29 Nisan 2009 Çarşamba

nasıl oluyor da???

fena halde madde bağımlılığım geldi..madde madde madde...madde madde yazasım ama birbirleriyle hiç alaka kuramayasım var...bi tür hiperaktivite diyelim...bi anda aklıma geldiği sırayla döküyorum...seçeriz işe yarayanları aralarından...

-anam beni kadir gecesinde filan doğurmamış ama benim için koca bir sülale dua ediyor herhalde ,başıma kötü, olumsuz, çirkin, çirkef, itici hiçbir şey gelmedi...anlatacak bi mikim hikayem yok sömürecek duyguları..."böle şanslı kişi seni seçtim pikaçuuu" diyerek birine derin derin anlatacamm, karşımdaki “wahh wahhlayacak” filann...(tabii ki nazar değmesin ,bunun arkasında derin psikozlar da olabilir ama...ben ulvi bi insan olduğumdan kötülük köşe bucak kaçıyor olabilir,veya üzerimde manyetik itim gücü olabilir,cadı olabilirim ,seçilmiş kişi olabilirim bilmem ne)

-bu sene bahçedeki erikler de yanmış bitmiş kül olmuş...benim erik sevdam kursağımda kaldı mı...dallarda kiraz...gel bana bazı bazıı...kirazla avutmaya karar verdim kendimi..

-bugün yine yağmur var kasvetli şehrimde...canım canımmm...nasılda kapkaraa bir hava vardı...ben her yazlıkları çıkartma hevesine girdiğimde yağ sen usul usulll ...

-herkes her şey için şükredebilir elbette ama benim şükrüm, akşam yemeğinde yediğim zeytinyağlı barbunyaya gelsin...o neydi öleee...güne işikin daha iyi bir şey yoktu...yada unuttum, dilimde barbunyanın tadı kaldı sadece...

-aslında tek derdimin "akşam ne yemek yapsam" olmasını isterdim..evet evet...kesin kadınların hepsi yemek yapmak, çocuk doğurmak ve evlerinde kocalarını beklemek için dünyaya gelmişler...hatta kadının, nano teknoloji uzmanı kocası, olağan üstü bir teknolojik gelişmeden bahsederken"-hayatım biliyorum çok önemli şeyler anlatıyorsuuun amaa,sanırım tuzu biraz az oldu ,şimdi aklıma geldi,hemen dönüyorum"diyerek uzaklaşmak için...konuyla ilgili o kadar fikirsiz olmalılar yani...ne güzel olurdu boş gözlerle bakabilmek...

-bide ;iki duygusal cümle yazdık bir önceki yazıda ve anladım ki ben gerçekten blog aleminin maymunu ilan edilmişim de haberim yokmuş...bu yazı bunu desteklemiyor mu...evet kabul...maymun yılında doğmuşum çin takvimine göre...çine taşınmak mı gerekiyor etnik özelliklerimi açığa çıkartmak için...hayırrr..buyrun burdan yakın...(ne dedim şimdi ben:S)

-ben, zorlasanız zorlasanız “a.q, göt herif, şerefsizz ,o...pu çocuğu“gibi küfürler edebiliyorum...elden bu geliyor, yapabileceğim en fazla bu...ama msn deveya telefonda küfrettiğimde de gülmeyin be arkadaş ...ama artık benim küfürlerimi de ciddiye alınnnn...ben de kaba olabilirim, bende argo konuşabilirimmmm, bende bendeee: ( ...

-dolmuşta veya otobüste neden yanıma ya kül tablası ya da olmadı kokarca gibi herifler oturuyor(yok yok sadece dolmuşta)...şöyle bi baksanız keşke oturacağınız yeri seçmeden önce, akça pakça temiz bi kız oturuyor ordaa...gitseniiiz, arkadaki kıl tüğ yumaklarının yanına otursanız...olmadı oturmasanız ama bana çooooook uzaklarda dikilseniz...bir tür haremlik selamlık yapsak...”insan” ve “insan benzeri “ diye...nefesimi tutma sürem sandığınız kadar uzun değilll ,lütfeeennnn...

-sanırım 1 mayıs günü çalışacak olmamın şuan çığlık atma isteğimle bir ilgisi olabilir...iş arkadaşımın şehir dışına çıkmak için izin alması buna katkıda bulunuyor daolabilir...(benim planımı gerçekleştiriyor.öncee benn düşündüümmm yaa)...bu tatile 1 gün önce başlayıp pazartesiye kadar tüm işlerle tek başıma ilgilenmek öngörüsünde bulunuyor ve beynim bunu abartıyor da olabilir...ama bunların hiçbiri benim hislerimin ne kadar kuvvetli olduğu gerçeğini değiştirmiyor...a.q hislerimin...bittim bennn...

-telefon denen aletten neden bu kadar soğudum ki..bazen kimse yoksa uzun uzun çalmasına izin veriyorum belki sıkılır kapatır diye...hadi gündüz anladım,akşamları bana neden hesap soruluyor "o cep telefonuuu nerene soktuuun" diye...yada biraz daha kibarlaştırılmışı...tüm gün telefon ile bu kadar samimi olmuş birinden, akşamları da anında cevap beklenebilmesi hangi psikoloji kitabında normal insan davranışı olarak geçer...o kitabı yutturuurum ....

-kendimi tedavi etmekten,kendi kendime telkinde bulunmaktan,herşeye mantıklı açıklamalar getirmekten,doğru sonuçlara doğru varsayımlarla varmaktan ,bu cümleyi kurmaya devam etmekten sıkıldııım..."bu anlık birşey,geçecek" "sakin ol nasılsa önemi yok birazdan unutacaksın", "vevappp vermeeeeee, bırak mükemmel olduğunu düşünmeye devam etsin", "sakin ol,herşey çok güzel olacak"gibii saçmaaa sapan ama saçmaa sapan cümleleri kafamdan geçirmekten sıkıldım...beyin mıncıklaması olucaammmm yakında...pıhtı atacaakkk ...

-size de olur mu bilmem ama eskiden zaman geçsin isteyen ben "yarın keşke olmasa"demeye başladım.....yoo yoo...sakın bana “tatile ihtiyacın var ,biraz ara vermelisin “klişesi yapılmasın...gerek yok...ben yapıyorum zaten, ama bu kürkçü dükkanı yerinde durdukça burada mutlu olmayı öğrenmeliyim...ne demişler sağlam kafa sağlam vücutta bulunur...hahahaahah...özgürce saçmalayabilmek ne keyifli...anasını satiim bunları yazıyorum ama yarın her şeyin normale döneceğini biliyorum...bunu da biliyorum kahretsiinnn...rutine bağlarım ben nasılsa, endişeye mahal vermeyelim...laa laa laa laaaaaa....

not: adı blog ve gerçek yüzümü herkes görsün..böle tuhaf anlar gelip geçiyor işte...

nott: resimde ki mi ne...onun adı"nanowire"...gözlerimizle göremiyoruz...bu görüntü 10binlerce kez büyütülerek alınabiliyor...nano i-podun içinde bunlardan varr:))

16 yorum:

  1. Kim ilan etmiş seni blog aleminin maymunu olarak yaa :))))
    Varsa öyle biri çağır beni ''Uçan Tekme'' manyağı yapayım onu :)))
    Aman da ne güzel yazmış benim Yesarim yine. Çok sevdim .. Ama ama..Anafikir ne diye sorsalar bilemiceğim :))
    Yesarinin ruh halleri desem uyarmı acaba şeker?? :DD

    YanıtlaSil
  2. Ohoooo.Kalk bi camdan bak,hava al iyi gelir :D
    Aslında ona da gerek yok birazdan düzelebilme ihtimali de var ne de olsa bi ikizler burcusun annem :D

    YanıtlaSil
  3. geçecekkk geçecekk bundan daha kötsü varr:))susamlı simit olarak yarartılabilirdin son parçan yere düşebilir üstünden binlerce insan geçebilirdi:)şükrettt
    Allahtan kendi kendine telkin yapabiliyorsunda psikologlara gitme masrafından yırtıyorsun:)
    küçük bi ayrıntıyı hiç unutma''dünyayı kurtaran adam bir hayal ürünü'' anladın sen onu...güzel yazı yazan geveze insan:))

    YanıtlaSil
  4. anafikir anafikirsizlikkk zeugmam...:))

    kırmızılıııı:)donarım beee...çok soğuk canına yandığımın ankarası...

    herkes bana "anladın sen onu" diyoo...ne anlayışlı şebek çıktım yahuuu:))

    YanıtlaSil
  5. yalnız dolmus ve toplu tasıma olayına yorumuna bittim:D

    YanıtlaSil
  6. akşam börek yap börek,börek güzeldir.

    YanıtlaSil
  7. Ahaha eminim o küfürlerden fazlasını da ediyorsundu:))
    Neysem laf etmeyimde bana gelebilir onlar:))

    Şeker şey seniii:)

    YanıtlaSil
  8. sami bunu istemezsin...eminnn olll:))

    YanıtlaSil
  9. yok daha neler dijital...:)

    YanıtlaSil
  10. tatlım seni sevidiğimi söylemedim hiç sanırım. Seni seviyorum.
    Bütün maddelerine parmak basıyorum. ama en çok sondan ikinci maddene imzamı atıyorum.
    R. Tagorun bir sözü vardır.
    "beynin içinde güveler ince kanatlarını büyütürler" diye o hesap.
    benim güveleri gör sen bi. :)

    YanıtlaSil
  11. hehehe...şımartıyorsun beni efsaaa:))
    ben winstonumun blog sayfasının adını da çok severim bu anlamda..."ey hafıza,kanıyor ne varsa süzdüğün"

    YanıtlaSil
  12. yuhhh diyorum başka da birşey demiyorum... daha ne küfür edecen ki zaten...

    ayrıca "akça pakça temiz bi kız" olduğunu da vurgulamışsın yazında ;) bu küfürler hiç ağzına yakışmaz o zaman :P

    bir de bu yazıdan 8 tane yazı çıkardı çok müsrifsin... :))

    YanıtlaSil
  13. gör işteee görrr...böle konuları nasıl bir çırpıda harcayacak kadar doluyumm bennn:)))
    yok yok...açarız bir ara o konuları...ama ben öle geri dön bi daha irdele filan...sıkılırım ...

    YanıtlaSil
  14. ı ımm, acil durum, hemen 10 mg nanoteknonoji şeysi verin hemşire hanım. nanowire işte. ondan verin 10 gm. nabız alamıyorum.

    YanıtlaSil
  15. :))geçti geçti....

    YanıtlaSil
  16. Bir de şu var; www.maddebagimlisi.com

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!