10 Nisan 2009 Cuma

yol mu...nereye çıkar bilinmez...

kısa uzun orta karar farketmez...ben severim yolcuğu...ama yola çıktıktan sonra...çıkana kadar böle bi rehavet bi tembellik "ayy kim gidecekkk taaa oralara, yaa aslında benim kesin işim vardır yapacak , hiç gideceğm yok"gibi...yola çıkana kadar...ama cumartesi iş çıkışı ,hatta bir kaç saat önce izin alıp beni aştiye bıraktıkları çoktur iş yerindekilerin...evi arar haber veririm "ben gelemicem akşam,pazartesi görüşürüz"mesafeler çok uzak değil,pazartesi sabah idare edilebilir saatlerdir...ve sabah 5 gibi bir otobüs vardır bu ucube şehre gelen muhakkak...

neyse şimdi bu rehavet var üzerimde ya, o yüzden bu yazı böyle...yarın otobüse binip gidebilirsem dönüş hikayemi bi coşku havasında yazabilirim...tabii ölmez sağ kalırsak...malum yok:)(tamam tamam ölesine söledim...erken ölmeyi istemiyorum ama çağırırsa sevdiği kulunu yanına yapabileceğim de birşey yok.kaldı ki gece korkuyla "ayy ben ölücem" diye ölümden korkan bir de yapım var...ayy bi parantez bu kadar uzatılabilir mi amaa bu kadarrrr)

yol dedik, yol hazırlığı olur...ama benim ki farkettim ki bi başka oluyor...sanki hiiç bi yere gitmicemm yarın benn...ne bu rahatlık...ama şu var gerçi...benim bi yere giderken de dönerken de kontrol ettiğim 3 şey vardır...bu 3 şey dışında unuttuğum hiçbirşey krize neden olamaz...benim için en azından...nedir efenim bunlar...kredi kartlı cüzdanı, telefon, anahtar...gerisi problem değil....hayat boyu vazgeçilebilir...

ama şehirler arası yolculuklarda yanıma aldıklarım bu kadar değil elbette...bi atiim dedim yatmadan önce yanıma alacaklarımı...önce şarj edilecekleri ettim filan ama liste halinde yazarsam daha düzenli olabilir...

-i-pod, ve prize takılan şarji...
-fotoğraf makinası,şarjı , bilgisayar bağlantı kablosu
-taşınabilir disk,bilgisayar bağlantı kablosu(gideceğim yerde birilerinin ihtiyacı olur,film veririm alırım,fotoğraf makinasının hafızası dolar ,resimleri atmam gerekir, hep beraber çektirdiğimiz eski fotolara bakmak isteriz v.s)
-henüz karar vermemiş olmakla beraber genelde yanıma aldığım dizzzüüüsüüüümm...(özellikle şarj edilmiş ,çünkü artık wireleess özellikli otobüsler çoğalıyor),ve kısa şarji.
-iki adet cep telefonu, heryerde bulunanmayan olanın şarjı...(yani şarjı bulunamıyor, e dolayısıyla gittiiğim yerlerde telefonda...hay yaraabbiim...işte şarj yaa şarjj)
-en minimize edilmiş şekliyle makyaj malzemesi.
-kitap.
-bir iki eşya...minumun yer tutabilecek.

şimdi bu listeden çıkartabileceğim sonuçları sııralamak isterdim ama o gücü kendimde bulamıyorum...umarım yolculuk ve sonrası keyifli olur...umarım giderim ben bu arada...yine deliliğe sardım...fena durumlar...en kötü olduğum moddur bu...şudur aklımdan geçen cümleler.... "bu insanlar neden konuşuyor, neden gülüyor, ne bu şimdi muhabbet mi, ben buna cevap vermezsem çok daha tuhaf görünücem şimdi, bari anlamlı anlamlı kafamı sallimmm , ama şimdi ben başımı sallayıp ilgileniyor muşum gibi yağtığımda 3. 4. cümleleri kuracak, en iyisi ben işim varmış ve çok melgulmüşüm gibi davranayım, ne güzel insanların gülmek ve konuşmak için hayat enerjileri var, şunun ağzına çaksam bi tane mesela , herkes kesin delirdiğimi düşünür,...............gibi...bu iç sesi durduramam...dudaklarım o gülümseme hareketini mikseniz yapamaz...ağzımı bıçak açmaz...tamammen ifadesi gezerim...herkes uzak durmaya çalışır...bu bir felaket senaryosudur...senaryo mudur peki...

içimden yaşam enerjimi aldılar...çok fena bitiyor bu yazı ama durdurabilirim...geçer elbette...ama en korktuğum düşünce sürekli beynimin için de dönüp dolaşıyor işte yine...o cümle endişelendiriyor zaten beni...en çok o cümle...herşeyi boğazımda düğümlüyor..."hayattan istediğim hiçbirşey yok"

not: aq, yazıyı bu şekilde bitirmek için başlamamıştım...

9 yorum:

  1. yesari.. kıs nereye hayırdır:))

    YanıtlaSil
  2. zaten senin bi yazın " aq" ile bitiyosa, o yazıdan korkacaksın.

    YanıtlaSil
  3. Başladım ve bitttti.Toparlamak gerek.Boşver dağınık kalsın. ama o boş konuşup ta muhabbet ettiklerini sananlar ve senin tasdik eder gibi baş sallayışın yazına noktayı koydu zaten.Gidersen Selamet'i de yanına almayı unutma. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bu sabah gözlerimi açar açmaz benzer bi cümle kurdum. şöyle etrafa baktım biraz; "- ulan hayattan hiç bi beklentim yok, eee napıyorum ben o zaman"

    YanıtlaSil
  5. yesari, toz pembe düşlere mi yolculuk hayırdır? Kafa iyi gibi yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Hiii !!!
    Gelince ağzına biber süreceğim..
    Bu ne böyle:))

    Nereye gidiyorsun sen yaa??? Ankara'yı Aşti'yi anladık da istikamet ne yöne??
    Bi sööle yesari bi söleee (içime yesari kaçtı bak) :))))))
    Keşke ikimiz olsaydık o otobüste yanyana değil mi? Valla hiç anlamazdın yol kaç saat sürmüş..

    Tabii tekme tokat atılmazsak otobüsten :DD

    YanıtlaSil
  7. oyyy canım benim noldu sana :(
    Bu aralar hiç bişi yazamaz ve okuyamaz oldum hayırdır nereye böle ve ayrıca bu ruh hali nedir????

    YanıtlaSil
  8. ayağımın tozuyla yorumları görüyorum...aslında sabahında silecektim bu yazıyı...heerşeyi başkaları için yapmaya alışkın biri olduğum için sanırım rahatsızlık vermekten çekinmiş olmalıyım...sonra yorumları görüp vazgeçmiştim...yorumlar çoğalmış...cevap hakeden yorumlar üstelik...

    dijital;yolculuk yalovaya idi:)

    winstonum;valla haklısın sanırım...ben de korkuyorum..

    seyrüsefer;sana sadece gülebiliyorum ne diim...gittim geldim sağlıklıyım...ölemedim hayırlısıyla:P

    sufi;o insanların muhabbetlri gayet doğal ve genellikle imreniyorum...bende olmayan bir yaşam sevinci ve yaşama bağlılık onların ki...benim sorunum başka...

    sticman;aynı şeymi bilmiyorum hayattan hiçbir beklentinin olmamasıyla durumum...ama ben hayattan kendim için hiçbirşey istemediğimi farkettim...yani yaşıyorsam bile sadece sevdiklerim için...çalışıyorsam yine öle...hayattan bana vermesini istediğim hiçbirşey olmamasının yanında eylemlerimin ve nefes alıp vermemin bile benimle ilgisi yok bir süredir...sanırım ağır olan bu...neyse...

    Emre; ne diim...bu bakışş açısına göre ayık kafayla bunları yazıyorsam iy kafayla neler çıkar merak etmeye başladım sayende...

    zeugma;biber filan etkilemezzz..acı severim benn...bi daha derim sana...yolda tanırmış insanlar birbirlerini...öle derler...olsaydın keşke...keyifliydi yol...dinlenebildiğim tek yer...

    kelebeğim ömrüm;özledim seni...herşey yolunda sorun yok...

    hepinizi özlemişim yaaaa bennn...bi sürü post okumam gerekiyor akşama...ama şimdi işler bekliyor...uuuuuuu...

    YanıtlaSil
  9. yaa bidee bideee bu posta yapılan yorumlar ve yorumları yapanlar...çok tuhaf...çok hoşuma gitti...hepsii ilk takip etmeye başladığım veya bir şekilde benim için özel insanlar...

    teşekkürler...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!