8 Nisan 2009 Çarşamba

gelmiceeeemmmm, bırak peşimi feysbuk...



“Facebook hesabın dondurulmuştur.

Hesabını tekrar etkinleştirmek için, eski giriş e-postanı ve şifreni kullan. Siteyi eskiden kullandığın gibi kullanmaya devam edebilirsin.

Umarız çok yakında geri gelirsin.”


NEE GELİCEEEEEMMM NEEEEEE….GELECEK OLSAM NEDEN GİDİMMMMMM….

Sevgili okuyucu şu yukarıda ki cümleye ulaşmak için nelerrr çektim ama nelerrrrrrrrr…bu facebook kafayı yemişşş, yemin ediyorum yemiş kafayııı…yok yok…böle psikoloji eğitimi almış ama sonra bu eğitim yüzünden tırlatmış kişiler var başındaaaa…bu ne buuuuuuuuuu…

Yaa bi hesap dondurmak böyle uzun ve çetrefilli yollardan geçer mi…insanı bu kadar psikolojik olarak yorar mıı…hııı…bu nee buu…

Şimdi böle kalktım sabah, işe geldim rutin…. İşler güçler bilmem nee…arada canım sıkıldı…kuzenimle konuşuyorum…napıyorsun ne ediyorsun…feysbukkk sıktı dedim…ama sen exlerine bakıyorsun…şuna bakıyorsun benim profilden….sırf senin yüzünden kapatamıyorum…oda “vur g*tüne rahvan gitsin” “bakmiicamm a.q” dedi…(tamam kanımız aynı evet ama bazılarımız küfür sever…ona çok yakışıyor hemmm size neee..hhıhh)…tamam o zaman siliyorum dedimmm…siliyoruuumm bakkkkk….sildiim….

İşte bu "sildim" dememin üzerinden sanırım 1 saat geçti baştaki sona ulaşana kadar…

Yarabbimmm uçmuş kafayla mı kurdular bi siteyi nedir…

Zaten öle hesap nerden kapatlır ne yapılır bilmioyrum…onu ararken oyalandım baya…hah buldum dedim…iki kelime “hesabını dondur”yaşasın buldum derken tıkladım…ama ne göriiiiiiiiiiiiiiim neeee…

En sevdiğim birkaç kişi ile çekilmiş,benim eklediğim yan yana 5-6 resim…mutluyuz keyifliyiz resimlerde böle…harika resimler yani…özenle seçilmiş…çok güzel…ve resimlerin üzerinde şu cümleler…. “Ahmet seni özleyecek…Mehmet seni özleyecek…ayşe seni özleyecek..fatma aslında sana tapıyor ama sen nereye gidiyorsun…kezban teyzen seni göremeyince ne yapacakkk…bunları hiç düşünmüyor musun…bu özlemle yaşanır mııı” gibi…“ulaann şaka gibisiniz,siz nasıl manyaklar sınızzzzz…niye beni özlüyorlaarrr…bu ne şimdi” oldummm…öle mal mal resimlere bakıyorum….resimlerin altında da “işte ahmete mesaj gönder, ona mesaj gönder, buna da mesaj gönder” …sanki ölüyorum anasını sattiim….vasiyetimi yazıcaammmm…ben ne mesaj atiim…zaten özleyecek diyorsun…”beni özleyin anacımmm” mı diyeceğimmm mesajda…benim yokluğumu bile fark etmeyecek belki…insan demez mi “siliyorsan sil profilini bana ne bundan “ diyee

Neyse ,resimler biraz zorladı açıkçası…öle baktım bi süre….sonra bu resimlerin hepsi zaten taşınabilir diskte var anasını satiim…dedim…indim bir alt kısma....işte orda da soruyor neden hesabımı dondurmak istediğimi..yok ben istiyorum ama iznin olursa feysbuukkçuumm…allammm…her satırda bir sebep…ama tıkladığında bi satır açılıyor altta…”işte aslında şunu şunu yaparsanız böle bir sebep kalmaz”…”bunu yapmadığınız için bundan şikayetçisiniz,ama düzeltebilirizzz”…diğerine tıklıyorsun…”ama bunlar hep senin isteğinle”…”şöle seçenekleri tıklarsan mail gelmezbizden hiççç"…."seni rahatsız etmeyiizz inan bizeee”

Ama neler nelerrrr…bi tek şey yazmamışlar “yaa ama yaaa gitmeeee…bak biz senin için tüm bu sorunlara bi çözüm buldum”

Yaa sana neeee sana neeeee…gidiyorum ben…nedenini söylemek zorunda mıyımmm…sevgilim misinnn senn ne çabuk alıştın banaaa ne çabukkk…ailem sorgulamıyorrr…

Lanet olsun dedim sonunda…”-bir süreliğine gidiyorum ,tekrar dönüceem”gibi bir seçenek vardı onu tıkladımmm…altında da boş bir alan bırakmışlar…daha çok neden belirtmek gerekiyormuşşş…oraya şey yazmayı düşündüm biran”hepp senin bu ısrarlı tutumun yüzünden ,kaç kez söyledim ısrardan nefret ederim diyeee…ama yoook…laftan anlamazsın kii...hepp ısrarrr hep ısraarrr…bunalttın beni,bunalttınnn ….hıh”

İşte bu maceradan sonra da yazının başında ki o cümleleri sarfetti bana..küfretmedi , hakaret etmedi…gururlu,mağrur, başı dik ama üzgündü…valla ben bi rahatlama hissettim o kadarrr…

Kandırdımmm seni feysbuukk, kandırdımmmm…dönmiiceem ki dönmiceemm kiiiiii…

21 yorum:

  1. okurken ben yoruldum ya iyiki girmemişim bu işe deli olmak işten bile değil :))

    YanıtlaSil
  2. Annaaaaamm :(((
    Ne iğrençlikmiş bu anlattıkların ya!!
    Facebook'u bu yönleriyle hiçbir yerden duymamıştım inan.
    Tamam artık, bittin sen yesari.Fişlemişler seni oraya , bir daha da kurtuluş yok.
    Bulduğun çare geçici..
    Tükür tüküür !!
    :)))))))
    Takma isimle kayıt olsaymışsın keşke bare :)))

    YanıtlaSil
  3. sormayınnn yaaaa...bu karanlık yüzü işte...ilk üye olurkenn herşey lay laylommm....güllük gülistanlııkkk...ayrıllmak istediğini söylediğinde yok ölee yok böleee...duygu sömürüsüüü...
    mafya sevgilimden ayrıldımmm dostlaaarrr dostlarrrr....desteğinize ihityacımm varr:))))

    YanıtlaSil
  4. insanlığı soğuttun facebooktan.
    dava etmeliler seni,
    aleyhlerine yaptığın bu reklam için:)
    tabi önce birinin seni ihbar etmesi gerek ilgililere ;)

    YanıtlaSil
  5. öle deme ama winstonumm...siz kötü yüzüyle tanışmadınız henüüzz...ben herzaman sizin yanınızda olucaaaammm:))))

    YanıtlaSil
  6. ben de hesabımı donurdum sanmıştım, bi arkadaş dedi ki, yooo sen varsın hala. ya nasıl olur dedim, tekrar baktım. tüm işler bittikten sonra altta bir kod var onu da girmek gerekiyomuş, benim nazarımdan kaçmış kendisi. ben ööle günlerce çıktım diye dolandım, dikkat edin yani :))

    YanıtlaSil
  7. anammm ...nil yorumun başında ödüm kopmuşşşş böle gözlerim kocaman kocaman açılmışşş....ama rahatladım...girdim o kodu ben...mail bile geldi...umarız en yakın zamanda geri dönersiniz diyee:)))

    YanıtlaSil
  8. valla bende açtım facebook hesabı ama ne gırdığım var ne baktığım ne işe yarıyo onuda pek anlamıs değilim iyi yapmısın yesarı tatlım bence bıdaha donme :)

    YanıtlaSil
  9. yooookk ııı ıhhh...geri dönmemmmm...bitti bu ilişkii:((

    YanıtlaSil
  10. Hahaha :) yesari dostum, daha feysbuktan cevapsız çağrılar, kuşkulu mailler, açılmayan telefonlar, isimsiz mektuplar falan alacaksın. herşey bitti sanma :) Nıhahahahaaaaa [manyak kötü adam gülüşü]

    YanıtlaSil
  11. numaramı değiştirdim ve taşındımmm moneraaaa...yokum bennn...aradığınız kişiye ulaşılamıyorrrr....

    YanıtlaSil
  12. aman allahımmmmmmmmm naptınnnnnn sennnnnnn:(((((((( zavallı kuzeninn napıcakk hiiiiç düşündünmüüüüü nasıl kontrol edecek ex lerini böleee resimlere bakıp dalıcakkk bencilllsin valla yesariii kusura bakma yaaa..ay ağlicam yaaaaaaa((((((((
    siz tüm kuzenler böylemisiniz yaaa bi git yaaaaa..ayyy zavallı kuzeniiii vahhh!!! hep senn senn sennn dimi hepp ama!!! ıııhııı ıhhıııııı:(((((

    YanıtlaSil
  13. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa
    kendine yenilerini bulacak...exleriyle adam akıllı vedalaşacak...bununla yüzleşecek...hatta öle bi gün gelecek ki onun exlerile buluştuğumda benimle gelecek...gelebilecekk...ex adı üstündeee...gönderecek geçmişinee...başlatmasın hayatından insan eksiltmek isteememesineee:)))

    YanıtlaSil
  14. o ne saçma bişey di mi ya?"ahmet seni özleyecek" e bu canına yandığımın dünyasında beni ahmet özleyecekse,bilmem ne etmişim öyle dünyayı ben zaten.ahmet özleyecekmiş,özlesin ulan!

    YanıtlaSil
  15. Yaa ne yılışık şeymiş bu Facebok..Aman boşver sen yinede uzak dur Yesari...:)

    İyi geceler sana...

    YanıtlaSil
  16. sami; sana sadece uzun uzun gülüyorum yaa...ahmetin işi seni beni özlemekse onu görevinden mahrum bırakmayalım....dönmeyelim oda özlesin...başka birşeyi yapmayı bilmiyor zateeenn....

    hakan;sana günaydın:)

    YanıtlaSil
  17. işin içinde olan biri olarak sçölüorum; pişmanımmm :(

    YanıtlaSil
  18. nedir pişman olduğun kuzum...bak yolunu anlattım yukarıda...hemen dur ve geri dönn...yapabilirsinnn...inanıyorumm...:)

    YanıtlaSil
  19. Efendim,

    sizin yazinizda gaz oldu, ben de az once hesabimi dondurdum, su guzelim bahar gunlerinde yapilacak daha hos seyler oldugunu dusunuyorum, katkilarinizdan dolayi size ayrica tesekkuru borc bilirim :)

    YanıtlaSil
  20. :))ahhh ahh bunları duymak beni nasıl mesud etti anlatamam...böyle hayırlara vesile olmak nasıl bir keyf size anlatamammm:))

    YanıtlaSil
  21. insan sevgilisinden ayrılırken bile bu kadar sorguya çekilmiyor demi Yesari:)

    Arada işede yaramıo deil ama fesbukk:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!