2 Nisan 2009 Perşembe

Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdirden anlamayanın hakkı kötektir...


Yok yook hakettim ben biliyorum. O yüzden sessiz sakin gerekeni yapıyorum.

Yazılarımdan birinde çok sıkıldığımı dile getirmiş ve Winston wolfum tarafından da uyarılmıştım. Ama işte neymiş, bazılarımız sözden değil dayaktan anlıyormuşş:)

Dün sekiz buçukta eve gittiğimde (eğlenceden değil, işten elbette) kendimi dayak yemiş gibi hissediyordum.

Yemekti, çaydı, bilmem neydi derken, kendimi sessizce yatağımı ararken buldum. Ev halkı maça dalmıştı çoktan. Ben kiii maçı bile izlemiyorsam evdekiler bana o dakikadan itibaren hiç dokunmadılar.


Eski günlerim ne kadar da güzelmiş...

Oturup düşünüyormuşum "Ne konuda yazsam?", "aaa aklıma ne geldi bununla ilgili muhakkak yazmalıyım."gibi lükslerim varmış. Hatta o düşünüp tasarladığım konuda oturup yazabiliyormuşum bile.

Dün gece saat 22.00 gibi kucağımda bilgisayarımla uyuyakalmışım yaa. (evett biliyoruum...tamamm...çok gülmemmem gerekiyordu sana sevgili kuzenim) Okuyamadım bile birçok yeni postu. Msn sohbetlerine gücüm bile yoktu. Melül melül baktım online olanlara gizli gizli.

Ben sakinlikten şikayet ederken, işyerini genişletme çalışmaları başladı. Şu an sakin ve bana pek dokunmuyor ama ben başıma patlayacak şeyleri biliyorum. Sabırla bekliyorum ve diğer işlerimi halletmeye çalışıyorum. Önüme yığılan projelerini arasından kafamı kaldırdığımda yazıyorum böyle. En kısa zamanda dönücemmmm ZZzzzzzzZzzzzzz..

7 yorum:

  1. Olsun yine de bu kriz ortamında kıymetini bilmelisin bence işinin. :)

    YanıtlaSil
  2. Yorulmuşsun sen, biraz uyuman lazım.

    YanıtlaSil
  3. zira kulaklarımda bir çınlama, bir uğuldu, bir basınç...

    YanıtlaSil
  4. kerimcan haklısın kıymetini bilmeliyim ama bu yazı yayınlandıktan sonraki 2 saatimi hatırlamıyorum...iyi şeyler güzel şeyler ama benim bu serzenişlerimi çok dinlersiniz...bazen hatırlayamıyorum ve böle bön bön bakıyorum bir iki dk...neler oldu son 2 saatte gibi:)

    hayalbemol; ölee güzel uyudum ki dün gece 22 ile sabah 8 arasında...ohhh keyifff...

    ww; :)yerim seni...

    YanıtlaSil
  5. canım benim bende senin gibi hissediyorum bazen iş iş iş bööö kusacakmışım gibi geliyor
    ama bir fark var bizim şirketimiz daralmaya gittiği için yoğunuz :(

    sizinkisi ise büyüdüğü için...
    tatlı yorgunluklar bunlar be şekerim..
    :)

    YanıtlaSil
  6. Allah herkesin yardımcısı olsun şu zamanda...bizimki de pek büyümek sayılmaz...hayırlısı diyorum...

    YanıtlaSil
  7. yaaaa oğlak için okadar şeymi yazdın :(

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!