13 Nisan 2009 Pazartesi

ortaya karışıkkkk...


Uzun bir hafta sonuydu...uzuuun bir yol...

Geçen hafta 20 aylık yeğenim telefonda “tezeee” dedi ve tabi ben yerimde duramadım o dakikadan sonra...çünkü malum ,abim almış cadı karısını gitmiş hafta sonu için ablama...ablama telefonda “sakın o cadı geline teyze demesiiiiinnnn...teyzesii benimm onuuunnn beeennn” bizim geliiin tabi o dakikadan itibaren “gelll teyzeecimmm, geell” diye sevmeye başlamış ufaklıığı, fırsattan istifadee:) peki ben ona bu fırsatı verir miyiimmmm....aslaa... attım kendimi Cumartesi günü Yalova otobüsüneee...

Yolculuk pek bi keyifliydi yine...dergilerimi aldım...çok ilginç ama sadece yolculukta “ uykusuz ve penguen” okuyorum...normalde almıyorum...
düşündüğümden kısa sürdü... “Amat-İ.Oktay  Anar" bitti...maşallah kitap “son osmanlı jack sparrroowww” tadında....nasıl bi kitaptı o öleee...yerli karayip korsanları mübarekkkk...tüm film karakterleri mevcut kitapta...tavsiye edilirrr...

Hava kötü olduğu için güneş deniz v.s pek sarmadı....ama o küçük şeyy acaip olmuşşş...dünya tatlısı...bi tuhaf ...küçük adam sanki...ablama “bunu İncirlik'ten mi çaldınız itiraaaf ediinnn” dedim...ama napiiim... türk çocuklarıyla ilgilisi alakası yok...gerçi bebeklik resimlerinde bende sarışınım ama bu tamameenn farklı bir tip...”tezee bakkk tezee bakkk” diye dolanıyor etrafta...

Nazar değmesin....

Dönüş yoluda keyifli olcaktı ki öndeki abi!!! yolculuğu benim kucağımda yapmaya karar verdi...yaa biraz düşünceli olsanıııızz biraaazzz...aaaa...ben daha homosapiyenimi kucağımda uyutmamışım...elin adamına bakkkk...töbee töbeee...

Yaa bu yol, yolculuk filan bi tarafa...bi sürü şey kurcaladı tabi bu süre zarfında kafamı...otobüste kuzenlerimden birini aradım doğum günü için...yanında olmayı çok isterdim...morali çok bozuk...tek kelimesinden anladığım için “hediye almadı değil mi senin kozalak “dedim...doğum günü için onca kilometreyi aşmış gelmiş ama hediye almamış....şimdiiiii bu kozalaklara söylenecek iki çift lafım var....öncelikle karşınızda ki hatun benim gibi az gelişmiş erkek aramıyorsa ve size ne istediğini söylediyse sizde ona göre davranmalısınız...”özel günlerde hediye anlamsız, bence habersiz ve sıradan günlerde alınan hediyeler daha kıymetlidir”yalanı gerçekten yalandır...elbettee insan hediye bekliyor...hediye almadın diyelim ama bari “onu aliiim miii, bunu aliiim mii, beraber alışverişe gidelim , beraber alalım “gibi saaaçmaaa sapaaan şeyler uydurmayım...ve bu cümleleri aslaa kurmayın...”aliiim mii”..ne sinir birşey yahuuu...hediye almadın anladıkkk ...e be kozalakkk bi çiçekte mi alamadın eline de öle gelemedin yanına kızıınnnn...yok yok...benim ilkelim bile bunu yapamaz yanii...olsa yapamaz yanii...en azından bi tekerlek icad eder benim içinnnn...ne biliim bi kafasına elma düşer...yıldızlara bakar “sevgilim senin için dünyanın yuvarlak olduğunu keşfettimmmm...aslında öküzün boynuzunda filan değiliz” der ufkumu geliştirirrrr...senin gibi “senin için ne avliiim, ne icat ediimmm” demezz...her geçen gün kıl yumağım için şükrettireceksiniz...evrim mişşş...tersine evrim geçiriyor türk erkekleri....

daldan dala atlıyorum ....BÖ ödülleri başlamış ayrıca...baktım göz attım...yakışıklı bir kaç hiç tanımadığım kişiye oy verdim...iyi resim seçmenin avantajları....ama napiim hiç takip etmediğim çeşit çeşit kategoride blog varmışşş... blogmania favorim elbette...kişisel kategoride oy vermedim...anlamsız bulduğum için...”aa şunun hayatı daha ilginçç, bunun hayatı ilginç değil ama iyi laf yapıyor ağzı, aaa bunun çok çalkantılı hayatı var” tarzı birşey olacak benim için...gerek yokkk...
eee... başkaa...hah...çok komik aramalarla google da aramışlar ve bloga ulaşmışlar...çok güldüm...

rezzan kiraz banko zatennn...kadın kendisi de merak edecek yazacak ismini diye endişe ediyorum...ayrıcaa; "17 yaşındayım göğüslerim çok küçük bundan sonra kendi kendine büyür mü" yazarak sayfama ulaşan genç kızımızı ayakta alkışlıyorum...önünde saygıyla eğiliyorum...bunu aynen bu şekilde yazarak ne bulmayı umdu, ne bekliyordu acaba...hani böle "yes" "no" cevapları veren bir top var...soru sorarsın ,oda öle bir cevap verir...kendisi aynı cümleyi tekrar yazacak olursa direk benim sayfam çokacak karşısına...cevap veriyorum;ahhhhh güzel kızıııım o bu sorularla nereye varacaksın nereyeee...büyümez o büyümeeezzzz..kim bilir sende daha ne sorular vardır... ayy benimmm dertli başımmm...

"sadece sen vaktini ayırıp bu aptal yazıyı okuyorsan" bu cümle ne ve beni neden buldu...bana bir mesaj mıydı:P..ne yani kimse okumaz mı benim yazdıklarımı, kimse vakit ayırmaz mııı ne demekk istiyorrsuun neeeee...

yaa bu yazı böle olsun...ordan burdan şurdan...çok yorgunummm...ama yazmayı özledim...blogu özledim...takip listemi özledimmmm...hepinizi özledimmmm...başım ağrıyoooorrr...(kafam iyi değil yani Emre;))

kaldı mı ki bişii başkaaa başkaa...hah...

tamam yaa tamammm...ben bunu tek başıma kaldıramiicaammm...kuzenimin eski sevgilisi aşık olmuşş...ya da olmak üzere...bana müjde verir gibi keyifle anlattı bunu...tekli ilişkiye geçme aşamasındaymışşş...ayyy bu kuzenin eski sevgilisiyleee kanka olmaakk ne ağır bi yükmüüüşş ama ne ağıırrr...pişmaaanıımmm çok pişmanımm....ama ben demiştim ona...”yok siz zaten arkadaşsınız , yok benimle ne ilgisi var...yok o seni çok seviyoooo...eeee, bu mideme yediğim yumruk ne olacak...nereye gidecekkk...offf...amannn yaaa...oda silsin artık o yeşil iconuuu...oy benim dertlii başımmmm: (
bitti...

4 yorum:

  1. ...”özel günlerde hediye anlamsız, bence habersiz ve sıradan günlerde alınan hediyeler daha kıymetlidir”yalanı gerçekten yalandır"
    cümlen var ya, hiç üstüme almadım bak bilesin.bak yesaricim,canım,cicim falan da demiyorum.böyle :P

    YanıtlaSil
  2. :))))...100 kişiye sordukkkk....

    YanıtlaSil
  3. Yol yorgunu çok daldan dala atlamışsın sahi yesarim:)
    Okurken sarhoş oldum,başım döndü gecenin bu vakti..
    Hayır o tatlı yeğeninden kıl yumağı kocana nasıl geldik? :)))))
    Hem de otobüste giderken:))
    Biri de öndeki koltuğu mu yatırdı senin üzerine? Tüm gücünle iteleyip ikiye katlasaydın ya adamı:)))

    Sen yaz devam.Özlemişim,şahane:)))

    YanıtlaSil
  4. :))))hahahahaha...zeugma sen daha güzel özet geçmişsin...aynenn ölee ayneeennn..(aynıı kaynımmm)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!