7 Nisan 2009 Salı

homosapienimi geri istiyoruuuuuuuummmmmmm!!!...


Yoookkk yok…karar verdim…basit şeyler isteyeceğim hayattan…”basitlikte huzur vardır” felsefem benim artık…süper bir şiir vardı bu felsefeyi anlatan…yazarım onu da bir ara…

Her şey modernleştikçe ve zaman ilerleyip teknoloji dünyayı ve bizi ele geçirdikçe ben ilkelliğe geri dönüş yoluna daha fazla giriyorum…olmuyor böl yaa… erkek erkekliğini bilecek, kadın da kadınlığını…gerek yok modern çağ , milenyum bilmem nelere yokk inanın yokkk…

Neymiiişşşş erkeğin asli görevi? Eve “çiğ et” getirecek kardeşiiim…görevini bilsin…Homo sapiensin sen….takım elbise gitmek,arabaya binmek, eşitlik, modern dünya , yaşam şartları ,yaşam kalitesi bilmem neee…hikaye bunlar…tamam kabul ediyorummm maymundan gelmedikkk…ama maymundan pek bir farkımız da kalmadı artık…evrim evrim nereye kadar….ne yani şimdi bu modern hayata uyum sağladın daha mı iyi oldu…yok yok…ben homo sapiensimi geri istiyorum…adam sabah çıksın evden akşam sırtında bi geyikle, antilopla filan dönsün eve…al sana et getirdim desin…ben de böle boynuna atliim…”canım yaa çok besiliymişşş bu , harika parçalamışsın “diyim…öle silahla filan avlamasın hatta…adını şuan bilmediğimiz av aletlerimiz olsun…canımız sıkılınca akşam onlara isim uydururuz…

ne bu yaaa akşam hazır gıda veya dışarıdan söylenen yemeklerle beslenmeleerr filan…evde doğal gaz faturası 5 ytl gelen arkadaşlarım var benim…ocakta çay bile yapılmıyor…benim kocam şölee kocaman bi ateş yaksııın….sonra biz getirdiği eti pişirelimmm…yok yok pişirmeyelim çiğ çiğ yiyelim anasını satiim…

Sonra ben o antilop kürkünden kendime seksi iç çamaşırları dikiyim..malum gece mağaramız soğuk oluyor…adam böle dibimden ayrılmasın taş yatağımızda…yarın ki projeyi bitirmek için çalışma odasında sabahlamasın…ne çalışma odasııı, ne projesi yaa…ne yani “yarın acaba geyik mi yoksa şölee küçük ot obur bir Ankylosaurus mu avlasam” diye mi düşünecek…canım sapiensim benim…geceleri tamamen benim o…ışığıda keşfetmedik zaten daha…ay ışığında beraberiz ohhhh…

Sonra minik maymunsu çocuklarımız olsun…erkek eve yemek getirir kadın çocuk doğururrr…aynı para-çokomel eğrisi gibi…bayılıyorum bu eğriye…bize makro , mikro bilmem ne ekonomilerinde öğretmemişlerdi…cem yılmaz sağolsun…

İşte boy boy tüğ yumağı maymuncuklarımız olsunnn akşam sapiensimin getirdiği eti pişirirken bunlar mağaranın salon bölümünde dinazorusçuluk filan oynasınlar…oğullarıma babası nasıl avlanılacağını öğretsin , nasıl uçan uçmayan ,kaçan kaçmayan dinazorlardan kendini koruyacağını filan meselaa…ben yemeği hazırlar koyarım önlerine…gerçi topu topu bir odamız var…öle seyrederim ben onların ilkel hareketlerini…

Geçmişe dönmek istiyorum ben çok geçmişeee…öle çok bilmiş olmasın adam…vazgeçtim önceki mimde anlattığım saçmalıklardan…okumasın,dinlemesin,geliştirmesin kendini, eğitim de şart değil zaten…eşeklik baki kalıyormuşşş hemmm…ben hiyerogrifler çizerim…tarihimizi anlatırım çocuklarıma…işim ne akşama kadar…çizerim mağaranın duvarlarına, gelecek nesillere de bi faydam dokunur…annenin görevi değil mi hem evlatlarını yetiştirmek…o giydirsin yedirsin korusun…ohh ne basit…süper sistem…ne kadar karmaşık herşeyyy…adamın dağda bayırda başka kadınları da gözü görmez…bizimki zaten kolları uzun orangutan gibi bir şey o süslü komşu mağara kadınları ona bakmazzz bilee…içkisi yok kumarı yok, internete fazla takılması yok,pornosu yok,serseriliği,çapkınlığı yoook…yeni bir şey görse, bir volkan patlasa mesela, bir böcek veya balık evrim geçirse kime anlatacak….benim yanıma gelecek elbette…bilirim ki gidecek sosyal ortam yok…huzurrrr beee huzuurrr azcık…ne kadar az gelişim o kadar çok huzur…ilişki kuralları diye bir şey yok, oyunlar yok...alavere ,dalavere, sahtelikler,göz boyamalar,olmadığın biri gibi davranmalar...size karışan aileler yok...büyük ihtimalle bi etçil zinazorus tarafından yutulmuşlarr...

“ben seni ararım”lar yok…arar mışşş?
- "Nasıl yani…aramak ne demek hayatım…"
-"bak şimdi ben orda bi ateş yakıcam…dumanı şey demek olacakkk…”cillop gibi bir spinazaaruz yakaladım demek…"

-”hayatımız evliliğimiz/ilişkimiz çok rutinleşti” geyikleri de olmaz…hem evliilikk neeee evlilikkk…nasıl rutinleşecek….etrafında devasa devasa tür tür dinazor,tuhaf bir bitki örtüsü….daha önce görmediğin çeşit çeşit hayvannn…sıkılmana imkan var mı…ohhaaa derler sana…canınn sıkıldı bir şey icattt et…adama sarma…oda sana sarmasın…o zaten saramaz zavallımmm…

Benimle tartışmaz, kıskançlık krizlerine girmez,bu pantolon neden ütülenmedi demek/hani pantolon/…zaten adamların hepsi aynı…son derece çirkin ve az gelişmiş…napabilirim ki elin mağara adamını ki, kıskansın..bunun sarışını esmeri uzunu kısası mı var ki...kadın ruhundan anlayanı, anlamyanı filan....kadın zaten ne istediğinin farkında değil...istediği tek şey akşam eve gelecek av eti..bakar mısınız sistemin mükemmelliğine…ben böle bahçeyi filan düzenlerim…allaaahh neler neler icat ederim…bahçe aletleri, tabaklarrr, tencerelerrr, daha ateşi bulucammm yahuuu…herkes benden bahsedeceekkk…gerçi bahsetse ne olur…ortada o kadar az insan var ki “ego” nedir onu bile bilmiyoruz henüzzz…. Ayy uyanmak istemiyoruummmm…hayırrr hayırrrrr…ben kaptan mağara adamımı istiyoruuummmmm…

Hah…ne diyordum…adam dediğin sabah ava gidecek….

10 yorum:

  1. :):)
    keyifle okudum yazdıklarını, hem güldüm hem hayal ettim
    yalnız merak da ettim ne oldu da böyle bir özlem içine girdin :)
    çok mu tak etti canına bazı durumlar:)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın.:) sadakat olsun, insan yerine koysun, mağara adamımı olsun? Boynuzlar bilenik olsun, şehirli salon adamı ve kibarmı olsun? :)

    YanıtlaSil
  3. Konu ile çok çok ilgili değil ama karikatür, direkt beni veriyor bana.

    Resmen geceleri yaşıyor ve gündüzleri uyuyorum.Günün öğleye kadar olan kısmı benim için 5-6 aydır yaşanmıyor diyebiliriz.
    Çok sıkıcı ve anormal bir durum.Bu Okan Bayülgen semptomundan kurtulmam lazım.

    Bunu isteyen birileri varsa, karikatürle hayal kuraral yetinsinler.

    YanıtlaSil
  4. Hayal gücüne bayıldım :))
    Bayıla bayıla okudum, hiç bitmesin istedim :))))
    Yesari, şahanesin sen gerçekten :)
    Ama kocan hangi burçtan bilemeyecektin :D

    ''adamın dağda bayırda başka kadınları da gözü görmez…bizimki zaten kolları uzun orangutan gibi bir şey..''

    Burasına bittim :))))

    Yesariciiim..Bundan da seri yap. Bööle dizi gibi..
    Lütfen lütfen..Süpper olur cidden :)))

    YanıtlaSil
  5. oooo yeni yorumcular da katılmış aramıza:)

    şimid rüya gören şahsiyetçiiimmmm; ben çok iyi gözlemlerim, başkaları yaşarlar ben yazarım...allarım pullarım sana sunarım...nokta...

    ufuk ; bence hiçbiri...herşey kıvamında olsun...ama yüreği mağara adamı gibi temiz olsun...

    X; harbiden konu ile ilgili değil yani...ne diim sanaa...Allaahh yardımcın olsuunnn...24 te totosunu devirip uyuyan biri olarakkk zor yaniiiii...

    zeugmammm; olduuu bacımmm...serii serrii sonunda serii katil olacağım...bundan nasıl serii olur...
    yesari taş devrinde, yesari cilali taş devrinde, yesari taştan heykel yaptı...

    belki ilerde dönerim bu konuya...olur mu acaba bilmem ki...bakarız ilerde:)

    senin yorumun beğenin çok kıymetli biliyorsun...teşekkür ederim...

    SS; "yırtıkk don"diye bir tabir vardır bilir misin...nedeeeennn bunuuu yapıyorrsuun nedeeennnnnnnnnnn...sol meleekkk mi oldun bi bankadan aradılar diyeeee.......aaaaaaaaaaaaaaaa....sus sen, mağarana hacize geleceklerrrrrrr...

    YanıtlaSil
  6. Valla ben bir ara arkadaşlarla kamp yapmıştım, yazmıştım da bunu. Eskilerde yaşamak gibiydi, doğayla iç içe, yak ateşi otur etrafında. Zor anam be böyle hayat. Yemez bu kadar hazıra konmayı alıştıktan sonra. Gerçi ben varım, her türlü yeniliğe açığım da, hayat o kadar uçuk bakmıyor olaya.
    Artık markarnanın bile hazırı var. Yuh diyorum, zaten makarna hazır birşey değil mi ki? Kimse hamuru şekillendir de makarna yap demiyor ki! Saçmaladım mı ne???

    YanıtlaSil
  7. tamam hepsi geçecekkk...dönmüyoruz geriye Emre...keşke ama nerdee...sen makarnayı suda kaynatmeya devam et...etin yanında ii giderr:)))

    YanıtlaSil
  8. Valla ben bu gün ilk defa geldim, gülmekten kirildim. Sen buna rüya demissin ama zaten böyleleri tam ortamizda yasamiyorlarmi:))
    Gitmem artik buralardan:))

    YanıtlaSil
  9. belginnn....gitmeee...beraber maydonoz yetiştirelimmmm...akşam eve gelecek "adam"larımızı bekleyeliimmmmmmmmmmmmmmmmmm...hoşgeldin;)

    YanıtlaSil
  10. haha... hoş olmuş Yesari... =) Geldim gördüm ki yazıların epey var bende yavaş yavaş okurum artıkın.. Bizde bekleriz

    www.nineoceans.blogspot.com

    Ays

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!