3 Nisan 2009 Cuma

çakma rezzan kiraz serisi(2)



Çakma rezzan kiraz geldi hanııımmm…

Anam gugılda “rezzan kiraz” ve ya “burç yorumları” yazarak sayfama gelmiş onlarca insan oldu yaaa…şaka gibiii…kadın dava açsa savunulacak tarafım yok….


Açıklama:yazılarımın Rezzan Kiraz hanımefendi ile hiçbir ilgisi yoktur..tamamen kendi iç döküntülerimdir…bi gidin yaa..kadının kendi web sitesi filan neyim vardır…oralarda takılın…biz büyücülük, forçuntelırcılık filan oynuyoruzzz burda…gerçeklerle hiçbir ilgisi yoktur yaniii…laa havle…çarpılıcamm şimdiii..

önceki yazının yorumlarında çok eğlendim…minik bir açıklama daha gelsin bir konuda…gerçekten bu konuda özel bir araştırma yapmadım…zaten yazıyı yazıyorum vee hemen yayınlıyorum(tüm yazılarım için bu böle…özel bir konuda bilgi vermek için yazmıyorsam)

Herkesin iyi bildiği burçlar vardır…diğerlerinden daha ön plana çıkan ve hakkında ileri geri konuşabileceği…benimkilerde öle…çok abartmadan yazdım…uzar gider yoksaJ

Neyse..nerde kalmıştıkkk:P

“Rain and me” istek yapmış başak burcu için…onla başlayalım…

Başak:Yani hakkında çok fazla şey yazamayacağım bir burç başak burcu aslında…patronlardan biri Başak…bide bir iki özel insann…ama zor insanlarsınız vesselam…sizi memnun etmek çok zor yaa…yani tek kelime mükemmeliyetçisiniz…her şey doğru yapılacak…yanlışa ve aptalca hataya tahammülünüz yokk…kendiniz ölesiniz çünkü…hiçbir şeyi unutmaz, atlamaz ve üstün körü, naletayn (bu kelime lazlara özgü mü:S) yapmazsınız….dolayısıyla karşınızda da öle insanlar istiyorsunuz sanırım…(çok mu iddalı olduuu: ))

Buna rağmen sizden peygamber olur anacım…bilmiyorum ama tanıdığım başaklar zor kişiliklerinin ve memnun edilirliklerinin yanında çok iyilerdi…yani nasıl desem…seni senden iyi korur ve kollar ya birileri…onlar işte öle… sizi sizden bile korumaya endeksli kocaman yürekleri var…ama ben insanoğluyum yaa…bir zavallı kulum…yanlış yapmayı bile severim…ama zavallılarım, hep iyi niyetlerinin kurbanı olurlar…hep mi kazıklanırlar ve birileri onları sürekli kullanırrr, ama hep miiiii…

bi de sinirlenince gözü bir şey görmeyen , çabuk celallenen ve içinden canavar çıkan tipler vardır ya…bence hepsi başak burcu…şöle tabir ediyoruz biz onu “içimden alian çıktı”…: ))) sinirlendiğinizde öle oluyorsunuz…birden içinizden canavar çıkıyor…
(hakkında pek az şey bildiğim burca bakın…yok yokkk kesin havaya girdim bennnnn…)

Balık: yaa çok zor bu konuda yazmak…iyi bir şey düşünemediğim nadir burçlardan…çift karakterli olduğumu unutturan, kendi burcumun dengesizlik özelliğine şükrettiren balıklar…hepinizin ruh sağlığı konusunda endişelerim var…kaç tane insan var içinizde yahu sizin…kaç taneee kaçççç…sizden uzak durmaya çalışmasam paranoya yapacaksınız bana…yok yok…ıı ıhhh…üzgünüm yoruluyorummm:S

Bir balıkta en zorlandığım şeyy / kendi rahatlığımdan dolayı olsa gerek/ “acaba darılacak mı, acaba şimdi üzülecek mi ,ayy kesin şimdi ağlamaya başlayacak “ ve ya “acaba yine ne yaptım” şeklince kendimi böle her an diken üstünde hissetmem…ama ben öle çok düşünerek , kelimelerimin altına binlerce anlamlar yükleyerek konuşmam…

ben sadece tek kişiye odaklı yaşayamam…lay lay lom dolanıcam etrafta…herkesle konuşup ilgileniciiim…sadece senin olamam…sahiplenme hemennn(bu cümleyi sakın sadece aşk meşk gibi algılamayın…tüüüm ilişkilerde böle…aile arkadaş dost sevgili karı koca)…valla siz sağ ben selamet…yengeçleri sevin….onlar sizi sevsin:) …onlar sizi anlar…romantizm ,duygusallık ve tam bir dişi arayanlar için ideal kadın modeli olabilirler…sinirlendirmediğiniz ve her daim kibar ve düşünceli olduğunuz sürece sorun yoktur…(bu yorumun acımasızlığı için sufi senden özür dilerim)

Terazi: ne diim ben terazi için…valla aklıma gelmiyor hiçbirşey…çok çokkk az insan tanıdım terazi..çok duygusal olduklarını…sabırlı olduklarını…sevgi pıtırcığı olduklarını biliyorum...ben çok iyi anlaşır mışım ama hani terazi hani:) …kendilerini saygıyla anıyoruz…hehe…sivrilmiş hiçbir yönünüz yok hatırladığım…

Aslan: öhömmm öhööömm…şimdiiii…başlıyorummmm…aslanımmm benimmm….:))

Yaa ben bi aslan arıyorum ama “belamı arıyorum” demekle aynı anlama da gelebilir bu…şüphelerim varrr bununla ilgili:)…

Seviyorum yaa aslanları…böle bi “cool” duruşları var onları çekici kılan…kadını erkeği pek bir şeytan tüyü sahibi oluyorlar…

Haklarında çok bir şey söyleyemicem…işte lider , kendini beğenmiş ve bu kendini beğenmenin hakkını veren ve dolayısıyla hakkını isteyen…saygı duyun hleyyynn onlaraaa …

Hakkından tek gelecek burç akrep valla…bi tek bunu söyler bunu bilirim…geçen kuzenime şöyle dedim “aslansın kısım sen , ne oldu senin aslanlığına” zavallım dedi ki;
-kızım aslan maslan kalamdıı…unuttum bu akrep yüzünden tüm özelliklerimi, aslanlığımı yitirdim…bir aslan var ki benden içeri..artık ben bile göremiyorum, içime kaçtı bu adam yüzündennn” dedi. Demek ki neymiiiş, dinsizin hakkından imansız gelirmiş : ))

Eleştirim aslanlara yönelim bir tanecikkk…öle mükemel olduklarına olan inançları , liderlik merakları çokta umurumdaydı…amaaaa, birine “laf sokma” konusunda ki üstün başarıları takdire şayan…sizin neye, ne derece ölçüde sinir olabileceğinizi, ve hangi”ince elenip sık dokunarak hazırlanmış” cümlenin sizi sinir merdivenlerinizin en üst basamağına çıkarabileceğini çok iyi tartıp ölçebilirler…bu konuda yapabilecekelerinden de geri kalmazlar…o merdivenin en üst basamağına çıktığınız an sizi durdurabilene aşk olsun…sinirlendiğinizi belli etmemekle onun boğazına sarılmak arasında kalır öle dumur olursunuz…eleştirileri can yakarrr…kızdırmayın siz de ama canııım…geri dönüşleri pek fena oluyor çünkü…(yok yokk g*tum kalktı benim…beni tek lokmada yutarlar haberim olmazzz…Allahıımmm sana geliyorummm:S)

Kova : yükselenim, zeka küpü burcummmm…valla tek kelime ekleyemicem…zeki diyorum başka da bir şey demiyorum…

Yay: sevgili yaylar...bugün hayatınız da bir değişiklik olmayacak...ne bekliyorsunuz ki...oturun oturduğunuz yerdeee...heheheh

yaa ben böle burç köşelerini filan pek bi komik buluyorum yaaa...anlamsız yanii...

yay burcu ablam var başka da kimse yokkk..varsa bile o kadar alakasızım ki anlatamam...bildiğim tek şey yazmak,okumak konusunda onu örnek aldım...hepsi öle midir bilmiyorum ama güzel yazı yazar, okur okur okur, edebiyata meraklıdır...yeni birşeyler oluşturmaya da...özgürüğü önemlidir...özgürlüğüne dokunmayın...ok yaydan çıkmasın...delirtmeyin admııı...bidee benii çokk severrr:) ayy valla çok seviyoo...hiç bölee sitem mitem etmez...öküzlük yapar dururum sürekli...aramam sormam uzun süre mesela...bi kere bile " neden hep ben arıyoruuum "demedi...ilginç...çokkk ilginç...bi de iki tane canavar yeğen yaptı bana... seviyim onları, onlar da beni sevsinler diye..."tezeee tezeee" desinler peşimden diye...herkese benim ki gibi abla versin rabbim ne diim...bi de bu aralar evlenmemi çok istiyor zavallı...napsıın oda...mutlu olsun istiyor kardeşi...bilmiyo ki kardeşinin ödü kopmuş evlilik denen şeyden...(bilioo biliyooo:))

(ay ne güzelmiş insanın düşündüğü şeyleri böleeee anlatması...valla yıllarca içimde biriktirmişimmm..söledimm rahatladım vallaa...ohhhh)

taam çok uzattım farkındayım...sabrınız için teşekkür değil tebrik ediyorum...

eeee..eksik kalan tek burç; burçların şahııı, insanların duyduklarında “ııııııııııııııı” dediği, bazılarının kem küm ederek söylediği “ikizler burcuuuu”…ayrı bir yazı yazıcam elbette...hıhh…

(az akıllı değilim haa…mimleri bitirdim filan…konu sıkıntısı çekiyordum…böle lite yazılar iyi geldi..bide seri haline getirdim..ohh valla…her burcu bir molaya sığdırdım vallaaa:))

Bitti…sabrınız için teşekkürler...ikizler pıtırcıklarımmm yazıcammmm bekleyinnn:)

17 yorum:

  1. ilk yorum benden olsun... TERAZİ burda fazla aramana gerek yok...

    YanıtlaSil
  2. Çakma Rezzanım geldim yinee..Çok sevdim bu seriyi ben,görür görmez ışınlandım :D
    Ayrıca sen değil, Rezzan Kiraz çakma..Sen ondan daha iyi biliyorsun :))
    Bak, yine çok şaşırdım. Annem aslan,ben malum,şu sevmediğin burçtanım ya..Hiç anlaşamıyoruz cidden normal ana kızlar gibi..
    Bu ne engin bilgi ya..
    Helal sana Yesaricim,bi'taneciğim..
    Öptüm :))

    YanıtlaSil
  3. Yesarim..
    Bugünlerde seni boyle astroloji ve fallara yönelmiş buldum:)
    Alemsin yaa:)

    YanıtlaSil
  4. hiiii bidenemmm canım ya çok sevindim çok çok teşekkür ederim :)
    yorumların çok güzel olmuş ve yalanda değil yani :) bir yerde okumuştum en gıcık burç başak burcudur yazmışlardı ve herkes evet diye hak veriyordu.o bakımdanda haksız sayılmazsın kabul herkes kabul ettiğine göre :)
    ama ben en gıcık değilim valla bak değilim... :)azıcık gıcığım :D

    YanıtlaSil
  5. yaaaaa bende istiyorum şöyyle uzun uzun yaz banada nolurrr :(

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş ya, hepsi bitsin öyle yazayım dedim, bu ne gözlem gücüdür ya bravo.
    akrepler cuk oturmuş (kerdeşim), yengeçler şahane oturmuş (abim),
    oğlaklar keza(babam)...
    şu aslanların hepsini bi çukura koyup gömmek istiyorum, denk geldiklerimden hep nefret ettim hiç uyuşmuyoruz...
    veeeeee.... o kadar bekledim bekledim nerde nerde dediiim, yokkk.
    burçtaşmışız iyi mi? bak canım en afillisini, en şahanesini bize yazıosun tamam mı?! :D harikayız biz, en akıllıyız, en şekeriz, eniz biz :D:D

    hee bu arada, mimlendin canım :))))

    YanıtlaSil
  7. Bir başak olarak yazdıklarına harfiyen uyuyorum güzel tespit :P

    YanıtlaSil
  8. Karakter analizcisi, falcı bacı seniiii.

    YanıtlaSil
  9. yesarim ;
    güzel döktürmüşsün.
    diğerleri beni çok bağlamaz (şımarıklık ve bencillik yapma hakkımı kullanıyorum) ama aslanın,akrebin hakkını vermişsin.
    seni okuyan,okumayan,okuyabilen ya da okuyamayan tüm aslan-yükselen akrepler adına teşekkürü borç bilir giderim gururlu edamla kuyruğumu sallaya sallaya:)

    YanıtlaSil
  10. oğuz; canım sen hep ol...yardım meleğim benimmmm:)

    zeugma; sevmediğim burçtan mısın...tükürrr tükürrr:))

    dijital; sananneeeee...hıhhhh:)

    rain and me; az gıcıksan sorun yok...sınırını korumaya bakk:)

    kelebeğim ömrüm; yaa ama yaa...iyice falcı oldum haaaa:))

    pervane; anammm ikizler beni en zorlayacak olan sanırım:)

    R-L; teşekkür ederim

    Emre; kıskanççç seniii...oğlaklar için iyi birşiy yazmadım diye mi dalga geçiyorsun...hıhhhh...

    WW; yükseleni akrer olan aslan burcu hatunu...tekrar ediyorum; yükselen akrep, burcu aslannn...yaa şaka bu yaaa..şakaa mıı...var mı bi tane dahaaa var mııı...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

    YanıtlaSil
  11. yesari ben bir başağım ama yükselenim akreb gibi duruyor. bu beni biraz korkutuyor. ya seni burçlar konusunda uzman gördüm ne yapmalıyım bu durum da

    YanıtlaSil
  12. Beş gram kadar çavşir otu zamkı al muratcım, bir tutam akasya çiçeği, bir tutam hatmi ve bir fincan şeftali suyu ile çavşir otunun özünü aynı kapta kaynat...içine bir miktar fare zehiri ekle ve günde sadece 1 bardak iç...sakın kusma...

    ayy öldürecekmisiniz benii...nerden biliim ne yapman gerekiyorrrrr...aaaaaaaaaaaaaaaa...

    YanıtlaSil
  13. kızım fare zehiri adamı öldürür ya

    YanıtlaSil
  14. :)))))) pardon ya yanlış yazmışımdır kesin..vardır bi hataaa...ahahahahahaaaaaaa...

    YanıtlaSil
  15. çakma makma ama balık kızları hakkında herşey doğru maalesef :(

    YanıtlaSil
  16. wahhhh wahhhh....balık mıydıı...üzülmeyi hemenn bırrakkk...kutla bunu arkadaşlarınlaa....ucuz atlatmışsın:D

    YanıtlaSil
  17. ben neslyy.. atış serbestse dur ben sana ikizleri anlatıyım :) çoğu gevezedir, bi anlatmaya başladı mı susturmak imkansızdır yazılarda da gördüğmz gibi :) her konuda bilgi sahibidir öyle yeni bi ortama girnce hiç zorluk çıkarmaz ay ben konuşamam edemem diyenlerden kasılanlardan hiç değildir:) hemen kanka olur sizinle anlamazsınız :) samimi insanlardır ve yanlarında kendinizi yabancı hissetmezsinizz... duygu konusunda öyle herkesi sevemez ama sevdimi de tam sever ama yine de biraz çapkınlığın olabileceğini söyleyebilirm :) her zaman aynı ruh halinde bulamazsınız bi sinirlidir bi de bakarsın gülüyoo belli olmaz ne yapıcağı .. umarım az buz anlatabilmişimdirr.. iyi yorumlar :):):)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!