2 Nisan 2009 Perşembe

yesari rezzan kiraz...(1)



baştan söylüyorum alınmaca , darılmaca, gücenmece yok...ben tamaaamen kendi fikilerimi beyan edeceğim ve kimse üzerine almayacak...korumaya geçmeyecek...savunma mekanizması yapmayacak...zaten tanımıyorum hiçbirinizi dimi amaa:)


yazının çoğunu hayatımda tanıdığım insanları göz önünde bulundurarak yazacağımm...(yani atıp tutacağım anlayacağınızzzz..)

her burçtan en az 2 tanıdığınız olmuştur...ve bu iki kişinin en azından böle ne bilim...1 tanesini ciğerine kadar tanımışsınızdır filan gibi...

beni pek ciddiye almayın...bir burç geyiğinden sonra dökiim bakalım eteğimde ki taşları dedim...
konu burçlar...kafama neyi taktıysam o konuda yazıyorum...şahsıma münhaasır burç yorumlarıdır...

Yengeç: İdeal eş, sevgili, baba , olacaklarına yönelik rivayetler vardır...hani vardır da benim de bir tezim var...bence de mümküm...tabii eğer ideal eş, baba ve ya sevgili olmadan önce psikopat manyak olmamayı başarırlarsa....potansiyel var çünkü...bir yerde okumuştum...dünya üzerinde ki şizofrenlerin %80 i yengeç burcuymuşşşş:P...

Bu yengeç insanaları o kadar düşünür , o kadar ayrıntılı düşünür ve yaşar ki , heralde ayrıntıların ayrıntılarını düşünen başka bir insan türü yoktur...yaaa anlamıyorummm...kendisi dışında bi de sahiplendiği "benim" diye kabul ettiği insanların da tüm hayatını planlayıp organize etme yeteneğini, azmini ve zihin kapasitesini nereden buluyorlar...çok düşünmek gerçekten iyi şekilde de dönmüyor kendilerine...Ne diim...Allah yardımcıları olsun...yolları açıkkkk...Allaha yakınnnn... bana uzak olsunlar...sevgiler saygılarrr... (üzgünüm monera...bu yazıda burcunu sevmene yardımcı olamayacakkk:))

Akrep: şimdi aslında şu yazıyı yazarken bile aklıma geldi de biraz korktum...ordan bi tane akrep kadını monitörden çıkacak ve beni paralayacak gibi hissediyorum...öle sindimmm sandalyemde...esasında aslan kadınlarından tırsarım(örnek winston w.) ama akrep kadınlarından direk "korkuyorum"...hem de deli gibi...evet evet var tabi ki deneyimim...köşe bucak kaçma nedenim ondan...hırslı bir insan olmamamdan ve nisbeten rahat tavırlara sahip olmam, böleee "bir yerlere gelme" amacında (nasıll da itinalı seçiyorum kelimeleri görüyorsunuz değil mi) olmadığımdan anlamakta zorluk çekiyorum belki de... kendilerinde ki kazanma hırsını uzaktan!!! saygıyla izliyorum...

hepsinin hedefi "yaptıkları işte başarı"...en iyi olma(zaten öyleler...sizde gazabına uğramak istemiyorsanız bunu sık sık dile getirim..."siz en iyisiniz")...aslında cidden öleler...kadını erkeği çoğu yaptıkları işte en iyidir...hakkını verir...çok çalışır...bir çoğuda bence diğer zavallııı!!! burçlara nazaran erken başarıyı yakalar...ama kariyer ve sosyal yaşamda ki başarı çoğunlukla manevi başarıyı beraberinde getirmiyoru(wayyy bee böle havalı havalı kendimi rezzan kiraz zannettim:))

bi akrep kadını ile tanıştığımda 3. kişi "sevdi seni, herkese böyle davranmaz" demediği sürece yanında nefesi bile sayıyla alıyorummmmm...sanırım onların sevgisine de nefretine de çok güveniyorum...çok güvenilir insanlar ama kendilerini çok saklarlar...hiçbir zaman tam çözdüğünüzü ve anladığınızı söyleyemezsiniz(kendinizi kandırmayınnnn)...sizin anladığınız onların anlamanızı istedikleri kadarıdır...anladığınız sadece yine kendilerine birşeyler sakladıkları olabilir mesela...satır aralarını okumayı becerebilme yetiniz ölçüsünde kalanı siz tamamlayabilirseniz şanslısınız...(anammm rezzan kiraz kaçtı içimmeeeeeeeeeeee):S

eee kimde sıraaaa

Oğlak: çok kısa geçiyorum...erkeklerinden pek bahsedemiceeem...sevdiğim ve sevebileceğim tek oğlak babam olan oğlak...babam olmasa yolda görsem tanımammm:)) (bu durumda ne desem...güvenilir , saygı duyulan, sevilen, ayy canım yaaaa...çok seviyorummm onuu beee:))

kadınlarıyla da öle çok çok haşır neşir diiilim dermişim...anamm teyzem , cadı gelin ve zee oğlak...ortak özellikleri; çok komiklerrrrr yaaaa...bide iç güdüleri harikaa...biddeee biddeeee çok güzeel yemek yapıyorlar anasını satiim...uuuuuuuu...acıktımmm:)

Koç: şimdiii...ingilizce kursundayız...ders arası...masada ilk defa gördüğüm biri..kızlarla konuşuyor ama nasıl konuşmakkk...hiç susmadannn ve kendisiyle ilgili birşeyle anlatıyor...ben sessiz sessiz izliyorum...yanımdaki kıza "sorsan şuna koç muymuş " dedim durup duruken...eehh beyimiz koçmuş tabii...o "n eoldu neden sordun nedir ne değildir " derken ben masadan uzaklaştım...allaaaammmm bu nasıl bir çene nasıll bir potansiyelll...şimdi biliyorum aklınızdan geçenleri...ama hayıırr ...ben o kadar konuşmam...yani benim konuşmam net ve kısadır...istesemde uzatamam...uzatırsam kendimden sıkılırım ...isyan ederim...koç hatun kuzenim bana birşey anlatırken şöyledir "yaaaa biliyorum çok sıkıldın ama bakk bitiyorr"...sorun konuşmaları değil sanırım...çok ayrıntılara girmeleri...bır bır bır, olayı gözünde canlandırmayı bırak kendi anılarım zannetmeye başlıyorum bir süre sonra...

yalnız sinirlendikleri zaman filan gözleri neden birşey görmüyor...yani tam bir kaplan kesiliyorlar...direk silip atabiliyorlar herşeyi...hani biraz pay bıraksalar geri dönüp yalıyacaksın belli ki o yeri...ama yoookkk...sanki bir daha yüz yüze bakmayacaksın...yapmayıın amaaaa, olmuyorr bölee:))))tamam tamammm:D

Boğa: pek az fikrim olan burçlardan biri...işte abim...ilk aklıma gelen özelliği kıskanç oluşu her nedense..lisede bana aşık olan bi çocuğu tehtid etmek için silah alıp geldiğini hatırlıyorum..."kırkardeşimden uzak duracaksın, bakmayacaksın!!! ona bir dahaa"...biz adamla çıkıyoruz o sıralar :)))...babamı hatırlıyorum da verdiği tepki "olabilir böyle şeyler" şeklindeydi...yani işte anlayın...tam bir boğaaaaa...hıh...ayrılmıştık zaten sonra...ama abim yüzünden değilll:))
ideal ev erkeği derler...valla bizimki kız babası şu sıralar...kız çocuğu sahibi babalara yapılan geyik espriler onu deli etmeye yetiyor...umarım çirkin bişi olur büyüyünce...(8 aylık haline bakarsakkkk...uuuuu..yandıı yandııı)...komiktir bi de...espriler bombaaa:)

ay bu yazı çok mu uzadı neee:S

sonra mı yazsam diğerlerini...öle yapiim...benden bu kadar şimdilikkk:)

45 yorum:

  1. e ama başakkkk ????? başaklarıda anlat..
    tespitlerin gerçekten çok iyi yesari rezzan kiraz :)
    ama başakkkk :( :)

    YanıtlaSil
  2. to be continued canıımmmm:)

    YanıtlaSil
  3. - Hahaha, yesari dostum ne yaptın yahu? Şizofrenik falan dedin bir de.
    - Doğru dedi bence.
    - Diyorsun? Yanıldı bence.
    - Evet diyoruz. Biz şizofrenikiz.
    - Siz şizofrenik olabilirsiniz, ama ben değilim.
    - Duydun mu bize şizofrenik dedi.
    - Evet resmen hakaret etti. Şizofreniyi geçeli çok oldu bizim. :)

    [Görüldüğü gibi bu post gerçeği ama sadece gerçeği yansıtmamaktadır. Yengeçler şizofreniyi kahvaltıda çayın yanında yerler. :)]

    YanıtlaSil
  4. hahahaaaaaaaaahaahahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa
    bayıldımmmmmmmm yorumaaa...budurrrrr:)))))))))))

    YanıtlaSil
  5. Hahaha, herhalde ;)

    - (Hangimize dedi?)
    - (Bana demiş olamaz ben yengecim.)
    - (O zaman bana dedi.)
    - (Sen de yengeçsin.)
    - (Yengeç olmayan yok mu lan aramızda hepimiz mi yengeciz?)
    - tüh.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Allah'ım yarabbim, kız nerden çıktı bu şimdi :) Ne zamandır yapıyorsun bu yorumları, sen falcıydın da bizden mi sakladın? Kahve falı da bakıyorsan, ben çok severim, kahve içiyim telvesinin resmii çekiyim de anlat bana :)
    Oğlak da varmış, ben Oğlak oluyorum da biraz :)
    Yemek olayı doğrudur, ben bile yemek yapıyorum. Yemede yanında yat.

    YanıtlaSil
  7. yesari bilemiyorum bunlar gözlemden mi ibaret yoksa astroloji hakkında bir bilgin var mı? Harika anlatmışsın..

    Amaa bir akrep kızı olarak,her kelimene katılıyorum..

    Yengeç sevgilisi olan bir kız olarak da her kelimene katılıyorum..

    Akrep ile ilgili son paragrafın bir harika,neden bilmiyorum ama birisinden hoşlanmadıysam özellikle de bayan ise onu yerle bir etmek için herşeyi yapabilirim,sevmediysem süründürmek için bana zarar vermesi gerekmez.. Ama sebepsiz yere sevdiysem de yine manyakça kollar,her koşulda arkasında olurum.. bütün bu saptamalar tanışmanın 10.saniyesinde bile olabilir..

    hakkımda herşeyin bilinmesi beni çok rahatsız eder,zekaya taparım,acıya da,aşka da :)

    ve yine söylediğin gibi tüm sosyal ilişkilerim mükemmel olsun derken batırırım :)

    ve sanıyorum burcuna bayılan milyonlarca akrepten biriyim :P

    YanıtlaSil
  8. hayalbemol; kahve falı konusunda berbat ötesiyim...bak şölee...kısa kelimeler...hızla söyleniyor....öle hayal et..
    -eee bi köpek
    -bi de şey galiba böle bi adama benziyor
    -galiba ...ıı....yol sanırım
    -ee...balık
    -bi de bide dağ sanırım

    ne kadar güzel fal bakıyorum dimi:))

    sana bi de şunu sölemek isterim...bi gitt yaaaa...falmışşş


    prensesim; akrep hakkında daha çok yazardım da millet ekrep sevgilisinden kazık yemiş dicek diye şeyettim...akrepleri yakından tanırım ...ama onlar da ben de iyi biliriz ki bizden sevgili mevgili olmaz...ama şeyy...seviyorum sizii...vallaaaaaa....:S

    YanıtlaSil
  9. sanmayın ki bir erkek olarak burçlardan filan anlamıyoruz da yazmıyoruz.yengeç kadınlarından hazetmiyorum,sevmiyorum.bu kadar.

    YanıtlaSil
  10. oooooooooo....en çetin çevizini seçmişsin hazzetmemek için...uuuuuuuu...

    YanıtlaSil
  11. Yesaricim,bebeğim..Bravo..Gerçekten bravo..
    Şahsına münhaasır burç yorumlarında 12'den vurduğun kesin..TEYİT EDİYORUM..

    Akrep burcuyum ve kendimi hiç bu kadar net okumamıştım.
    süpersin bak..gerçekten..

    Rezzan Kiraz da kim ya..?

    Karşınızda Yesari Vişne :DDD

    YanıtlaSil
  12. VAR YA...SADECE KENDİMİ OKUYUP GİDECEKTİM..BİR DE TANIDIĞIM YENGEÇ VAR,ONU OKUYAYAYIM DEDİM..

    İnan var ya tıpkısının aynısını tarif etmişsin..
    Ya ama bu kadar da olmaz,bir yerlerden kopya çekmek yok dimi..
    Yoktur eminim de..çoook şaştım..Tebrik ettim ve kaçtım..
    Süpperdi,gerçekten..
    Öptüm seni şeker..:))))))

    YanıtlaSil
  13. hahahaaaaaaaaaa:)) yorumlar çok eğlenceli...bak sen şu akrep hatunlarına...ne kadar çokmuşşş:)))

    yok valla kopya çekmedim..zaten ben üşenirim öle oturup başka bir burcu araşırmaya:) birazcı dikkatli izlemek ve insan okumayı bilmek yeterli bence....herkes yapabilir...sadece doğru kelimeleri bulmak yeterli...

    YanıtlaSil
  14. korkma canım benden korkacak bir şey yok:)

    YanıtlaSil
  15. tamam aplaaa...nasıl istersen:S:S:S

    YanıtlaSil
  16. Hani balıklar?
    Yengeci bu kadar güzel anlatan hiç olmamıştı,diğerlerini bekliyoruz sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. balık mı...:S:S...wah wahhh...mendil ister misin sufi:S

    YanıtlaSil
  18. Akrep burcuyum ben,çok güzel anlatmışsınız..tamamen tamamen size katılıyorum..Hepsi de doğru :))

    YanıtlaSil
  19. birleşin akrep kadınlarııı...voltran voltran voltran...yaa akrep baya baya tutmuş anladığım kadarıyla...ilginççç...insan düşmanını iyi tanımalı ama canımmm:D

    YanıtlaSil
  20. çok keyifliydi yesari.bi de yükselen burç olayına girsen diyorum :))bir akrep kadını gerçekten dostunsa, her koşulda kapı gibi arkanda durur -senin yanlış olduğunu düşünse bile- asla satmaz bu biline yani ;)korkmayın bizden yaf, ayak altında dolaşmayın yeter, hihihi :P sevgiler

    YanıtlaSil
  21. anammm...sayamıyorum...ne çok akrep hatunu blogger varmış...demek yeni bir madde eklemek gerekir...iyi yazma düşünme ve derdini anlatabilme yeteneği gibi:))
    yok canım ... korkmuyorum...uzaktan:S

    YanıtlaSil
  22. ha ha ha :) akrep kadını olarak her kelimesine hak verdim walla :) :)

    YanıtlaSil
  23. noluuuyooo yahuuu...bi tarikat filan mısınızzz...ne kadaaa çoksunuzz ama ne kadaaaa:S:S:S

    YanıtlaSil
  24. :)) hımmm gurur yada mütevaziliğin altında saklı kibir diyelim duyduğum şeylerden biride akrep kızı olmam.

    Güce aşığım, her türlü güç beni büyüler, kendimden üstün görmediğim kimsenin önünde saygıyla da eğilmem. (eğilmek derken adamın bir yerleri ile göz hizasına gelmeyi kasdetmiyorum tabiki) hııımm saygı duymak diyelim biz. :P Her zaman ne istediğimi ve neyi istemediğimi bilmem. yeterince istiyorsam, valla dağ tepe dinlemem. hem çocuk gibi şımarıp, hem kadın gibi cezbedebilmem. Birde eklemek istedim iki akrep karşılaşrımı nedense böyle konuşmadan anlaşabilirler, telepatik gibi iletişimleri oluyor ne hikmetse.

    yükseleni yengeç olan biri olarakda, dışarıda suskunları oynayıp, içimde en çok kendimle konuşmayı severim :))

    Bende ortalığı sular seller götürüyor :)))

    YanıtlaSil
  25. ben oynamıyorum ya..tamam kahretsin hepiniz mükemmelsinizzz:)))

    YanıtlaSil
  26. Ama yesari itiraf etmem gerekir ki çoğu zaman erkekleri sizin kadar eğlendirmeyiz biz. Yani sizin yanınızda canı sıkılmaz kimsenin :)

    annemde bir ikizler, anam kadın iki dakikada planını yapıyor kafadan. O nasıl bir pratik zekalıktır öyle. Birde her iki elini falan kullanma yetisine sahip, becerikli bişiy.

    Valla onu bunu bilmem ama, bir kadın akrep, aslan ve ikizlerse bir adım atmadan düşünüpte atılsın. Belki buna boğayı da eklemek gerekir...

    YanıtlaSil
  27. yaa tabii maymunuzz dimiii bizzzz...hıhhh...
    :P
    yok yok boğadan bir zarar gelmez...ama diğerleri doğru...gerçi ikizler en çok kendine zarar verir...karşısındakine değill

    amaann boşver...bize zarar verecekler uzak dursun...damarımıza basmasınlar...ayy yok ben kimseye bişi yapamamm...yok benden bişi olmazzzzzzzzz...:(((

    YanıtlaSil
  28. benim en iyi arkadaşım akreplermiş meselaa..yıllarca başkalarıyla oyalanmışımmm...boşuna korkmuşumm yıllarca sizden...şimid yukarıda ki yorumlara bir baktım da:)))))
    aman sizde yıllarca denesiniz güvenebilir miyiz güvenemez miyiz...tartarsınız,biçersiniz...sizinle mi uğraşıcaaam ben yaaaa:D
    yok yok aklıma geldi bi akrep erkeği...çok özledim hemm...kadim dostumD:

    YanıtlaSil
  29. hem yükseleni hem de burcu akrep olan ve akrebin tüm özelliklerini bünyesinde barındıran biri olarak akrep burcu ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi diyorum.. :)
    yalnız akrep burcu blogcu bayan sayısı oldukça yüksek sanırım..

    YanıtlaSil
  30. sanırım mııı sanırımmmm mıı...ben çok şaşırdım bu duruma...edebiyata da yeteneğiniz var sanırım...

    YanıtlaSil
  31. akrep kadınının bile bunu kabul etmesi beni çok şaşırttı doğrusu.. bir akrep kadınından bir kaç günlük sevgili dışında hiçbir şey olmaz. kimse kusura bakmasın çok sert konuşmuş olabilirim. ama bu muameleyi görüncede bana balık kadını numarası yapmasınlar..

    ayrıca akrep erkeğinide merak ettim ama girmemişsin o konuya biliyorsun ki her kadının hayatına mutlaka bir akrep girmeli çoğu da hayatını o akreple bitirmeli.

    YanıtlaSil
  32. valla sana şölee kiii:))
    akrep kadınlarından korkmam dışındakileri bir akrep erkeğini baz alarak yazdım...hayatımda var ve evet hep olacak..ama "kanka" diyorum ona..başka da bişiy olmaz bana bir akrep erkeğinden...yani yazıyı akrep erkeğini temel alarak yazdım...daha çok yazardım ama zaten fazla abarttım akrep olayını...:))
    böle işteee:P

    YanıtlaSil
  33. Cidden iyi tespitmiş yahu :)
    Fakat yanımıza yanaşılabilir ve oldukça sevecen bi burcuz bizz :) Ama en iyi tespitte kin ve nefret mevzusu ki zor ama esaslı nefret edenlerdeniz evet :) Korkunn ulenn :Pp

    YanıtlaSil
  34. ne korkucam....korkuyordum baktım etrafımı sardılar çağışıklık kazandımmmm:)))

    YanıtlaSil
  35. Bak şimdi en az 5 kadın akrep var hergün bıdır bıdır konuştuğu. bir yapıştık bırakmıyoruz. :)))

    YanıtlaSil
  36. çağşıklı ne yaa...bağışıklık oo:))

    efsamm benimm...valla bu işte bi iş var...akrep kızım mı olacak benim acaba...akreplerle böle haşır neşir oldum bilmiyorum ama seviyorum uleeeeeyynn:))

    YanıtlaSil
  37. vvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  38. akreplerle kafayı bozmuşun birazda balıkla ilgili bişe yaz

    YanıtlaSil
  39. sevgili adsız..

    http://www.yesari.net/2009/04/cakma-rezzan-kiraz-serisi2.html

    burada bulabilirsin..ama sever misin emin değilim..

    YanıtlaSil
  40. beni anlatmışsın aynı sagol

    YanıtlaSil
  41. :) ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  42. harika sözler ve mesajlar
    www.fullguzelsozler.blogspot.com

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!