24 Mart 2009 Salı

suskunlar...(mimimimimimim)


hakan-can sormuş...(ona da başkaları sormuş işteee...anlayın canımmm...mim olayı:))

etkilendiğin kitap??
kitap okumayı seviyorum malum...okumadığım hiçbir kitap kitaplıktaki yerini almıyor...pek yarım bırakmam ama aklıma geldi şu neydi adını hafızamdan silmek istediğim orhan pamuk-masumiyet müzesi en zor bitirdiğim kitap...nefreeet ettim nefreetttt...sevenler vardır ama bu kadar uzun ve hiçbirşey anlatmayan bir kitap görmedim...okuyorsun okuyorsun ama aynı yerdesin...sonra bi öğretmeni kuzenime şöyle demiş "-ilk 50 sayfayı ve son 50 sayfayı oku yeter"...şaka gibi ama aynen uyguladım...250. sayfada filandı, bıraktım, son 50 sayfaya geçtim...kesinlikle tavsiye edilir...aralardaki sayfalar çok anlamsız...heheheh...en sevmediğim kitabı mı anlatmış oldum::)

valla en yakın zamanda okuduğum ve çook sevdiğim kitap " İhsan Oktay Anar - Suskunlar"...benim blogun başına yazan "Bazıları var ki buraya gelir ve huzur bulur,bazıları var ki buraya gelir ve bizler onda huzur buluruz" cümleside ondan...kitabı işyerinde 1 günde okudum...ama nasıl birrr okumak...patronlar delirdiğimi düşündü...her sayfada bıdı bıdı onlara anlatıyordummm...kısa kısa okuyordum...öldüler meraktan...okumak isteyenlerde mümkünse google başında okusun...osmanlıca merakım bu kitap sayesindedir...bir de "son osmanlı" bi arkadaşım var onun söylediklerini anlayabilmek içindir...bir sürü yeni kelime öğreniyorsunuz...ve gerçekten çok heyecanla okuyabileceğiniz bir roman...resmen gerilim, aksiyon, tarih, İstanbul, entrika...herşeyin harmanlandığı çok keyifle okuyabileceğiniz bir kitap...şiddetle tavsiye edilir...ben tabi hızımı alamadım daha sonrasında zaten,tüüüm kitaplarını aldım yazarın...henüz "Puslu Kıtalar Atlası"nın başındayım..."Amat" a başlamadım bile...ama emiiiinim hepsi çok güzeldir...

mimlemem gerekirseeee :) hmmmmm...benim mimlediklerim birden fazla kitap ismi versinlerrrr...merak ediyorum neler okuduklarını çünkü...seviyorum zevkine güvendiğim kişilerin önerilerini...

winston wolf, hayalbemol , digital kelebek, kelebeğin ömrü

16 yorum:

  1. Çok ilginç bir tavsiya bu Yesari...Kitabın ilk ve son 50 sayfalarını okumak..:))
    Hahaa..Bir sonraki okuyacağım kitapta denerim,bakalım ne olacak..

    Eğer faydası olursa bu takdiği 30 sayfaya,daha sonra 10 sayfaya indirmeyi düşünüyorum..O da olursa,bir sonraki aşama,artık kitabı hiç açıp okumaya gerek yok,başlığı okurum yeter..:))

    YanıtlaSil
  2. hakaaannn yaaaa...senin yüzünden yazı yazmayacağım....blogu tamameeen kapatabilirim o kadar yanii:)))) ben onu her kitap için söylemedim elbette...sadece "masumiyet müzesi" için geçerli...hrrrrrrrr...ısırıcam kolunu şimdi...

    YanıtlaSil
  3. Mesaj alındı, en kısa zamanda yapılacak efem.
    :)

    YanıtlaSil
  4. yesari hanım yazar tayfun erden erguvaniler adlı kitabı okumanızı tavsiye ediyorum. yakın dönem tarih ve şahşiyetleri hakkında doyurucu bilgiler bulabilirsiniz. siyasete , ticarete ve sanat dünyasına bakış açınızı değiştiriceğine eminim.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Muray beyyy:)okumaya çalışırım...şimdi bey hanım beni gerdi kusura bakmayın...yaşınızıda bilmiyoruz bilmediğime hürmetennnn:)

    YanıtlaSil
  6. tam olarak bu kitabı okuyordum ben de:) güzel tesadüf oldu.

    YanıtlaSil
  7. çok sevindimmmmm...elinden bırakamayacaksın:)

    YanıtlaSil
  8. çıplak resim muhabbeti falan dönüyo,hiç üstüme alınmıyorum:)

    YanıtlaSil
  9. alınmıyormuşşşşş...ikinizindde çıplak yarı çıplak giyinik az giyinik resimleriyle döşiceeemmm blogumuuuu...sonra da reklam alıcaaammmm...nihahaha...(kolanıza ilaç bile atarım o kadar gözüm döndüü):D

    YanıtlaSil
  10. canım blogdaşım en kısa zamanda yapıcam öptüm hemde bisürü :)

    YanıtlaSil
  11. canım yesari;
    ben tecrübelerine ve aramızdaki yıllara duyduğum saygıya istinaden sıranın önceliğini seyrü sefere bırakıyorum.
    önce bi onun colasına dal sen.
    baktın olmadı ben stepne görevi göreyim.
    hem ben cola mola içmem.sen benim içkime ilaç kat.

    YanıtlaSil
  12. kelebekimmm:) bekliyorum canımm...yorgun ve yoğunsun biliyorum şu sıralar...rahat ol:))

    WW: bizimki korkudan mim yazısı yazmış bileee...başka bahara kaldı benim hevesim...elime düşer elbettt...yok yokkk...kolayla olmayacak bu...oda içmez şimdi...neyse...bakıcaz bir çaresineeee:) bi istanbul gecesi mi yapsak şöle bahar gelse ciddi ciddi...hmmmmm...du bakalımmmmm....seni izmirden istanbula getirmek zor olur mu???

    YanıtlaSil
  13. hatun coştuuuuu:)
    ne o,bu bir teklif mi? :)
    şaka bir yana imkansız gibi bir şey yesarim.
    bi gün bi yerde ama! :)

    YanıtlaSil
  14. bendeeeee:)

    inşallahhh...

    YanıtlaSil
  15. yesari, adam gibi kitap okumuyorsun, bi de bizden kitap fikri istiyorsun anlamadım ki! Neyse, mimleşelim hesabından pay çıkarıp verdiğin ödevi cümle içinde kullandım ve blogumda yayınladım. vaktin olduğunda çaya gel de muhabbet edelim :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!