16 Nisan 2009 Perşembe

pembe kart mı mavi kart mı neoooo?



çok fecii hastayımmm...amaa çok aamaaaa çoooooook bölee çook...:)) abartıyorum tabii ama ben kolay kolay hasta olmayan bir bünye olduğum için sarstı diyebiliriz...melül melül bakıyorum insanların suratına....düşünemiyor, konuşmuyor, konsantre olamıyorum...yazı hiç yazamıyorum...o yüzden hazırdan yiyor ve eski bir yazımı yayınlıyorum...yani yazmışım atmışım köşeyee...iyi yapmışım böle şeyler yaparakD:...ayy çok yorgunummm...bölee iştee...

bu arada resim trinity...üni de saçlarımı kestirip gelmişim okula...beni bu hatuna benzeten kızı ağzından öpecektim neredeysee:D...yazı eski ben eskii...ayyy yaşıyor ve yaşlanıyoruz anasını satiiimmmmmm....dostlaaaarrr dostlar....



Siz hiç mezun olduktan sonra sizi öğrenci sanan ilk belediye otobüsü şoförünü öpmek istediniz mi? Bu cümleyi anladıysanız istemişsiniz demektir. zaten istemediyseniz o gözünüzün kenarlarında ki çizgileri de umursamıyorsunuz demektir. Heyy be kim tutar sizi. Sizden mutlusu var mı?? Ben daha 24 yaşında başladım bu komplekslere. Herşey artık belediyelerde sivil kart kullandığım "o" gün başladı. Büfede ki amcaya 5lik sivil dediğim gün, dün gibi aklımda. Amcamda hiçbirşey olmamış gibi vermişti bileti. Hiç tuhaf tuhaf bakmıyordu. “ Nee sivil miiiii?” diye şaşırma ifadesi yoktu yüzünde.ya sanırım yüzüme bile bakmamış olabilr. Hiçbir şey olmamış gibi uzatıvermişti paranın üzeriyle birlikte o "pembe" kartı. Ama ben maviyi hep daha çok sevmişimdir. O uzun öğrencilik hayatımda.

Tamam uzatmıyorum. Sonra elimde hiç kitap taşımamaya başladım. Öyle öğrenci çantam filan da yoktu. Her nedense arkadaşlarımla yüksek sesle konuşup gülmüyorduk kafelerde. Hatta böyle davranan bi guruba ters ters bakarken yakaladım kendimi bir an. Toparladım toparlamasına kendimi de neydi o bakış Allah aşkına. Sonra baktım olacak gibi değil attım kendimi İngilizce,kişisel gelişim, bilgisayar programları, çiçek düzenleme, gergefle çin işkencesi(gergef ne yaa:S) kurslarının kapısınaa. Sertifikaları sıralarken eğleniyordum. Nede olsa böyle kurslarda her zaman sizden büyük birileri olur. Sizde 18 liklerle hiç ilgilenmez gününüzü gün edersiniz. Bende öyle yaptım ama hesaba katmalıydım bu kursların 3 aydan uzun sürmediğini.

Zaten eğitim dediğin ne ki? İnsan kendi kendini eğitmeli. Birazda gerçek hayatta öğrendiklerimizi pratiğe çevirelim diyerek düştük yollara. Neyse ki şehirler arası yollarda sivil ve öğrenci ayrımı yapmıyorlardı. Buraları es geçiyorum ve dönüyorum Ankara’ya tekrar. Pek arkadaşım kalmadığından ve aradan epey bir vakit geçtiğinden artık dert etmiyorum sivil hayatı. Hatırladığımda ise finalleri, vizeleri, bana yüz vermeyen erkekleri(:P),laçka olmuş sahte dostlukları getiriyorum aklıma, geçiyor. Ama güzel kardeşim sivil olmak başka, artık yaşlanmaya başlamak başkaaa.

En son kuzenimle şu msn denen iletişim şeysinde sohbet ederken onu özlediğimi söyledim. Bana demez mi “ yesari kız sen yaşlanıyor musun ne?” diye. HAYIIIIR.BU BİR KABUSSS OLMALIIIII. UYANMALIYIIIMMMM.

06/08/2004

18 yorum:

  1. Aziz dostum yesari.

    Yakın gözlüğümü bulamıyorum sen mi aldın? Aldıysan eğer lütfen nerede olduğunu büyük büyük harflerle yaz ki rahat okuyabileyim. Bir de buraları eskiden yep yeşillikti, böyle antiloplar falan zıplardı bu çayırlarda hatırlıyorsun değil mi? Alzaymır'ın ne alemde? Malum tabi benimki baya baya ilerledi, hatta şu anda bunu neden yazdığımı unuttum.

    Hah hatırladım, uzak gözlüğümü sen mi aldın? Aldıysan lütfen geri ver. Bir de buraları eskiden hep yeşillikti hatırlar mısın?

    Umarım hatırlıyorsundur. çünkü ben hatırlayamıyorum, hatta bu yorumu neden yazdığımı da unuttum.

    Hah hatırladım. Azi dostum yesari, geceden dişlerini çıkarıp bardağa koymayı unutma. Çünkü ağzında kalınca gece çıkıyorlar ağzının içinde takır tukur insan boğulabiliyor. Çok tehlikeliymiş.

    Hah hatırladım, aziz dostum yesari, işitme cihazım sende mi?

    :] Hahaha. Geçmiş olsun dostum, çabuk iyileş.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazının üstünden 5 yıl daha geçmiş..
    Yesarim sen nine olmuşsun artııık :)))

    O ''trinity''dediğin şey foto montaj demek mi? Sen o musun gerçekten?

    Wooaaaw:))

    Bak neden hasta oldun biliyor musun?
    Yolculuk + hava değişimi..Hiç şaşmaz..
    Geçmiş olsun yaa!! Üzüldüm bak..Sürekli bitki çayı iç.Bal kat içine de. Ok?
    Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  3. aaaaaaaaaaaaaaaa...zaten bu blog yazarlarından bi tanesi !!! bana "neden benimle sohbet ediyorsun ki, hiç daha önce senin yaşında biri benimle konuşmamıştı" dediğinden beri kendime gelemedimmm....çok tuhaf geliyormuş ama hoşuna gidiyoormuşşşş...."olgun bayan" hissettim kendimiii..."

    kafesimdeni içeri fındık fıstık atma ama inceleyebilirsin dedim onada...bak ay halaa toparlıyamıyorummm...altı üstü 3 yaş küçük bu aradaaaaa....terbiyesiizzz...siz de üzerime gelinnnn geliinnn...

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa!!!!!!
    Ne bu yaş sendromları böyle ???
    Ciddisin sen..
    Hiç gülücük falan da yook..
    İyi takmışsın yani yaşına :)))
    Korkma, ben senden büyüğüm..Hadi rahatla :D

    YanıtlaSil
  5. heheeheh...takma mıııııı:D
    yaa ama napiimmmm herkes çıtır herkeslerrr küçük bendeennnn...:D

    yaa yok takılmadım...3 le başlasın o zaman gör sen beni...gerçi burda olur muyuuzz olmaaz mıyııızz:D

    YanıtlaSil
  6. 30 sonrası insan içine çıkmam beeennn...oturur evimde yeğenlerime, yeğenlerimin çocukalarına patik filan örerim...vakit bol...bilmiyorum örmeyi ama öğrenirimmmm:D:D

    YanıtlaSil
  7. Sen öyle san..
    Siminya üye olduğu bir yerde adminin 63 yaşında olduğunu ortaya çıkarmış :)
    Ahaha:))))))))))))))
    Moralin düzeldi mi???

    YanıtlaSil
  8. okudummmm...hahahhaaaaa...:))

    ne demek istedin ki sen şimdiii :S:S...yarın bigün bana hayran biri de çıkacakk ve sonra yaşımın 3 ile başladığını bölee sağır sultana duyuracak mııı....bu muu bu muuuuuu.....ayyy dostlaaarrrr dostlaaaa....

    YanıtlaSil
  9. Ne demek mi istedim..?
    ''Herkesler küçük benden,herkesler çıtır'' demişsin ya...

    Değil demek istedim..
    Önce kendimi örnek verdim sonra o admini.
    Oooff yesari..sana da yaranılmıyor hee !!
    Sabah sabah yordun beni:)))))))

    YanıtlaSil
  10. hahahahaa....biliyorum yaa....uyandırdım seni yormadımm:D
    teeşkkürler zeugmam yaa...bakma bana...yaş bunalımımla dalga geçiyorum sadece...yada zaten öle uzun yaşama merakım yok...amcama bir kaç yıl önce sormuştum...

    -kaç yaşındasın?
    -50
    -neee 50 miii...ben öliiim bee 50 yaşındaaa...insan sıkılır 50 yaşına kadarrrr:D...50 neee 50...

    çok gülmüştük...waaayyyy şerefsize bakkk öliim haaa diye dalga geçer hala...

    sana iyi bir ders günü dilerim...çok tatlısın sen...

    YanıtlaSil
  11. bir kadında kısa saç...
    fevkalede bir hareket bence.
    misal; a bout de soufle filminde
    jean seberg in saçları.tapılası,
    olağan üstüden ziyade olağan dışı.

    YanıtlaSil
  12. ne kadaa çok film izliyorsun ne kadar çook şey biliyorsun seeenn...ben gugıılda ariim...olduuu...hıhh

    o kadarda kısa diildi canımmm...işte yukardaki resimmm..aynııı aynıısıııı:))
    ayynı beennn:d

    YanıtlaSil
  13. otuz kaçsın bilmiyorum ama şeker, üzülme sakın her yaşın tadı ayrı. misal yaş 33 olunca, çok seksi görüneceksin söylerken, böyle dudaklarını büzerek "otuzüüüüç":D

    YanıtlaSil
  14. nilllllllllll....vallaa parçaliicammm ....ne 30 u nee 30 uu....aaaa ...28 yaşındayımmm....offfffffff

    YanıtlaSil
  15. e iyi tamam, en seksi yaşına daha beş yılın var :P

    YanıtlaSil
  16. Yesari ne biçim davranıyorsun ziyaretçilerine :))))
    Korkutup kaçıracaksın:))

    Gecenin kaçı bak.Moralim sayende şahane düzeldi..Yazıların altındaki muhabbetler de süper ilerliyor sayende :DD

    YanıtlaSil
  17. yaa niye yaa...o bana nasıl davranıyooo...hıhhh....:P

    ziyatçilerim....canlarım ciğerlerim....nilcimmm...parçalamııcammm...korkmaa...amaa öle otuz motuzzz....deme öle şeyler...yapmayınn bunuuuuuu...otuzüç otuzzüçççç:PP

    YanıtlaSil
  18. ne korkacam, ben akrebim unuttun galiba çıtır yirmisekkizlik:P

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!