4 Nisan 2009 Cumartesi

ikizler burcu gerçeği(3)

En kolay kendi burcumla ilgili atıp tutmak olur sanıyordum aslında…ama pek öle olmayacak… şöööle yapıyorum bu durumda…kendim dışında tanıdığım ikizler burcu insanlarını düşünüyorum…ama bu daha fazla karıştırabilir ortalığı…çünkü biri diğerine benzemiyor bu insanların…

Ay benim facebookta grubum var ikizler burcu ile ilgili(hayır okuyucu, yapma bunuuu, arama ikizler burcu gruplarını facebookta…yapmaaaaa…yüzlerce vvarrrrr)
Özel günler de abuk subuk mesajlar gönderiyorum üyelerine toplu halde…çok keyifli cevaplar geliyor…bir ikizleri en iyi ikizler anlar sanırım…

Öncelikle ben iki tip ikizler burcu insanı olduğunu düşünüyorum…bu kesin…hatta 2 az…4,8,16...genel anlamda ikizleri seviyorum…ama bunların kendini yetiştirememiş, şapşal şapşal ortalarda gezen bir türü mevcut…onlar için ne desem boş…güven vermez, ben merkezcidir, boş bir kutuyu anımsatır, çokkk konuşur, ama çook boş konuşur, sizi yorar da yorar…hayatta önem verdiği tek şey kendisidir ve en kötüsü yalancıdır…çok yüklendiğimi düşünenler olabilir…ama ne yazık ki haklıyım…bu da bir tür ikizler burcu…fazla bahsetmeye değmez…böle tipleri görünce kaçın…yükselen mükselen…bozmuş bunları… bişi olmuş onlara...açıklanamıyor…bazı güzel,hoşş yanları varsa da,o kadar derinlere gizlenmiştir ki göremezsiniz…

sanırım kendini yetiştirememiş olan her insanın böle özellikleri olabilir…ama onlar bunu en azından susarak gizleyebiliyorlar…bu tip ikizler susmayı başaramadığı için bağırıyor bangır bangır… bu söylediklerim yüzüne söylense kabul etmez…onları etrafındakilerden sorun;)

Geçelim normal ikizler burcuna : )

Ben ikizler insanının bundan önce ki hayatında bukalemun olduğunu düşünüyorum… istisnasız hepsi bukalemun atalarından bahsedecektir size… bu kadar çabuk uyumlanabilen başka bir burç insanı var mıdır…utanmasa oturduğu koltuğun şeklini alacak…şehir ev mekan çevre değişikliklerine en kısa sürede uyum sağlar ve bulunduğu yerin şartlarına uyar…bu insanlar için bile böle…yanında kim varsa onun şartlarını ölçer tartar…işine geliyorsa o kişinin aynası olur bi süre sonra…onun gibi konuşur, onun kelimelerini kullanır…onun sevdiği müzikleri dinler…onun kitaplarını okur…

Julia Roberts ile Richard Gere’in bi filmi vardı…”Runaway Bride” filmi herkes izlemiştir…bütün nişanlılarını düğünde terk eden bir kaçak gelin vardı…ismi maggi…hatta afişi gözümün önüne geldi…bu postun resmi o olsun …gazeteci rolünde Richard amcam….. tüm eski nişanlılara soruyor filmin bir bölümünde”-Maggi yumurtayı nasıl sever”hepsi anlatıyor,işte şööle böööle, AYNI BENİM GİBİ…aynı benim gibi…yani hepsiyle birlikteyken onların yediği gibi seviyor yumurtayı gelin kızımız…buna benzetiyorum ikizler burcunu…bazen “kişiliksiz miyiz anasını satiim…ne lan buuu…onunlayken onun gibi bununlayken bunun gibi…öle böle” olmak normal mi diyorum ama belki de biz buyuz…hiçbir zaman kesin kalıplarımız yok…benim için yok…hayatımda hiçbirşey kesin değil…kalıplardan hoşlanmıyorum…doğrularım ve değişmezlerim var elbette…ama her zaman söylediğim ve gerçekten inandığım söz “değişmeyen tek şey değişimdir”…ve değişime ayak uydurmak zorundayız…bence işimiz biraz kolay bu anlamda…mesela bu kriz durumundan en az etkilenen yine ikizler burcu insanlarıdır bana kalırsa:P…

hep bir arayış içinde…hayatı öğrenmek daha fazla öğrenmek , yeni bir şeyler aramakla meşgul…rutin şeyler bu yüzden feci canını sıkıyor…en fazla kullandığı cümle o yüzden “offf çok canım sıkıldı ama çoooooooooooookkkk”..kesin şu “sıkıntıdan ölmek” deyimi bir ikizlerin marifeti…aksi mümkün değil…

Film yorumu yarıda kalmasın…hayatının merkezine sadece bir erkek ataması yapacağı en büyük hata olur bence…çünkü asla yeterli olmaz(yani 1 erkek yetmez anlamı çıkardın ya bundan okuyucu…pessss…onu mu demek istedimmmmmm)…akıllı bir erkek bir ikizler kadınını kendisini geliştirmesi için desteklemeli…yoksa yandı…ne diim…onu yerrr yerrrr…çiğğ çiğğğ hemde…

Valla bence ikizler burcu insanı ile beraberken canı sıkılan varsa beri gelsin…gelsin gelsin çekinmesin…görelim endamını…eğer canı sıkkın değilse, sizin “neyin var” sorularınıza “yok birşey “ dediği o illet modda değilse (kii her zaman bir şey vardır…ama uğraşmayın, söylemez, sadece geçmesini bekleyin, kısa sürecektir) inanılmaz keyifli vakit geçirirsiniz…zaman nasıl geçiyor anlamazsınız….onun yanında kasılmanıza,triplere girmenize, bi havalarda olmanıza gerek yoktur, izin vermez zaten…bir süre sonra bakmışsınız kendiniz gibi olmuşsunuz…her ne iseniz, o gibi hissedebileceğiniz biridir ,kıymetini bilin…kasmayın boşuna…yemez bunları…

Bir ikizler burcunu delirtmek istiyorsanız aptal yerine koyun..yapın deneyin…valla baakkkk…o eşsiz “haddi bildirilmiş insan psikolojisi” neymiş sizde görün…ona yalan söylemenizi, aptal yerine koymaya çalışmanızı görmezden gelmeye başlamışsa “geçmiş olsuuuunnnnnn”…biz ikizler tarafından en ağır cezalandırılma şekli artık önemsenmemektir…sizi önemsemiyorsa…vayy halinize…değer verdiğiniz bir ikizler insanı varsa bu noktaya gelmemeye çalışın…bu noktanın dönüşü yoktur…kendinizden soğutmayı başarmak için gerçekten çok uğraşmanız gerekir..sonsuz bir hoşgörü ve sevgisi vardır…ama sınırlarını zorlamayın…insan kaybetmeyi veya hayatına soktuğu insanları kolay kolay hayatından çıkartmak istemez…ama çıkarttığı birine yol vermiş demektir…

Depresyona girdiği zamanlar her şeyin rutine bağladığı zamanlardır…bir günü diğeriyle aynı geçiyorsa ve bunu değiştirecek bir şey bulamıyorsa diptedir…yalnızlığı sevmez ama kendi zamanları olsun ister her insan gibi…böle bişiyler işte…

Pek bi ciddi yazı oldu yahu…ikizler erkekleri için bunlar geçerli midir bilmiyorum..ama şahsen bizzat kendim uzak durmayı tercih ederim ikizler burcunun karşı cinsinden…

Burada bitirsem olur dimi…bir burç muhabbetinin daha sonuna geldik…emeği geçen herkese teşekkürü bir borç bilirim…kelebeğim ömrüm kızmış oğlak burcunu uzun uzun anlatmadım diye ama ona da söledim…git burç sitelerinde dolaş kızım diye…ama benim yorumlarımı merak etmiş…iyice uzmana yattım yani:)

neyse...bu masalda bölee bitmişşşş...

40 yorum:

  1. :))
    Horoscope'unu yesinler senin..
    Çok güzel bir seriydi.Çok eğlendim..
    Ama ..ama.Kendini sona saklayıp bööle sırf detay yazmak var mı? Sayfa dolmuş taşmış sayın ikizler :)
    Bize haksızlık etmişsin, ama ben sırf en varsın diye bu ikizleri çook sevdim yaa..
    Eline diline sağlık.Thanks baby :DD

    YanıtlaSil
  2. yaa ben başladım mı bitiremiyorum kısa bir yazıyla...belli bir kelime sınırı geçilmeli:P
    haksızlık mııııı:)) sen kovayı gördün müüüüüüüüüüü:))
    canımsın sen...ne güzel hatunlarım oldu benim:)

    YanıtlaSil
  3. normal ikizler burcu mu, o ne kız?? :P :D normalimiz de mi var bizim, ahahahaha :)))
    bi ara ben de sevdiklerimin kılığına giriyodum ama bi dönemden sonra geçio galiba, ya da benim geçti bi oturaklık geldikten sonra. ama şimdi de hemen taklit edebilme gibi bişi başladı.
    gerisine harfiyyen katılıyorum, aynı ben :)) az bile yazmışsın bence, böyle de bi egoistlik var, hehe.

    ellerine sağlık, 3 yazı da çok eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım...normalimiz anarmalimiz var işte çeşnili hallerimiz...şekilden şekile sokulmuş kalıplara sığmaz bi halet-i ruhiye...

    YanıtlaSil
  5. ayyh nefret ederim ikizler burcundan, Eski sevgilim de ikizlerdi, ruh çözümlemeleriyle uğraşmaktan; psikolog oldum mubarek :D Şimdi ilk önce burç soruyorum, ikizlerse bana uzak Allah a yakın olsun diorm :D Dikkatli olmak lazım ((=

    YanıtlaSil
  6. Oğlağı geçtinmi:P

    Ayrıca iyi konuya dadandın, 1 ay sürüklerisin artık bu yazı dizisini..
    :)

    YanıtlaSil
  7. akrep ve oğlak bolluğu varmış bloglarda...geçtim canım...kısa geçtim...hakkında söylenecek pek fazla şey yoktuuu:)))
    ayrıca yazı dizimizin sonuna geldik...seninle ilgili yazıcam bundan sonra...bitmezzzzzz işte o dizi...:)

    YanıtlaSil
  8. İyi ya işte, oğlakları tanımış olursun:)

    YanıtlaSil
  9. flört etmeeee flört etmeeeeee:))

    YanıtlaSil
  10. Ah bu önyargılar..
    Ah..
    :)

    YanıtlaSil
  11. ben şahsen çok normal bi ikizler burcuyum yani bana göre herşey normal :)
    ama diğerlerine sorarsanız hiçbirimiz için normal demezler,çatlak,deli.manyak,çılgın gibi sıfatlar koyarlar isimlerimizden önce :)

    velhasıl kelam çok güzel anlatmışsın ikizler burcunu tebrik ederim ;)

    YanıtlaSil
  12. eee..herkes bir diğerini kendi düşüncelerine göre yargılar elbette...herkes tarafından sevilen biri olmak ister miyim ? hayırrr, zaten herkesin sevdiği birine de kuşkuyla bakarım...;)
    teşekkür ederim yorum için:)

    YanıtlaSil
  13. :) herkes tarafından sevilmenin zararları vardır tabii her zaman.
    ama bak misal beni genelde insanlar sever,yeni bi ortama girdiğimde ise bi kızla bi oğlanın arası olmak üzeredir genelde ne hikmetse,hatun kişilik %100 bana gıcık olur,sevmez beni.böhüüü

    YanıtlaSil
  14. aaaa bak bi özelliğimiz daha aklıma geldi sen böyle yazınca...
    ikizler insanı kadar aynı cümleyi duyan başka burç var mıdır acaba
    "SENİ İLK TANIDIĞIMDA ÇOK GICIK OLMUŞTUM"
    ilginç ama dılardan ilk gören nefret ediyor...tanıdıkça içinden çıkan varlığa inanamıyorlar...görüntü biraz soğuk ilk başta sanırım...ya da uçlarda, ukala, havalı ve uzak...

    YanıtlaSil
  15. evet evet o benim işte,
    özellikle üniversite de çok başıma geldi,sonradan çok samimi arkadaşlarım oldular.
    ya kırmızılı ben seni ilk gördüğümde çok gıcık olmuştum,böyle çok havalı,ukala bi tipin var senin.
    ahhahah
    ya şimdi :) dibimden ayrılmıyolar :p

    YanıtlaSil
  16. hahhahaha...ukala değilsin yaniii...seni ukalaa:))
    ama ukalalığı bu kadar tatlı sert yapan ve üzerinde kötü durmayan insan azdır...öleyizz var mı:P
    (körler sağırlar birbirini ağırlar mı oldu ne:):D

    YanıtlaSil
  17. ya tamam biraz ukalayım napiim doğamda var :)
    biraz patavatsızım gerçi bu da biraz ukalalığa giriyor ama olsun :)
    ikizler ikizleri ağırlar hiihi
    yaşasın dayanışma :D

    YanıtlaSil
  18. hahahahahaaaa...neyse kendimizle dalga geçebiliyoruz en azından...bu yönümüzle de başımıza gelen kötü olayları daha kolay atlatabiliyoruz...hayattan soğumuyoruz...devammmm:)

    YanıtlaSil
  19. öncelikle bloğunuzun "üstadım" kısmında bana yer verdiğiniz için teşekkür ederim.

    burçlara inanmıyorum. çünkü ben bir ikizlerim. ve ikizler hakkında anlatılan her şey bende aynen çıkıyor. işte bu yüzden inanmıyorum. ya da inanmak istemiyorum bu yüzden.

    YanıtlaSil
  20. üstadımmmm ne diyorsun allaaseenn...tutuyormuşş ama inanmıyormuşş filan...neye innaannmıyorsun o halde...tutttuğuna mı...olmadığına mı...uyduruyor muyum benn...işte bu yüzden sevmiyorum ikizler erkeklerini ....paranoyak edersiniz insanı...

    YanıtlaSil
  21. bence sadece inanmak istemiyor :)

    YanıtlaSil
  22. ikizler erkeğini kimse sevmiyor ya ondan bencee:P şekil A==pervaneee(yukarıda)

    YanıtlaSil
  23. Pervane kız değil mi yaa???

    Ben bu tarihe kadar kız biliyordum onu.
    Yesaricim, bence yanlışın var.Hem öğretmen o :))

    YanıtlaSil
  24. :)) "ikizler erkeğini sevmeyen"e örnekti o zeugmaaaaa:))ikizler erkeğine örnekkkk "muhaber"....etken edilgel :)

    YanıtlaSil
  25. Hiii !!! Evet..
    Valla bunu yazarken gece saat 3'e mi ne geliyordu..
    Bu basit cümleyi nasıl anlamışım da
    sana ahkam kesiyorum bir de :))
    Neyse burası AHKAM DEFTERİ iyi ki..
    Yuhh bana yaa !!! :DD

    YanıtlaSil
  26. gel bu "yuhh bana yaa" yı kardeş kardeş paylaşalım...ben de bir cümlede 200 şey anlatmaya çalışırım...:))

    YanıtlaSil
  27. paranoyak olmaya gerek yok :)

    kırmızı'nın dediği gibi, inanmak istemiyorum. çünkü hiç iyi şeyler demiyorlar hakkımızda. şöyle aslan erkeği olmak varken :(... o zaman kesin inanırdım :)

    YanıtlaSil
  28. ben seviyorum ve son 6 aydır hep yakınımda ikizler oldu. hep onlarla dertleşir buluyorum kendimi ki bunlardan en güzeli 91, pucca ve lollam dır. Son olarak ta sen geldin hadi hayırlısı :)))

    YanıtlaSil
  29. efsaaa...pucca da mı ikizlerrr...ahahaha...inanamıyorumm:))şaşırdım:)

    YanıtlaSil
  30. Sen ne sanıyordun ya :)))

    fish de ikizler mesela. pucca da yazmıştı geöenlerde bir yazısında ikizlerim diye.

    Ama asıl çizgideki pucca bir yengeç o nedenle baya bir yengeç yazardı blogunda.

    YanıtlaSil
  31. akrep ve ikizler ordusu varmış bloggerda...ohh ohh süperrr

    YanıtlaSil
  32. öyle bir dua mı vadı ne. Allah arttırsın yedikçe çoğaltsın diye... nerden aklıma geldiyse :)

    YanıtlaSil
  33. walla kendimi gördüm yazıda:D pess

    YanıtlaSil
  34. ahaaa:)) sen de mi bürütüsss:D

    YanıtlaSil
  35. İkizler burcu olmak iyidir.Yazılanların aynısıyım ayrıca :DD Bir de 4 Haziran doğumluyum.Belirtmek istedüm :p Bu arada ikizler burcu erkeklerinden kaçmak lazım.Fena onlar.Hele ikizlerse iki taraf.Aman aman :p

    YanıtlaSil
  36. wayyyyyyyyyyy 4haziran ikizlerim benimmmm...çok sevindim..kardeşimi filan görmüş gibi hemdee:)))

    YanıtlaSil
  37. bir ikizler erkeği olarak bu yazıdaki herşey beni anlatıyor ama ikizler erkeğine olan bu yaklaşım beni üzdü. ikizler olarak bizim gerçeğimizi biliyosunuz,bari deşifre etmeyiniz plz. kısmetimiz kapancak. teessüflerimi ffeed üzerinden iletcem yesari. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  38. :)) adasız; Levent miydi:))
    ...

    YanıtlaSil
  39. tesekkurler bende bir 10hazıranım:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!