26 Nisan 2009 Pazar

"eyy gül cemalini gizleyen bloggerr...göster bana yüzünüüü" mim

İşten güçten vakit bulup yazamıyordum…bi yazı üzerinde çalışıyorum oda tıkandı kaldı...biterse keyifli birşey olacak umarım...ama baktım bu arada mimler almış başını gitmiş yine…

Rigor Mortis ve hayalbemol ve kelebekim mimlemiş beni…her ne kadar mim yazmayacağım desem de 3 olmuş aynı konu…bu yazı kıtlığına girdiğim günlerde döktürüvereyim bari dedim ne yapiim…

Bakıyorum da herkes birilerini tanımlamış… eee…var benim de zulamda birkaç blogger elbette… olma mııı...
Önce tanıma gerek kalmayanlar var…suretinden haberdar olduklarım ama haberdar olmayanlar için biraz bahsedelim;

Zeus kaan resmini gizlemiyor zaten…FF takip etmeyenler için söylüyorum kiii; ben ona boşuna zeus demiyoruummm ;)

Sonra kelebekim var…saç rengi her daim değişen güler yüzlü neşeli ,herzaman biraz yoğun ve yorgun…bal gözlü dilber diyorum ona...çok güzel gözlere ve çok güzel bir yüreğe sahip...konuşurkenn sürekli söylediğimiz "ayy aynı benn aynıı ,bendee bendeee, yaa ağzımdan aldın" gibi şeyler....ruhlarımız çok yakın yani…çok güzel gülüyor ve güldürüyor…her eve lazım bölesi...

Dijital kelebeği de gördüm…çok ısrar etti…gönderiyim noolur, gönderiyim fotoğrafımı ,beğenirsen çocuklarının babası olurum dedi…yooo çok uzak İzmir, mümkün değil ayrılamam karasal iklimimden dedimmm…İzmirli bi kızla pembe panjur alın,onun altında oturun mutlu mesut dedim)))

monera
var…çekik gözlü eski Türklerden kendisi…kelimelerle oynamasına hayranız…bugün almş çocukluk hayali olan elektronik gitarı...nişan sünnet ve düğün törenlerinde çalacakk:))))

Manukyanı eğer msn de bikinisiz bir fotoğrafta görürsen kulağımı kesicem…o bildiğiniz “çıtır”…her daim çıtır kalacak kıvırcık hatun…

Ohhh hepinizi deşifre ettim işte: ) kızmazsınız değil mi…yok canıımmmmmmmmm..
Ahhh birde son olarak gül cemaline nail olduğum caponizma var…güzel bi çıtır vesselam…uzun siyah saçlar ve kara gözler…mmmmmm

Şimdi sırada hayal gücümüzü çalıştırma çabamız var…doğruya doğru,belli gerçekler var…meraklıyım bennn…hemde görsel hafızaya sahibim…önemli yani görmek….aaa olmuyoo hayal gücü hayal gücüüü…çıkın ortaya hepiniz canımm…eee…vazgeçtim gizemli kalın siz…merak etmeye devam…

Hayırlısıyla bi şu mim yazısında sadede gelseydim ben...

Winston Wolf; İzmirli bir hatun olması yeterli aslında tahminler için:) boyu çok uzun olduğu için ondan tırsmıyor değilim…elinin tersiyle ittirse yerdeyim o dakika…(abartma okuyucuu cüceyim demiyorum …1.65 boyum) makyaj yapmayı sevmediği için doğal bir güzelliği var büyük ihtimalle…saçlar orta boyda dalgalı,gözler kahve sanki…elleri güzel mesela…acelesi yoksa yolda salına salına etrafı ve insanları izleyerek yürüyor ve çok keyif alıyor bundan…acelesi varsa yanından geçeni görmüyor gözü ama herkes ona bakıyor o sırada…ilgi çekici çünkü…tarif edilemeyen türden bir karizması var…basına bere geçirse yine de “cool” duruyor…rahat giyinmeyi seviyor…genelde spor…etek giydiğini sanmıyorum hiççç ama hiççç…elbise belki çok özel günlerde…ve bir de şuan gülümsüyor büyük ihtimalle… bu satırları okurken yanii…

Sırada ki ünlümüüüz Zeugma; şimdi belli şeyler var elbette onunla ilgili…ne de olsa öğretmen…giyimi kuşamı ona göre…ama onun kendine has bir havası olduğunu düşünüyorum…diğer öğretmenler gibi değil..sade ama her zaman sade ve şık…mesafeli bir duruşu var insanlara karşı…o bir şair…duygu insanı yani:)…genelde durgun görünüyor ama içinde muzur mu muzur,haylaz mı haylaz bir çocuk var…fırsat ve uygun ortamda o çocuğu göstermekten çekinmiyor…sevdiği zaman tam seviyor ve kimseyi kırmak ya da incitmek istemiyor…bu yüzden de en çok kendisi kırılıyor ve üzülüyor belki…düz saçlı,kahve belki:P, ince yapılı,narin biri var kafamda onunla ilgili(120 kiloysan lütfem kafamdaki görüntüyü bozmaaa zeugmaaaa:))

Sami hazinses en eğlenceli kişiliklerden biri o…tam bir yurdum delikanlısı…ince uzun,zayıf,kirli sakal belki…kıvırcık saçlı(bu avatarından dolayı tahmin:) bir de kuşkularım var o avartar gerçek resmidir mi ki ne ki mi…yazılarında ki kadar komik bi adamsa tadından yenmez…ama bazılarında görünenden çok daha fazla bir şeyler olduğunu hissedersiniz ya…işte öle biri…sanki bize “hahaha siz buzdağının görünen kısmıyla yetinin” der gibi bir hali var…

Efenim erkeklere devam devam edelim…yorumlarıyla şereflendiren LA78'ser(biraz tuhaf bi isim ama bu kalıp kolunda da yazıyor..Ankara sokaklarında yazın bağıracak yani “ben burdayııım” diye dövmesiyle…Tunalıda karşılaşılması ihtimal dahilinde blog yazarlarından)
Kendisi pek bi ulakaaa, pek bi şımarıkkk olsa da yazıları keyifle okunası bir blogger:))…kaliteli ve marka giyinmeyi seviyor…her zaman şık ve uyumludur heralde ..değilse ayıp yanii …şu sıralar aşk acısı çektiğinden yüz ifadesinin “benim hiç annem olmadı” modunda ki küçük emrahla benzeş olması muhtemel: )

Beni mileyen ve tanımlayan Hayalbemol; tanımıyla yine beni bloggerların maymunu yapmış ama:P…affetim hemen… seviyoo beniii:) zaten sevmeyen ölsün…kendisi herhalde ortamın ağır abisidir…her zaman dengeli her zaman sözü sayılan ,fikri sorulan o insanlardan olmalı …170-180 arası bir boy,beyaz tenli,fırsat buldukça kirli sakal bırakmayı seviyor ama işinden dolayı bırakamıyor olabilir…rahat giyinmeyi ,doğayı seviyor…görmüş geçirmiş bir hali tavrı var…başta mesefeli insanlara karşı…tarsın ölçün biçsin..”hah bu”desin sonra…yani gözü kara sayılmaz…eee tabii çocuk değil artık:)( ne kadar net tasvirler yapıyorum…uydurmaya amma müsaidim yaa…pess:)

bitti valla…alınan darılan olmasınnn…bazı yorumlarım nazım geçenlere geldi…yani hepsine…nazım geçmeyene bile geçiririz yani..alooooo…bir de şunu farkettim de sanırım erkek bloggerlar kendilerini pek gizlemiyorlar...öle özel bir çabayla yani...neden hep merak edilen hatunlar...deşifre olmaktan korkmak gibi geliyor bana...çoğu en özelini anlattığı için resminin görülmesini ve yakın çevresi tarafından tanınmak istemiyor olabilir...ve ya kompleksleri vardır türlü türlü...bu olabilir...
ben "hiç kimse" olmayı sevdiğim için resmini kullanmıyorum...yani kimliksiz olmaktan çok memnunum...

bu arada "hani benn hani bennn diyenlere";gönül ister ki sabaha kadar yazsın yesari…ama ben de insanım ben de ölümlüyüm(inanmaazsınnn okuyuzuuu bende ölezeeeğimmmm)


22 yorum:

  1. ahahah ben hiç gizlenmedim :)) ama ne hikmetse beni hala görmemiş olanlar çıkıyor o da ilginç

    YanıtlaSil
  2. huaaa :P aynıyız şekerim işte
    bizi sevmeyen ölsün :)

    YanıtlaSil
  3. e onlardan biri de benim:S

    YanıtlaSil
  4. bıyıkları tam da bugün kestim be annem,bileydim benden bahsedeceğini takım elbiseyle otururdum bilgisayarın başına.şimdi öyleyim böyleyim diye kendimi anlatmayacağım,imzalı fotoğraf veririm isteyene,uğraşamam.

    YanıtlaSil
  5. Ahaha..
    O pempee panjurun altında senlen oturacağız yesari..
    Çocuklarımın anası, evinin kadını olacaskın:))

    hi ho..
    :)

    note..
    Tema'n bu sefer güzel olmuş işte:)) Eferim.. :)

    YanıtlaSil
  6. Yine tebrik edeceğim seni yesarim:))
    Hislerin çook kuvvetli..
    Aynısını çıkarmışsın.Her zaman sade ama şık olmaya çalıştım.Çok doğru.İçimdeki çocuk hiç büyümeyecek,eminim.
    Ama düz ve kahve saçlı olduğumu nasıl bildin yaaaa !!!!
    Tebrik ve alkışlarımla öpüldün şeker :))))

    YanıtlaSil
  7. Tesekkurler beybi:P Resimdeki kim acaba ?

    YanıtlaSil
  8. yapma yaaa...çok mu batıyorduu bıyıklarr sami:D

    kelebeğim neden öldürdün sevmeyenlerimizi...biz onlarla varızz:))

    ne bu ısrar dijitall neee:))olmazz...sevmiyorum panjurrr:))

    zeugmacımmm...türk kadınının %50si öledir...zor olmadııı:P:D

    sevgili zeus...en altta notta belirttiğim gibiii...seyrüsefer o..:)

    YanıtlaSil
  9. :] Teveccühünüz aziz dostum.

    YanıtlaSil
  10. bak seeen...
    demek "ulaka"yım :)
    demek şımarığım.

    fiziğimi tahmin edemezsin diye düşünüyorum :P

    şımarıklığı kabul etmiyorum ama belki dozunda bir "ukala"lık olabilir.

    dövmelere gelince kim bilmiyorum ama biri D&R da arkamda konuşuyordu bu isimle bir blog var bu o işte diye :) neden bilmiyorum dönüpte bakmak istemedim yüzlerini görüp takip ettiğim blogların sahipleriyle bağdaştırmak istemedim belki de.. bu kadar takip edilecek bir blog değil diye düşünüyorum ama g.t üm de kalkmıyo değil hani ;)

    aslında güzel olanda bu değil mi hiç tanımadığın biriyle bu kadar rahat konuşmak...

    ama yazdıkların için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. hahaha...bana çaktırıyorsaaaannn ben değilim emin oll...daha fazla gezevelik ederdim tahmin edersin ki:D...ben resmini gördüm sadece blogda...kitaplarımı internetten alıyorum;)
    dönüpp bakmamışmışşşş...şımarıksın iştee...buyurr:)

    YanıtlaSil
  12. aşk olsun yesari yani benden de isteseydin ben sana bir kaç erotik fotomu bloğa koyman için verebilirdim :D

    YanıtlaSil
  13. :) sen olmadığını biliyorum zaten seslerinden çıtı pıtı genç kızlardı diye tahmin ettim zaten :P hahahahahahaha...

    al sana bel altı...

    bu arada kitap değil dergi alırım ben... ;)

    YanıtlaSil
  14. manukyannnn...ne yapmam gerekecek bir sonraki adımda...siteye girişte 18+ uyarısı mı ekliceemm:P:D

    LA78'ers; dert detme...zaten bu zamanda "kitap okuyan erkek" altın değerinde oldu...gramla bulunuyorr;)

    YanıtlaSil
  15. hahahaha
    ah be yesarim,
    bir kaç düzeltme yapayım istedim :)
    makyajlı gezmiyorum doğru ama doğal güzelliğim olduğundan değil üşengeçliğimden.
    saçlarım dalgalı mı... imkansız,pırasa,pırasa.
    bir de ellerim çok güzel olabilirdi eğer bu gezegen dünya değil mars olsaydı :)

    YanıtlaSil
  16. @monra;elbette öyleee:))

    YanıtlaSil
  17. hahahahaaaaaaaaaaa...marslım benimmm...biz o ince uzun parmaklara güzel diyoruzz...sen çok E.T izlemişsin:D

    YanıtlaSil
  18. ah ne desem boş.
    kaşın güzel, dişin güzel desen susacaktım.en falsolu yerden girmişsin olaya :) E.T. ha :)))
    neyse,
    kafanda yarattığın güzelliklere müdahale etmeyi bırakıyorum derhal ehehehe

    YanıtlaSil
  19. tamam yaa tammm...çirkinnn...ama demişim baksana...elinin tersiyle bi ittirse yerdeyim....kürek elli nolacakk:DD:

    YanıtlaSil
  20. o kitap mevzusu için de bir yazı yazacam zaten ama bunu bana demiyecektin... gramla demek haa..

    yaw bu arada biraz geç oldu ama o fotoğraf seyrüsefer miii...

    yapma yaaawww...

    demekki header'daki foto da o olabilir ;)

    YanıtlaSil
  21. Yeari, insan sevdiği kişilere takılırmış, vallahi benimki de öyle :) Tanımlamalarına hayran oldum. Özellikle de boy ortalamasına. Verdiğin ölçüt, klasik Türk erkeklerinin boy standartlarına uygun. :) Dengeli ve seviyeli olduğum doğrudur. Sözlerim dinlenir ama saflığım nedeniyle arkamdan çok vurulan bir adamımdır. Hayatta yaşadıklarım öyle böyle değil, bir dönem çok hızlı yaşayıp sonradan ağırlaşmış biriyim. O nedenle de toplum çok korkutuyor beni. Hatta korku filmleri, gerilimler halt etmiş benim toplum korkumun yanında. Rahatlığı seviyorum ve tipe takılan insanların önfikirlerinden nefret ediyorum. Dedim ya bir dönem çok hızlı yaşadım diye, o dönemlerde sık şekil değiştirirdim. Öyle olunca modellemedikleri kişi kalmadı. Gülüp geçtim ve hala gülüp geçiyorum. Bir de hayat acımasız olmasaydı yaşamadığım zamana karşı hayat, çok daha iyi olacaktı. Üf ne yazdım ama, hala yazıyorum :) Ahkamın kralı yesari, sen başımdan eksik olma e mi :)

    YanıtlaSil
  22. hıhı olabilir LA...tabi o resim etrafta bulabilecekğin hazır şablonlardan birinin headerı fotoğrafı olmasaydı hada bir olabilirliği olurdu sanırım...neyseki bu yorumlar durumunu kurtarmış görünüyorsun "teyze"cim:)))

    hayalbemol; :)noldu gece gece...döktürmüşsün yine...Allah eksikliğimi vermesin:P

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!