29 Mayıs 2009 Cuma

Allahıımmm..keşfedildimmmm...

Ayyyyyyyyyy...ben var ya beeennnn ben var ya, ben koscocaa bi önyargıdan ibaretim kocaaaamaann ama kocamaannnn...

Kuzenim erkek arkadaşının çıkartacağı bir dergi için yazı yazmamı istedi.Benim blogu görmüş. Yazsın dergi için de demiş. İnanabiliyor musunuz blog bi işee yaradııı. Tabi ben pek ciddiye almaz bir tavırla sordum. “-Ne dergisi” el cevap; ”-kuaför”.”-hmmm, ne yazıcam ben be kuaför dergisinde, saçımı bile boyatmam bennn” “-yaa kızım sen yaz, kadın dergisi işte , yaz bişiyler” “-ayy aman tamam yazarım, blogdan hazır birşeyler gönderseem olur mu?” “-olur sen yaz “ dedi. Ben bu yoğunluktaa ama bu yoğunlukta blogdan üstün körü iki yazıya ekleme yaparak gönderdim

Bi de soruyor bana kuzenim, ismin nasıl görünsün diye. Ben o kadar ciddiye almamışım ki “yesari” yazsın dedim. Saçmalama , hatıra olacak, sürekli yazacaksın, nıck kullanamazsın. Napalım adımı kullanalım bari dedik.

Ben bunu sivri zekalı bir arkadaşıma söylediğimde benim gibi bırakın burun kıvırmakkk nerdeyse kıçıyla gülecektii. O kadar güldü ve dalga geçti. Neyseee, ben de öle pek ciddiye almadım aslında. Ciddiye almadımmmmm diyorumm bakınnnn.Gözümde öle meecbuuuren kuaförlerde okumak zorunda kaldığımız o aptal dergiler vardı.Hay beenn o gözümeeee.

Biraz önce msn den kuzenim bana yazıların mizanpajını gönderdi. (bende bu aleme yeni girdiğim için ilk defa kullanıyorum bu kelimeyi:P,MİZANPAJ:Mizanpaj, kelime anlamı olarak gazete dergi gibi yayınlarda sayfa düzenidir.)

İşte o dialoglar;

yesari (22:14):ayyyyyyyyyyyyy
bu derginin görüntüsü müüüüü
dergi böle güzel bişi mi olacaak....siktiiiiiiiir

... (22:14):yuhhhhh,evetttt

yesari (22:14): ayyyyyyy silll benim tüm yazılarımı silllllll, hepsini geri alıyorummm ama hepsiniii

... (22:14): salakk heraldee, neyi geri alıyorsun anlamadım

yesari
(22:14): yeni bişiylerr yaziiiiim, lütfeenn, onlarıı ölesinee
göndermiştiim...geri all...iptalll iptaallll...ne büyük bi aptalımmm

... (22:14): hhahahaaaaaaaa ne sandınnnnnnnnn

yesari
(22:14): ayyy o aptal dergilerden olacak sandımm bennn

... (22:15): deniz çin bu bile aptal
evetttt sen benii dkkate almıyosun amaaa
yama artık güzelleştii bu dergiler

yesari (22:15):şimdi kesin yazılarım yayınlanacak mı
yoksa kenarda dursun yazılarımıydı onlar

... (22:15):yazarsan evett

yesari
(22:15):ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kız
o yazıları okuyan biri, bize yazarlık teklif edermişşş düşünsenee

... (22:16):çok beğendi diyorum sennnn seennnn ff e mesaj yazıyosunnn.. dinlemiyosun ki

yesari
(22:16):anaaaaaaaaaaam ,bu gönderdiğin sayfalar nereye gitti yaa
bu yeni msn in a.q

... (22:16):hahaahaaaahaaaaaaaaaa ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

yesari (22:17):diğerini tekrar gönder, yeşilli olanı

... (22:17):hangisini

yesari
(22:17):deniz sana ne gönderdiyser hepsini gönderr hepsiinii hepsini isttiyorumm
siyah ana sayfa olan geldi

... (22:17):hahaaaaaaahaaaa noldu canımmm

yesari (22:18):ayyyyyyyyyyyyyy evet
çok kısa kaldı benim yazılar çooooooooook hemennn yazmalıyım
ama yokk ,küçük küçük başlamalıyımmm benceee...hehhehehe
öle merdiveneri basamak basamaaakkk

... (22:19):aaaaaaaaaaaaaaaaaygKmskkvkdvnjanfjvbqrqjfvgnm3oı4grybvhJCKXL VBHGRHWEFpdldndsivnİ hahahahahahhaaha

yesari
(22:19):benimkiler pırttt

... (22:19):küçümse sen küçmsee wjhcbdnhjncdfjknqmscmeee
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyy aldınmııııı

yesari
(22:19): küçümse miiii, gülümse gibi bişiy mi buu...küçümseeee...
ahahaahahhaaaahaaaa..

20 yorum:

  1. gül sen gülll!!! :))

    YanıtlaSil
  2. napiyim işi gırgıra vurdum. ama o sillll silll kısımları güzeldi. en çok orada gülümsedim. :)

    YanıtlaSil
  3. peki sildilerrr miii...hayırrrrr...neyse...du bakalım ne olacak:))herzaman gülümse inşallah sen:)

    YanıtlaSil
  4. Silmezler umma hiç öyle bir şey. bende bir dergide yazarkene ilk yazı biraz çizginin dışına çıkmıştı (hem kendimin hem derginin). korktum ama silmediler :))

    sende tatlım hep gülümse, bir cumartesi çalışanı olarak. yalnız değilsin...

    YanıtlaSil
  5. benim de bir dergi geçmişim var,yazdığım yetmiyormuş gibi komple dergiyi çıkarttık avcılar'ın izbe bodrum katlarında.sonra borç batağına saplandık ama orası önemli değil,3 sayı kral bizdik.hayırlı uğurlu olsun annem,sadık izleyicilerin olarak hep destek tam destek diyorum,durmak yok yola devam diyorum,sen yesari'sin büyük düşün diyorum.

    YanıtlaSil
  6. hahahahahaaaa...yaa senin dergileri merak ettim...lombak penguen gibi bişiydir...
    ver gazııı ver gazııı...dur bakalım...ilk sayıyı görelim...

    YanıtlaSil
  7. Hımm zevkli olabilir, hatta günümüz gazete mecmuaları gibi gidip; bi blogtan habersiz yazı araklayıp (bağlantı vermek suretiyle) dergiye ekleyebilirsiniz.
    Hani kafalarını içine soktukları şey var ya, o sırada mı okuyolar dergileri :p Ya çok matrak be, git kuaföre saatlerce takıl, pinokyo ol çık. Manikür, pedikür, ağda mmmm.
    Artık buraya da eklersin o yazıları. Oh miss

    YanıtlaSil
  8. gerçekten cevap vermemi istiyor musun?
    yok yok....fikir beyanı gibi duruyor bu yorum...teşekkürler paylaşım için..:P:P:Phehehe

    YanıtlaSil
  9. hehehehe.. sen bu yazılarla kuafördeki kokoşları kaçırtırsın bee.. sonra kuaförler o dergiyi tükkanlarına sokmazlar bi daha.. al sana bir derginin daha hazin sonu.. ne o basamak basamak çıkacakmış.. pieeeehhh...
    sen koca dergiyi merdivenden aşağı atıyosuuun haberin yoook.. :P

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Rap haneme de bir şeyler isterim... :)
    Evet evet ver, anlat bana kuaför iç dünyanızı. Al sana yazı konusu işte.

    YanıtlaSil
  12. amann yaa...tamam...1 seferde anlayabiliyorummm...

    YanıtlaSil
  13. bak yaa hemen sildi...

    YanıtlaSil
  14. MİM, anlatamaam...hele bu konuda yazı hiç yazamam...bu konsept bana uygun değil...hiç hemdee...zorlamaa...irem yazsınnn:)))

    YanıtlaSil
  15. :)) İrem konusunu gündemde tutma kaygınızı anlıyorum fakat biz o defteri kapadık :Pp
    Yazmıyonmu, git render al sen o zaman, hıhh :)

    YanıtlaSil
  16. :) ne guzel dergıde yazcaksın.

    YanıtlaSil
  17. hahaha...umarım dolunayy:)))teşekkürler....

    YanıtlaSil
  18. vayy vayy kuşummmm
    sen olmuşsun artık :P

    YanıtlaSil
  19. hamdım,piştim,yandım...
    yok be kelebekim...nerde o mertebe;)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!