18 Mayıs 2009 Pazartesi

bloggerım,bloggersın,blogger...

Canı sıkılan yesari ne yaparrrr? Diğer bloggerlara sarar elbette. Olayımız şu; içime cin değil blogger kaçtı. Kaçtı kaçmasına ama çıkartamıyorum. Yaa blog olayı ne tuhaf olay. O nasıl yazardı bu nasıl yazardı, ne düşünürdü,nasıl ifade ederdi diye düşünmeye başladım. Kimliğimi kişiliğimi kaybetmek üzereyim. Acil müdahale gerekiyor.
Uzun süredir takip ettiğim ve nazımın geçtiğini bildiğim birkaç blogger kaleminden yazdım yazıları. Bir nevi karikatürize etmek gibi benim gözümde. Onlar olsaydı böyle yazarlardı gibi bir şey. Kendileri adına yazmış olmamdan rahatsız olannn, kızaaan, köpürennn küfreden olursa, hemen ama heemmeen kaldırırım yazıları. Böle de kişilik haklarına saygılı, böledee hümanist, böle de korkak biriyim işte. :)
Bakın tane tane anlatıyorum . Bu aşağıda ki yazıların hepsini ben yazdım. Anlaştık mı;) yanlış anlama olmasın sonra. Başım belaya girmesin ama amaa….

Bloggerlardan “karnıyarık” tarifleri…

-1-
Şimdi böbüşümmm biliyorsun ben plattes kraliçesi olarak yediklerime dikkat ediyorum. Puccanın önerdiği meyve detoxsundan sonra sen bi acıkkk, bi başın dönsüüüünnn sonra bi bayılllll…inanmazsın okuyucu gözlerimi açtığımda başımda ki doktoru öpesim geldi. Tam benim sevdiğim beybiii feysss. Bana kendime bakmadığımı ve iyi beslenmediğimi söyledi ama ben “seninle beslenirim yavruuuum been” demedim tuttum kendimi. Hastaneden eve geri geri gitti ayaklarım inan ki okuyucu. Cep telefonumla fotoğrafını çeker beckhamın yüzüne yapıştırırım, sen farklı anlamazsın inanküüüü. Evde birkaç gündür yalnızım biliyorsun okuyucu, evet … attık eve ama yeterli olmadı, onunda sınavı olası tuttu yoksa beenn onunla kendimi beslerdim... elin doktorlarına da iştahlı iştahlı bakmazdım ama o soktuğumun hocaları cumartesi gününe sınav sokmuşlar. Yaa ben size eve gelip karnıyarık yaptığımı analtmak (aman anlatmakkkk yazacaktım) istiyordum ama dolaptan çıkardığım patlıcanları görünce bende konsantrasyooon filan kalmadı okuyucu, unuttum yine besin ihtiyacıımııı gitti aklım başka ihtiyaçlarımaaa. Offff patlıcan nasıl bir sebzedir yaaaa, insan onunla yemek yapar mı kıyar mıı o güzelim patlıcana. Yok yapamadım ben , kıyamadım yine tosta talim ettim. Devamını anlatamııcam blog sansürlenmesin , sansüre hayır dedik resmini koyduk sayfamıza madeeeemmmm. Hadi ben kaçtım okuyucu , kendime bi tost neyim daha yapiim bari karnım tok sırtım pek olsun.

coponizma

-2-
Dürüst olmak gerekirse, hayatımın büyük bölümü “yemek” olayını uzaktan izleyerek ve sadece tüketerek geçti.
Keşke herkes güzel yemek yapabilseydi, herkes çorbanın pilavın kıvamını kusursuzca tutturabilseydi, hiçbir yemeği yakmasaydı, hiçbir yemek fazla tutlu, tuzsuz ,acı,tatlı olmasaydı. Ve heerkes keşke karnıyarık yapabilseydi. Ben böle olduğunu düşündüm, karnıyarık yapabileceğimi sandım, diğerleri gibi normal olduğumu sandım. Ama benim deneysel merakım yüzünden karnıyarık kendini balkondan aşağı atmaya, bende onu “hayır!! sen bir karnı yarıksın!” telkinleriyle ikna etmeye çalışıyorum.

Yetişkin insan oldum diyerek mutfağa girişim ve şuan nefes alabilmek için balkonda kendimi buluşum arasında geçen süre 45 dakika. Çorbadan nevri dönmüş midemi kendine getirebilmek için beynime komut verdim “karnıyarık” yapacağıma dair, oda bunu mideme bildirdi. İdare etmeye karar veren midemi ve bünyemi 17 sigarayla geçiştirdim ve önlüğümü taktım. Patlıcanlar kızaracaklarını bilselerdi eminim bana kabuklarının en az yarısını soymam gerektiğini söylerlerdi . ama onlara bu fırsatı tanımadım. Sırada ki işlem pek bi canımı sıktı. Neden hep kıyma ile soğan kavrulur, ona salça domates bilmem ne eklenir ve güzel tatlar elde edilmeye çalışırsın. Bu sorgulamanın sonunda kıyma olayını bilinç altım sen reddetş kendimi mantarlarla tavada baş başa bul. Bunu “level atlamış gurme kişi” sıfatını kazanmış komutan edasından sonra artık dönüşü yoktu bu yolun . Mantar hadi neyse de ama sanıyorum karnıyarığın isyanına neden olan içine eklediğim hazır kremaydı.
Şimdi tüm bu olanlardan sonra yemek “yemek” varken “yapmak” benim neyime diye düşünüyorum.

winston wolf

-3-
Sabah kalktım yürüdüm yineee, yürüdüüüm yürüdüm.28,5 dk sürdü yürüyüşüm. Yürümeyi seviyorum…
Sonra eve döndüm,döndüm düündüümm,dönmeyi çok seviyorum.
Kendime güzel bir kahvaltı hazırladım( kahvaltı.jpg)25.dk sürdü kahvaltım.
Kahvaltımı ettim, çay doldurdum ,(çay bardağı.jpg) sabah güzel bir kahvaltı keyfinin yanında yine hüzünlendim. Artık aşklar eskisi gibi değil(küçük emrah.jpg)
Öğlen oldu , şehre indim dolaşttımmmm dolaştım.
Sonra eve geldim. Artık aşklar eskisi gibi değil.
Akşam yemeği için karnıyarık yapmaya karar verdim. (patlıcan. jpg) kendim ve babam için 2 kişilik bir akşam yemeği hazırlamalıyım.Anne artık dönsen diyorum ,yoksa her anımı yazmaktan kendimi jiletlicem.(jilet.jpg)
Patlıcanları kızarttım (zeytinyağı ve tava.jpg)be daha sonra kıymayı malzemelerle kavurdum.
Elim yağlı olduğu için cep telefonunu tutamadım ve o kısımlaKaydı Yayınları fotoğraflayamadım.
Artık aşklar hiç eskisi gibi değil ama hiiiiiiiç. Sevişmeler sevmeler sarılmalar hiiiiiiiç eskisi gibi değil. Dürüst ve temiz bir aşk istiyorum.
Offf aslında bu karnıyarıkta anneminki gibi değil zaten. Olmadı pek bu yüzden. Neyse , bari ben yine salatayla idare ediyim. Artık bu domatesler de domates gibi kokmuyor. Neden hiçbir şeyin tadı yook.

Dijital Kelebek

-4-
Ayyyyy inaanaamıyoruum. Yaaa bu nasıl birşeyy nasılll. Bi erkeeek bir karnıyarık yapmasını bile bilmez mi ama neden. Güya hafta sonu kız kıza takıldık, sevigliler yok. Felekten bir gün geçirelim. E tamam biz gezdik eğlendik. Beyefendi arıyor “hayatım sana karnıyarık yapıcam akşam için ,kaç gibi gelirsin” bee adam neden soruyorsun madeeem bana yemek yapacaksın ama değil miii. Yok yook. Bize göre adam kalmadııı bu memlekette gidiiceme been yunanistana gidiceem ,kendime bir yorgoo bulucam. Güya genç sevgili, güya zeki ,çevik ve akıllııı. Ayyyyyyy yook beni hep böyleleri mi bulacak.
47 kere aranılır mı yaa bir karnıyarık içinnn!! Yok hayatım kaç dakika kızaracak bu patlıcanlar, yok kıymayı, kavurmasam mı kavursam mııı,sarımsağı sarımsaklamadan mı saklasammm, salça mı domates miiii.yoksa domatesli salça mı?? Yok ebenin nalı. Kendim yapsaydım daha az yorulurdum a.qdumun yarığının, en azından sinirlenmez , stress atardım yaaa. Aaaaaaa, deli oluyorum beceriksiz çömez bu erkelerin hepsine deli oluyoruuuuuuum. Tabi akşam yemek dışarıdan söylendi ,bunu söylememe gerek bile yok sanırım. …

Seyr ü Sefer


-5-
Önce benzetme yapmaktan çekindiğim patlıcanları kızartıyorsun.
Sıçrayan yağlarsan o kürek ellerini koruyorsun
Soğanı alıp a.q mun tavasından neden bilmem ama
Pembe pembe olana kadar kavuruyorsun
Kavrulmuş olduğunu anlayabilirsen eğer
Sonra ona kıymayı da ekleyip çiftleşmelerine izin veriyorsun
Pornografiye girer mi bilmiyorum ama
Sen izlemekte ve karıştırmaya devam etmekte
Bir sakınca görmüyorsun
Sonra tepsiye yerleştiriyorsun patlıcanları ellerinle
Üzerine ne yapıp edip kıymayı koymayı unutmuyorsun
Biliyorum balık hafızalısın
Ama hatırlamaya çalışıyorsun bu ayrıntıyı
Sonra fırına veriyorsun topunu
Hep yapıyorsun ediyorsun diyorum ama
Aslında bu yapmalar etmeler hep içimde ki boşluktan
Seni “yapmak” istememden, devrilmiş uyuyan sevgilim
Kalk bi çay yap içelim bari ne diyim
Elinden bir iş gelmeyeceğini biliyorum
Sen ancak göt+göbek+basen büyütmek için osurarak uyursun bebeim.

Sami Hazinses


-6-
Kadın dediğin yatakta orospu olduğu kadar mutfakta da orospu olacak diye karar verdim dün akşam. Yaptığım bir tepsi karnıyarığı heba ettim bu uğurda. Ben kuş kadarım ama sevgilimin cüssesini tartmadı mutfak tezgahı tezgahı ve hep beraber kendimizi 50x50 granit fayanslarda bulduk. Size karnıyarık tarifini değil ne zaman karnıyarık yapmamanız gerektiğini anlanttım. Ben karnıyarığa hasret ben aççç.

Manukyan

***

Sahi karnı yarık nasıl yapılıyordu ya??? Pilav ve cacığı biliyormda….:)) ahaa acıktımmmm!!!

24 yorum:

  1. :) deli kız :))))))

    YanıtlaSil
  2. hahahahaha..

    işte gözlem yeteneği, işte blog takipteki ciddiyet...

    demekki bugün iş güç yok...

    YanıtlaSil
  3. yazdıklarının altına bloggerların adlarını yazmasaydın, kimin olduğunu 6 da 5 çok rahat bulurdum, kendim dahil! o kadar diyorum.

    YanıtlaSil
  4. oha lan :D
    süper orijinal bir şey olmuş alnından ve bilumum yerinden öpüyorum. bir daha beni de şeyet aman yaz işte:D

    YanıtlaSil
  5. :))
    işimizi de yaparız yazımızı da yazarız...fazla zamanımı almıyor yazmak LA canım (hhehehe)...seni de yazacaktım aslında /"O" çok güzel patlıcanları kızartır,"O"çok güzel kıymayı soğanla öldürür, "O" çok güzel fırın tepsisini yağlar/ şeklindeee...hahahahaaa...:)))

    winstonum, acaba öle mi yapsaydım...bilenlere hediye vermek gerekirdi bide...bide salıncak ve kaydırak kurardım tam olurdu...yok vazgeçtim:))

    cesetizleri; öle seriye dönüşmez ama bilki ilerde neden olmasın..yazarken ben çok eğlendim kendi kendime...çook canım sıkılırsa olur valla:)bende seni öptüm, masumca yanağından...

    YanıtlaSil
  6. ahahah dingilsin işte nan:D bi kerem ben aynı harfi bikaç kez yazmam bu biiiir, ikiiii ben eve atmıyom lan onlar gelip kokusunu alıyolar:D afferin afferin gözlem yapan götlerine kurban:P

    YanıtlaSil
  7. hahahahaha...biiiir de ikiiii de yanlış o halde:)))...uydurmaaa...hem eve atmak güzeldir...eve atılmayı mı tercih ederdin..

    YanıtlaSil
  8. bir tepsi karnıyarık: 12 tl
    yeni tezgah: 1350 tl
    sevgilinin kalça estetiği: 7270 tl
    aç kalmanın bedeli: paha biçilemez.

    ellerine sağlık annem.mutfağa sevgiliyle girilmez şu saatten sonra,bunun farkına vardım hehehe.

    YanıtlaSil
  9. :))) aman senden ne olacak bee...senin sevgilinle toplam kilo 1 kilo karnıyarıkla aynı zatennn...o manukyana özel bi durum kerkenezz:)

    YanıtlaSil
  10. hemen avukatımı arıyorum bi sorayım oğreneyim bakım tazminat davası açsam bana burdan mani çıkarmı.. ahahahaha..

    YanıtlaSil
  11. :)) kız sen ne zaman ayağa kalktın...kalça kırığı nolduu:))

    YanıtlaSil
  12. hahahahahahhahahaah:)))))) ayyyyy inanamıyorummm davul ol emi sennnn:))))))))

    YanıtlaSil
  13. beni miii...kime güleceksiiinnn kimeee:))

    YanıtlaSil
  14. Aç adama bu yapılmaz, nasılda canım çekti yahu.
    Çok eğlenceli bi yazı olmuş. Akşama kesin karnıyarık var

    YanıtlaSil
  15. aaa normal bi yorum yaptı MİM...kayıtlara geçsin:))
    şimdiden afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  16. Vallahi çok kastım :)

    YanıtlaSil
  17. olsun ama,numune bulunsun bir tane:))

    YanıtlaSil
  18. Bak sen bak..Konu bulamıyordun..
    Hayal dünyasına bak..Kız şeker, nerden buldun şimdi :))
    Nasıl karnıyarık yaparlarmışşş..elle hellee..
    Beni karnıyarık yaparken düşünmemişsin ;(
    Halbuki çok güsel yaparım..
    Amam..ama..Unuttun sen beni, ondan :(

    Böööö!!!

    YanıtlaSil
  19. ben de sen beni unuttun sanmıştııım zeugmamm...zaten yapabilenleri yazmadım;)

    YanıtlaSil
  20. Yok yaw..Unutur muyum hiçç.
    Sen benim canımsın bir kereee :)
    Benim son günlerde keyf-ü seferim pek iyi değildi..Fazla dolanamadım ortalıkta..
    Eee maşallah sen de her tarafı uzun uzun yazılarla doldurmuşsun..Kafam her tarafını algılayamadı..hala bak..yine olmuuuuşş!!!

    Hadi öptüüüüm :)))

    YanıtlaSil
  21. aman dikkat kendine...keyfine...
    çok tatlısın sen...çabuk kırıyorlar seni sanırım...bozma moralini...yavruuunmmmmm::))

    YanıtlaSil
  22. Sahi, eski aşklar kalmadı be:))

    YanıtlaSil
  23. :)):)) kalan son bir taneyi de sen bulursun inşallahh:))

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!