1 Nisan 2009 Çarşamba

şakaymışşşşşşşşşş...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....bunu nasıl yerimmmmm...hadi ben yedimmmm....5 kişi aynı anda nasılll yutar bu numarayııı....ayyyy bu 1 nisan olaylarından gerçekten hoşlanmıyorum yaaaa....

herşey normal seyrinde ilerlerken finans müdürümüz önüme bir kağıt bıraktı ve ilgili kişilere iletmemi istedi...ben noluyooor, bana neden bunu verdi, nedir bu ,masum masum siparişimi çekiyordum filan derken çıktı bir iş için hızla...finans müdürü şu sıralar en önemli kişi aramızdaki...temel direğimiz ve gerçekten bu şirkette patronlardan sonra güvendiğim (ve sevebildiğim)tek insan...ben işi bıraksam daha az üzülürüm yani...

verdiği kağıt istifa kağıdı...yanlış okuyorum sandım...iki patrona sesli okudum "nedir bu" dedim...uzun bir sessizlik oldu...elimden kağıdı aldılar...yine uzun bir sessizlik...benim suratım asıldı...beynimden bin türlü şey...gerçekten tüm yük onun üzerinde filan, kesin canına tak etti bize miktiri çekiyor dedim...ve karaları bağladım oturdum...herkes aynı...ortamda bi sessizlik....geldi müdür...aldılar karşılarına neler oluyor diye sordular...nedir ne değildir...ama heerkes nasııl gergin ve stres yüklü....

şaka olduğunu anladığımız anda herkesin "ohhhhhh" çekmesi ve sinirlerimin boşalması bir oldu...azcık ağlamış olabilirim...ama azcıkkkkkk

tekrar ediyorum....1 nisan olaylarından hiç oşlanmıyorum...hiçççç...şimdi blog postlarında da tuhaf tuhaf yazılar dolanıyor...bunların günün anlam ve önemi için olduğu çok belli ....fakat beni yanıltan istifa dilekçesinin üzerinde ki 31/03/09 tarihi oldu sanırım:)

11 yorum:

  1. Elveda Yesari,hakkını helal et...

    YanıtlaSil
  2. Niye öyle diyon ki,daha yazdıklarımı bile okumadın...:))

    YanıtlaSil
  3. okudum canımmm...başlığı görünce anladım...şakacı blogcular sizi...pucca da döktürmüşş:)

    YanıtlaSil
  4. acayip şaka yapmışlar :)

    YanıtlaSil
  5. larrr mı...fm yaptı şakayı...şimdi biz 5 kişi nasıl karşılık verir bunun acısıını çıkartırız diye düşünüyoruz...

    YanıtlaSil
  6. yav ben kimseye şaka falan yapamadımmm çok sinir oldum :(
    ama sanada baya kallavi şaka olmuş
    nihuhahahah :)

    (tamam gülmedim )

    YanıtlaSil
  7. bizim şirkettede manyak bir yönetici zorla sessiz bir adamcağızın birine çıkışını verdiğimizi söylettirmiş departmandaki bir arkadaşıma..
    adam duyduğunda öyle üzülmüşki neredeyse ağlayacakmış zor tutmuş...
    şakaymış eşek şakası ...
    kim güldü şimdi.. sadece o manyak yönetici töbe yaa ..
    valla ben şaka severim de eşek şakası olmazsa...
    mesela puccanınkini okudum süperdi :)

    YanıtlaSil
  8. Yine bilt ettim..
    Mimledim seni:))

    YanıtlaSil
  9. rain an me; kuzum o ne yaaaa...bizimkinin terd versyonu olmuş ama var yaaa...o yönetici arızaymış bildiğin...anammm bi kaşık suda boğulacak türden bir aarızaaaaa....aaaaaaaaaaaaaa

    SS;anladın sen onu:)

    YanıtlaSil
  10. evet evet anladi ben :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!