve hatta şirketi de satın aldığını düşünüyor... yaa güzel kadesimmmm, aldığın şey sadece ürettiğimiz birşey...bakkkk biz üretiyoruzzz, sen alıyorsun...çok basittt...yani para çokomel , para çokomelll, para çokomelll(bkn:cmylmaz DVDDDDDDDD)

Ben o ürün paketlenirken içine konmuyorummmm, sonra sen ürünle birlikte beni evine götürmüyorsunnnn...ben hep yerimdeyim...ne gerek var dünya senin etrafında dönüyormuşşşşş gibi hareket etmeye...ne gereekkk varrrr, neeeee...benii nedeeen geriyorsssunnnn kiii...bunu ilk yapan sen değilsiiiiiiiin...tamam herzaman alınmaz, ayrıntılı bi iştir, biraz yorucudur amaa, e be kardeşim istekleri bu kadar abartmanın ve çok biliyormuş gibi davranmanın çok anlamı yok ki...

çok net belitmek gerekirse eğer sen iyi bir insan, normal bir birey gibi hareket edersen senin işlerin de gayett keyifli ve sorunsuz halledilirrr...bu bir defa değil, defalarca karşılaştığım bir durumdur...eğer karşınıza gelip oturan insanlar pimpirikkkliiii kılı kırk yaran, antipatikkkkkkk, ayrıntıcıııı, miyyyy miyyy miyyy tiplerse kesinlikler binbir sorun yaşarlar...kimsenin başına gelmeyen talihsizlikler silsilesi gelir başlarına...üretimden satışa herkes hayret eder...bugüne kadar bu tür şeyler yaşanmadı hiçççç, nasıl olur gibi konuşmalar geçer aralarında...bu psikolojik mi bilmem...adam inanıyor çünkü kesin bir aksilik olacağına...evreni de inandırıyor sanırım...ve başına açılmayan iş kalmıyor...

ama böle sevimli, güleryüzlü,sıcak, sabırlı, akıllı!!!!, problemsiz müşterileri kimse hatırlamıyor aramızda...sadece işlerinin nasıl yolunda gittiği ve problemsiz teslimat yapıldığıyla ilgili yorumlar yapılıyor...bi aile havası , işin her aşamasında keyifli görüşmelerr...ohh ne güzel dimi...hayatımın her aşamasında karşıma çıkmıyor meselaa...teslim edildi bitti...hal hatır sormak için arasınlar...ama ne o öleeeee yaaa...evinde yaşanmaz ki her müşterinin...beraber uyuyalım isterseniizzz diyeceğimm geliyor bazennn....

siz siz olun eğer pimpirikli bi kişiliğiniz varsa bunu bir şekilde tedavi edin...benim ki sadece bir gözlem...ama bu insanların tüm hayatları boyunca bu şekilde sorun yaşadıklarına inanıyorum...hayatın tüm kontrolü elinizde değil...kabul edin rahata erin...ama boşverin demiyorum..ayrıntılara dikkat edin...ne istediğinizi bilin...kontrolünüzü yapın...herkes hata yapabilir..ama ne kendinize ne çevrenizdekilere hayatı dar etmeyin..."ömrümüüü yedii ömrümüüüüüüüüüüü"dedirtmeyin bi insana yaaa...aaaaaaa...yeter beeee:P: ))))

(yaa düşünme boşunaaaa, bulamazsııınnnnnnnnnn:)))

bu yazıyı yazışımdan aşağı yukarı 5 saat sonraki görüşmem;

gördüğümmm en obsesiffff , ennnnnnnn ruhh hastası moddaaaaa müşteriyle karşılaştım...kadın 2. dakikada öyle bir enerji yaydı ki, konuşma şeklinden dolayı anında iş arkadaşıma pasladım" bu kadını elimden al , yoksa gerçekten bugün burda birşey yaşanacak" dedim..böyle bir kadınla müşteri olarak değil, insan olarak bile daha önce karşılaşmadm...yazıyla aynı gün karşılaştığım bu olay şaşırtıcı...bu kadını bize yönlendiren diğer bir müşterimizin"eşi çok problemlidir, tüm işlemler 1 gün içinde yapılmalı, eşinin kesinlikle haberi olmamalı" diyişi şimdi daha fazla düşündürücüüüü....anammmmmm...korkuyorummmm...bu nasıl bir kadındııııııııııııııııııııııııııı...



Para...Parra...Parrra... - Rüçhan Çamay

4 yorum:

  1. Müşteri problemdir yaa..

    Kendimden biliyorum çünkü müşteriyim:))

    ahaha

    YanıtlaSil
  2. sence ben bu yoruma gülüyor muyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!???

    YanıtlaSil
  3. Müşteri herzaman haklıdır kızııımmm :P

    YanıtlaSil
  4. bu arada bercedessss mercedesin çincee ismi:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!