9 Nisan 2009 Perşembe

kısa kısa...




son günlerde sevinecek ,ağzımı kulaklarıma yol yapacak bi sürü şey oldu...
zeusumm çatalkaram beni blog mania da yazdığı yazısıyla onore etmiş efendim...şimdi böle sakin sakin yazıyor olmama bakmayın, tam tersi şekilde gecenin o saatinde sevinçten başımı tavana vuruyordum...yazıya yaptığım yorumdan da bunu anlayabilirsiniz zaten...nasıl sevindimmmm ama nasıılll...kendini başkasından dinlemek güzeldi elbette ama amaa bu bölee pek bi hoş oldu...emek verdiğiniz,bebeğiniz gibi gördüğünüz bir konuda yazılmış bir yazı ve çok güzel cümlelerle...blog maniada bazen blogları tanıtıyorlar...zeus kaan da dün beni seçmişşş...seni seçtim pikaçuuuuuuuuuu demiş yanii:)) yerim seni dedim ama hazımsızlık yaparız dedi...kullarına karşı nasıııll da şefkatllii nasılda ilgilii görüyorsunuz dimiiiiii...boşuna yunan tanrısı ilan etmedim onuu...

tema konusunda eleştiri getirmiş ...haklıdır ne dese...erkek teması olduğunu düşünüyor ben de tam tersine takmıştım...kurdelalar çiçekler filan...yerine daha iyisini bulamadım ki...ama el atıcam ona da...bekleyin...bahar değişimlerin habercisiii:))

sonraaacımaaaa resimde çok şeker olmuşşş yaa..benim ismimi taayyibin tutması neye mesaj anlamadım ama :P:P sözümü dinlee tayyipp...ayağğınııı denk alll...bu devirde kimse padişahh değilll:P

bir de ödül konusu var...(beni de smart blogger seçmişler :P,)BÖ ödülleri varmış geçen seene çok problem ve tartışma yaşanmış...kişisel blogların ödül kategorisinde değerlendirilmesi tuhaf geliyor açıkçası...diğerlerine karşı bir önyargım yok...ama insanın kişisel döküntüleri neye göre ve kime göre değerlendirilir bilmiyorum...zeusu "topluluk bloglarında" destekliyorum..diğerlerine de bakıcaz artıkk..oy veren tarafta olmak keyifli olacak...stress yok,endişe yok, bişi yokkk..heerkese başarılar şimdiden..

ay böle sakin sakin yazıyorum...arkada çizmeye başladığım ve devam edemediğim bir proje bekliyor...tıkandım kaldım...ama bana geri dönüşümü fena olacakk..

"bir rüya gördüm" beni ödüllendirmiş....ne ile...smart blogger ödülü ile...şimdi yeni yeni birbirimizi tanıyoruzz arkadaşlar çok yüklenmiceeem ama ne buu nee...şimdi smart mı oldum beeen...elden ele dolaşmış...ortada yüzlerce samart blogger dolaşıyorrr...neymişş smarmışım bendee...aynı ödülü kaçç kişi alıırr kaaççç...herkes mi smart canıımmm...ne bu böleee...:)) mim bitti bu mu başladııı:P

hehehe...teşekkür ederim bir rüya gördüm'e...kendisi çok güzel yazmış zatenn bu konuda...takılıyorum ben...bloggerların canı sıkılma durumu...malum...mim bitti bunu buldular...çok naziksin brg(bence kendine kısa bir isim bulmalısın yoksa böle kısaltırım sen de bana sinir olursun:) ben tabiki bu ödülü kimseye göndermiyorum...ortalık malı olmuş bu ödülü birilerine gönderirsem kafama geçireceklerini biliyorum çünkü...ama benim zeka küplerim var tabi bloggerlar arasında...onların böle beynini yemek istiyorum yaa...monera alemi, sami hazinses, baarma, WW, pucca bunlardan bir bölümüne örnekkk:D

bide bugün halka küpemi buldum...ne saçmalıyorsun demeyin...tek halka küpe takarım ben...ama onlarcasını kaybederim...yenisini almaya utanıyorum artık...şaka gibidir...bir tanesi önüme düştü bu sabah, sen bi sevin bi sevinnnn...

canımı çok sıkan bir tek haber vardı dün...eve giderken radyoda dinledim biraz araştırdım ve iyice sinirlerim zıpladı...küçük ve önemsiz ,rutin görev değişikliği diye bahsedebiliyorlar birde bu olaydan...rutin bir görev geğişikliğiymişşşş...bir halk nasıl bu kadar aptal yerine konur ve bir ülkede görevini gerçekten yapan bir insan nasıl görevden alınır...nasılını hepimiz biliyoruz...özel Yetkili Cumhuriyet Savcısı Murat Gök görevden alındır...istifa etmesi bekleniyor...birileri gerçekten görevini yapmasından rahatsız oldu...birilerinin kovanına çomak soktu...ayy yine geliyor benimkiler...koyun milletiz...böyle bir savcının işinden istifa etmesini izleyeceğiz yakında...her geçen gün ülkeme güvenmi biraz daha yitiriyorum...bence bunu yapanlar bu kararı verenler tek kelimeyle "vatan haini"...ülkeyi satmak , birilerinin siyasi ,maddi çıkarlarına ülkeyi satmak bu oluyor işte...gözümüze baka baka hemde...

blogumu kapatmadan birileri susuyorum:)

14 yorum:

  1. canım benim ne güzel bir yazı bu duygularına aynen katılıyorum ama nedense birşey yapılamıyor sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ukturk mü zeus :P
    yemiş seni,yunan büstü olabilir de tanrısı asla ehi ehi :)

    güzel anlatmış bu arada ukturk tanıtımda..

    YanıtlaSil
  3. şirinem; yapılabilir,yapılacakları herkes çok iyi bilir ama işine gelmezz

    prensessss; zeus ben diyorum Kaan'a yaa...böle ilk tanıdığımda kaldı bi yerden...hatırlamıyorum...forumda mı,bloxoo da sanırım...zeusu sensin blog aleminin dedim...öle işte...
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. son zamanlardaki popülerliğin benim de gözümden kaçıyor değil yesarim.
    yürü ya kulum mu dedi lam yoksa?
    :)

    YanıtlaSil
  5. canııııııııımmmmmmmmm
    :))böle sanki bi rüyadayım winstonummm...sanki kendime dışardan bakıyorum...ayaklarım yerden kesilmiş filan gibi:P:P

    popüler kültürün kurbanı olmayalım da...şimdilik zafer sarhoşluğu yaşıyorum:)))sonra tedavi olucam , ilaç kullanıcam...içimden şöhret canavarını çıkartmaları için bıçak altına filan yatıcaaammm...

    YanıtlaSil
  6. O ne yaa,sen blog aleminde tavan yapmışsın Yesari....Yakında bizi de unutursun artık,seni tanımak güzeldi...:))

    YanıtlaSil
  7. pardon ; kimi tanımam???
    heheeehehheeee

    YanıtlaSil
  8. Aşk olsun nann...Hani bir zamanlar hakan can diye basit bir blogcu arkadaşın vardı namı diğer insan sevgisi..:))

    Yuhh diyorum sana başka da bişey eklemiyorummmm !:))

    YanıtlaSil
  9. daha ne ekleyeceksin dahaa neee...yuh dedin bana...banaaaaaaaa...
    kalbimde hepinizin apayrı yeri var...size zengin ve ünlü bir blog yazarı olduğumda karayiplerden ucuz ve küçük kartlar atıcammm...endişe etmeyinnnnn...hihahhaaha...

    YanıtlaSil
  10. yesari son satırlarında yazdığın yazı her nekadar duyarlı bir vatandaş olduğunu gösterse de eleştirilerin daha ölçülü ve dengeli bir dil ile olursa seni okumayı sürdürebiliriz.

    YanıtlaSil
  11. duyarlı vatandaş yazısı değildi o...görevden sen mi aldın yoksa görevden alınmasını doğru mu buluyorsun anlayamamış olmakla beraber okumaya devam etmeniz konusunda şüphelerim var sayın Murat...devam etmemeniz tercihimse eğer bu yönde kullanıyorum seçim hakkımı...yolunuz açık olsun...
    seviyesizlik olarak gördüğünüz her ne idiyse sizin zihin kapasitesine göre sizde kalmaya devam etsin...her söylediğimin arkasındayım ve bence gayet kendimi tutarak yazdığım bir son paragraftı...

    YanıtlaSil
  12. Canım beniim..Bugün yorum yazmaya geç kaldım..

    Gittim okudum, hatta yorum bile bıraktım ilgili sayfaya..
    Hepsini fazlasıyla hak ediyorsun gerçekten..Kutluyor ve çook öpüyorum seni.
    Yazdıkların benim ilacım yaa :DD

    Ama blogunun bu hali son derece şirindi..Neresi erkek bloguna benziyor ki??
    Çiçekler böcekler mi olması lazım illa.Sonuçta harbi kızsın, tam sana göre teman bence..
    Ama tabii bence :(
    Değiştirirsen de ne yapayım yani..

    Tekrar kutluyor, öpüyorum seni şeker :))

    YanıtlaSil
  13. canımmmmmmmmm...ben de nerde kaldı dedimmm...çok teşekkür ederim güzel dileklerin içinn...aramızda kalsın bence de tema güzel...ama çabuk sıkılırım...arıyorum işte bazen...ama pek uymaz öle çiçek böcek pembe şeyler bana:P:)
    canımsınnnnn:)öptümmmm

    YanıtlaSil
  14. Ayyy. Bir tanem beni dört gözle bekliyormuş:)
    Ben de hasretinden prangalar eskittim de geldim :)))

    Sen de benim canımsın..

    Ne kadar çok anlaştık sevdik birbirimizi böyle yaa??
    Öptüüm :))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!