17 Mayıs 2009 Pazar

ankarada bir blogger


Kelebeğim ömrüm Ankaradaydı. ben de ilk blogger buluşmasını gerçekleştirdim onunla. yani yok birlikte gerçekleştirdik. ya da öle bişi iştee.:))
yazılarında bır bır bır anlatıyordu "davul da davul davul da davul" ben çok severim vurmalı çalgıları. nasıl olur da izlerim diyee öleee hayal ediyordum. ekiple birlikte burdaydı işte, bi böleee zengin ve şaşalı insan düğünü için. işte bizim eve 3 adım bi otelde, bizim kızda grupla birlikte bizim eve 5 adım mesafede başka bi otelde kalıyor. bu kadar saçmalamam gecenin 1.buçuğu olması

başa dönn yesari, başa dööön.

efendim, şimdi gittim otele kelebekim ve ekibi hazırlanıyorlar gece gösteri için. blog deşifre olmasın diye ekip elemanlarına benim adım "yasemin" dedik mi. yesari yesari diye zırt pırt arayan bi isim gördükleri için ne olsun ne olsun , yasemin olsun dedik. babam da hep yasemin olsun istermiş ismimi ama işte kader kısmet çakma yasemin olmayaymış. ekiptekiler konuşuyorlar "yasemin öle yasemin böleee" bişiyler anlatıyorlar, ben havaya bakıyorum .sonra "hıh , haa evet evet yaaaa" gibi abukk cevaplar veriyorum. ismi benimseyememişim ya bi kere.

otelden çıktık, araç bizi 2 adım ötedeki otele götürdü. ohooo bekle anam bekle bekle anam bekle. Allahtan ekit ve kelebekim çok şekerdi sohbet muhabbet geçti vakit. ama görünmezmişiz ya bizz.. ulan 7 kişiyizz bi garsonun dikkatini çekemezik ya. kızlara diyorum "bi garsonu bile tavlayamadınız oturuyorsunuz ölee kös kösss" bu arada ekip çok cool. kızlar bıcır bıcır taşşş. simsiyah giyiniyorlar, salona gireken bölee bi karizma bi rüzgar. füüüüüüüüü.

ayy en korktuğum şey kız tarafına "kız tarafındanım" erkek tarafına "erkek tarafındanım" demekti ama korktuğum olmadıııı veeee damadın babası olduğunu tahmin ettiğim amca beni grubun meneceerii ilan etti de rahat rahat salındım etrafta. hanımefendi size şöleee gelin , hanım efendi şölee gelin. davetsiz misafir oldu mu "hanımefendi" :)))
dev ekranda şu malum yarışmayıda izledim. hakkında yorum yapmak istemiyorum. neyseeee

yalnız kelebeğimle yorumlarımız malumdu zaten "aynıı bennn aynııı" şeklince ilerler dururdu. meğersem bu gerçekmiş ya . aynı anda aynı cümleleri kurmak, aynı tepkileri vermek . e pess dedik ikimizde. yarın çok erken saatte ayrılıyorlar şehirden. kahvaltı ısmarlayamıyorum o yüzden.
iyi ki şehrime gelmişsin şirin ve güzel gözlü kız. tekrar teşekkürler sohbet, keyif ve akşam için. iyi yolculuklar kelebekim.

18 yorum:

  1. sen buluuuş daha, ankadadayım diye de yırt bi yerlerini..kafan kopsun nan yeso!

    YanıtlaSil
  2. Vay vay Vay! Ömrümün kelebeği ve yesari buluşmuş da bize haber vermemiş :) Şaka bir yana, sanalla gerçek bir araya gelip aynı tadı alıyorsa sohbetlerinde, bu mükemmel birşey. Sevgilerimi yolluyorum Ankara'ya ve şimdiden iyi yolculuklar diliyorum kelebeğe :)

    YanıtlaSil
  3. canım canımmmm ben geldim :) tekrar 8 olaraktan ayyy şekerim otobüs yolculuğu hiiç bana göre değil alışmışız anacım uçaklarla gitmeyeee :P
    canım benim bende seni gördüğüme ve tanıdğıma çok ama çoook sevindim..
    Umarım güzel vakit geçirmişsindir sıkmamışızdır seni umarım :)
    Şuuu görünmezlik olayına tamamen katılıyorum off ya öle görünmicek gibide değildikki anacım yaaaa gaYette dikkat çekiciydik dimi YASEMİN :)
    Ama o keli göreyim birdaha kaçlarını yolacam napıyım kafada saç olmayınca kaş yolacam pis adam siz buranın sahibisiniz rahat olun döşedi sonrada tarafımıza bakmadı uyuz şeyyyyy :)
    Ama gece herşeye rağmen güzeldi allahımmm damat bırakmadı davulumu yaa tokmağıda kırdı:) zaten kafa bi dünya arada kulağıma geliyo ya ben bu işi çok sevdim , lisedede çalmıştım çok seviyorum diye diye tüm gece peşinden sürükledi beni :)
    Neyse bir ankara macerasıda böle sona erdi :)

    YanıtlaSil
  4. kelebek, kelebek, kelebekk.
    okudum anlamadım bilmiyorum iyi pazarlar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. hayaliminbemolü valla sanaldakinden çok daha fazla tat aldığımız kesin dimi kıss yasemin :D
    ankarada daha önceden candostum vardı birtek ankara denince birtek o aklıma gelirdi artık bide yaseminn var hahah :)

    YanıtlaSil
  6. kafam niye kopuyor yahuuu capo...aşkolsuun

    MİM yaa, sen neyi anlamadın bi söle bakiim...ben anlaşılamıyorsam dağıtırım bu bloguuu...

    çatlaaa diyorum sadece sana Emre;:))

    Kelebekim bundan sonra uçakla bekliyoruz o halde...yorgun olmazsın geldiğinde de gittiğinde de...ama bu sefer zaten en az vukuatla geçmiş sizin Ankara ziyareti çocukların anlatmasına bakarsak...yine bekleriz efendimmm:)

    YanıtlaSil
  7. kızzz bana yasemiin demee yasemiiin demeee:))))

    YanıtlaSil
  8. e napıyım kuşummm :) ölesin artık bundan sonra :P
    e artık sizi bekliyoruz yesari hanım ay pardon yasemin hanımcım istanbula :P

    YanıtlaSil
  9. inşallah canım en kısa zamanda....bana özel göster istiyorum...ekip yakinimdiiirr:))selam söle arkadaşlarına:)

    YanıtlaSil
  10. kelebekim mi ?? ne nasıl, nasıl yani ?
    heyyyyyyyytttttttttttt.. tutmayın beniiiii ?

    kelebeğim bundan sonra seni yalnız başına biyerlere gönderirsem görürsün sen ben nerde sen orda ? :)
    bi yalnız bıraktım gitmişsin hemen yesarinin kelebeği olmuşsun.
    kıskandımmmmmmmmmmmmmmm :)çok kızdımmmmmm :)
    nayır nayırrrrrrrrrrr nolamazzzzzzzzz bittiniz siz ? bittiniz uleyyyynnnn Çanlar Yesari için çalıyor :p :):)

    YanıtlaSil
  11. hahahahahaha...yaaa durr kızzz...alevlenme hemenn...o hepimizin kelebeğiii:))
    hem korkutamazsın beniii:))500km varrr..

    YanıtlaSil
  12. :):)
    şaka canım şaka :) sen merak etme sadece saçlarınızı yolucam o kadar :)

    yok canlarım ya şaka yaptım zaten.. kıyamam ben size...

    YanıtlaSil
  13. :))sadece saçlarrr....fena değill:)

    YanıtlaSil
  14. yesari'nin adını da böylece öğrenmiş olduk :)
    İyi valla zaman belirleyip buluşmuşsunuz.
    Bu arada ömrümün kelebeği de yerinde durmuyor, bir Antalya, bir Ankara. Hayırdır???
    Yesari, buluşma fikri kesin senden çıkmıştır :)

    YanıtlaSil
  15. yahuu Emre, ismim yazemin değil. telefonda "yesari" diye gördükleri için ona en yakın ne olur ne olur dedik , yasemin olsun diye devam ettik..ayrıca bazen fikrin çıkmasına gerek yoktur...kelebeğim "geliyorum" dedi, ne zaman nerde dedim;) sen çatlaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  16. allaaaam yaaa seviyorum sizi valla :)
    hayalimbemolüm napıyım leyleyi havada gördüm bu sene yıla nasıl başlarsan öle gidermiş ya yılbaşında kıbrıstaydım davul çalarak girdim bölede devam edecem galiba :)
    napıyım canım sevgili yok bişi yok gezmeye verdim bende kendimi napıyım :P

    YanıtlaSil
  17. Valla ben epey bir Digital Kelebek sandım yazıdaki kişiyi :))))
    Kafaya bak yaa !!!
    Her gördüğün kelebeği baban sanma,desene bana yesariiiiim :DD

    YanıtlaSil
  18. :)) yok canım yaaa...bu ömrümün kelebeği:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!