13 Mayıs 2009 Çarşamba

Nasıl evde kaldım???

Yok yooook...kendimi gerçekten evde kalmış kız kurusu hissediyor değilim...evde kaldığımı da düşünmüyorum...evlilik gibi bi derdim de yok...ama evlilikten soğumamın yılar içinde ki traji komik hikayesini yazmam gerek...kuru kafadan ders alın gibi bi durum yani...

Ben küçüktüm küçücüktüm...hiç kız çocuğu gibi olmadım...çocukluk anılarımı anlatmıyorum ama öle işte...kimse bana danteli , örgü örmeyi öğretemedi...gel zaman git zaman büyüdük...okul filan derken...böleee nasıll desemm...örnek aldığım, çok iyi anlaştığım ya da beraber aynı ortamda olmak , yaşamak zorunda kaldığım insanlar patır patır boşanmaya başladı...yani bölee illletttt şirrreeett kişiler olsalardı keşke...derdim ki “yanii bunu bu adam (ya da kadın) naapsınnn...kurtuldu vallaa” diyebilseydim...diyebilseydimm dimiii...ama yooooooook....bu insanlar bir çok insanın normal hayatta yan yana geçme şansına bile erişemeyeceği gerçekten özel insanlar...hepsi beni buldu:P...hepsini çok seviyorum ve bana kattıkları herşey için minnettarım daaaa nedeen bu tür şeyler onların başına geldii...bi kere teyzemin 3 çocuğu varrr...3 üde boşandı yaaa...e ben napabiliirim şimdi bu durumda...yaşamlara bakıyorum, insanlara bakıyorum, karşılaştıkları insanalara bakıyorum..benim daha şanslı olmamı gerektirecek bir çember yok başımın üzerinde....yok var da ben mi görmüyorum...iyimser olmak gerekir, hayata umutla bakmak gerekir, başkalarının hayatlarıyla kendiminkini karşılaştırmamam gerekir...ama kardeşim ağaç kavuğundan çıkmadım ki bende...bu bütünün bir parçasıyım...genler aynı, genetik yapımız aynı, önünde ki kuru kafadan ders almamakta direnmek aynı, aptallık , saflık genetik olarak işlenmiş her bir hücremeee...şimdi anasını sattığımın sülalesinde ana babası kuzen olan da benim...yani böle desem ki farklı bir gen taşıyorum, kesinlikle size benzemiyorum...diyebilseeeemm keşkeee ....haaah...”asilim ben , siz zavallı köylüler...nihhahah” ...yook anamm yok...ana tarafım aynıı baba tarafım aynıı...katışıksız , tüüm ilkelliğini korumuşş bir yığın insann...”ayy sizi ne kadar değişiksiniz, ne kadar birbirinize bağlısınız, ne kadaar temizsinizzz, mi mi mi miiiiyyy” ...hadii leeeeenn...” siz var ya siz topunuz gerizekalısınız” demekle aynı şey bunlar benim için artık...bizi rahat rahat kullanabilirsiniz efendim, böle köle niyetine ekmek arasına tuzlayarak istediğiniz kıvama getirebilirsiniz...katkı maddesi yok çünkü...biri bizi sevdiğini mi söyledi..buyuurrr , gell bizi becer...(yavaaşşşş, manevi anlamdaa demek istedimmm)...inanırızzz, severizz, kapımızı sonuna kadar açarızzz...güveniriz, gözlerimiz birşey görmez...tüm insan ilişkilerinde bu böyledir...hay bizi dosdoğruuu ve bu kadar temiz bir menevi dünyada yetiştireeenlerrr...ne diim..neee...sizi seviyorum ama...amaa yaaaa...reva mı buuuu:((

Ben yine cozuttum farkındayım...demem o ki..beni de ölee mutlu mesut , güllük gülistanlık bir hayat bekliyor diye bir hayalim yok...geçenlerde hayalbemol beni mimlemiş...hayalleerinizi yazın diye...yorum yazdım mime cevap veremeyeceğimi açıklayan...”hayatta kendim için hiçbirşeyy istemiyorum” diye...o yüzden mime yanıt veremeyeceğim...işin aslı hayal kurmaktan vazgeçtim...çok karamsar bir yazı gibi görünebilir ama hiiç değil hiççççççç...ben gördüm , kabul ettim..daha iyisini yaşarım...başım üzerine...ama beklentileri çok yüksek tutmuyorum...olumlu ya da olumsuz hülyalara dalmıyoum...iyi düşünüyorum hayatımda , kötü cümlelere kulak asmıyorum...ama hayal de kurmuyorum...hani ağlayamayan insanlar vardır..."bilmem kaç yıl oldu...ağlayamıyorum"...valla ben gayet te güzel ağlıyorum...çizgi film izlerken bile...ama kimse yokkken;)...ama hayal kuramıyorum...bitti:)

22 yorum:

  1. valla biz iki kızda boşandık ablamla. hani nasiptir, şamstır açıklaması getiremiyorum ama bir şekilde yaşanıyor.

    YanıtlaSil
  2. bende hayal kuramazken kurabilmeyi başardım :Dhayal kurmak güzel gibi,tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. sonuna kadar gülümseyerek okudum ama hayal kuramıyorum dediğin yerde üzüldüm yesari. hayal kurabilmek gerekli bence, tahammül düzeyini arttırıyor insanın. ama tabii onların hayal olduğunu bilerek dalıp gitmeli, gereksiz beklentiler oluşturursan bünyeyi bozar o ayrı. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. şu zamanda evlenmek o kadar zorlaştıki..kimse kimseyi çekecek durumda değil sanırım..paylaşım şart evlilikte..paylaşım yoksa,ortak alanlar yoksa,mümkün olmuyor..muşşş...evde kalmak(evlenmemeyi tercih etmek diyelimm) bir tercihtir..haksızlık etme kendine:) dur daha gençsin üstelik bu ne acele:))

    ve.. hayal kurmaktan asla vazgeçme...hayattan ne istersen,hayat sana onu verir.. günlük sıkıntları görmek yerine muhteşem tabloyu görmeni diliyorum..gereksiz beklenti diye bişey yoktur...inanmak çok şeyi ifade eder...hayallaerini ve inançlarını kaybetme..neden mi?...çok basit..sen çok kıymetlisin de ondan...bunu görmen için gözlerini açarmısın lütfen:)

    YanıtlaSil
  5. Beğendim, sanırım takip edeceğim. Nerde o gavur icadı takip şeyleri. ha buldum

    YanıtlaSil
  6. walla haklısın yesari benim de fıstık gibi akrabalar çok az ii evlilik var çevrede yok ben de katılıorum bok oldu ortalık iyi adam artık yok ama beklentilerimi düşüremem sadece kabul ettim dedim ki kıyıda köşede bitane mükemmel beyaz atlı prens kaldıysa ki bence soyları tükendi o bulursa bulur yoksa yok sana sevdanın yolları bana kurşunlar o zaman heheheh

    YanıtlaSil
  7. çevredeki evli çiftleri görünce evlilikle ilgili tüm iştahım kaçıyor.. en iyisi bekarlık yehoo :D

    YanıtlaSil
  8. ''siyah bi 4*4 jeep im olacak şoförümle sizi kapıdan aldıracam'' dın dın böyle bi telefon sesimi var dıı yoksa ben bunu biyerden öylesinemi hatırlıyomm...
    hayal kuramıyormuş muş safinaz olduğunu yazmışsın sonrada hayal kuramıyorum demişsin bu nasıl bi tezat Allahın yesarisi:))
    hayal kurmak güzeldir oraya hiçççç kimse karışamıyor çünkü...

    YanıtlaSil
  9. valla kader kısmet, çölde kutup ayısı, ne dersen de efsa...seçimler senin elinde ve seçimlerini belirleyen şeyler biraz yetişmen ve özünle ilgili birşey...

    inşallah bende hayal kurabilirim hayalmeyal..ama çok acımayın bana yaa...böyle yaşıyorum...hayal alemine dalacak zamanımda gelecek umarım...gülmeye devam et nil...üzülecek birşey yok..."gülemiyorum" dediğim yerde endişe edecek bir durum var demektir...

    hoşgeldin meral, senin evlilik hikayeni okumak pek beni evlilik yoluna sokacak gibi değil:)ama seni böyle umutlu görmek güzell tabii:))senin gibi eğlenceli biri bile boşanmış...ayyy ben bu yazıda çok haklıyım yaaa...ayyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  10. MİİİİİMMMMM...sanııırıımmmm öleee mii sanırıımmmmmmmmm...böyle bir yazıyaa "sanırım"lı yoruummm yazılır mııı bi söleee...sanıırım...resmeee bakkk...hoşgeldiin hoşgeldin...benim başımda da zaten halka bulunamadı...sen bana lazım olan şeydin...iyi olduu...

    babe; beyaz atadaaaa, üzerinde ki prensedeeeee, bi fırsatım olsa o atı prensin üzerine çıkartırım...neyse ki herkesin prensi kendine...hem kel hem şaşı hem ebleh biri bile birilerinin beyaaz atlı prensi olabiliyor...kiminin parası kiminin duasıı diyelim ve anlamsız bitirelim barii..:)

    caramelia; hadi ordaaannnn...:P:)

    d.b.p;safinazzz:))) hiçbişi kaçmıyor maaşaaaallahhhh:))

    YanıtlaSil
  11. Hoşgördük.
    hele ikram, hörmet, çay bişey yokmu burda? sende her tümcenin sonuna üç nokta koyuyon sanırım...

    YanıtlaSil
  12. yaa evett...3 nokta...cümleler yetmiyor anlatmaya;)

    YanıtlaSil
  13. ahahaha.. yesari ah bebeyim beni bi tanısan valla bak hayallerin babanesini kurarsın.. cinsel tercihlerini filan değiştirmayi bile düşünürsün okadar diyorum tatlım.. bi dene bi şans ver bana pişman olmıycan yani.. hadi tatlım.. senin için mutluluğa 5 dakka var.. takıl bana.. bin arkama.. ne dersin? okeymi? :D

    YanıtlaSil
  14. anammmmmmmmmmm...manukkk...toz pembe hayallere sürükledin bir anda beniiii...yerim yavrumm seniii...
    "İstemem sen yoksan ne baharı ne de yazı
    İstemem sen yoksan ne pulu ne de parayı
    İstemem sen yoksan böyle bir hayatı
    İstemem sen yoksan sensiz bir sevdayı "...

    :)))))

    YanıtlaSil
  15. sevgili yesari bak gördünmü manukyan seni kendine getirdi..ben dedim hayal kurmaya devam et...nasılda şakımışsınn pullar paralarrr vayda vayy:))

    senin gibi biri bile boşanmış derkennnn...hepimiz dünyalıyız yesari..bende etten kemiktenimm benim neyim eksik ki boşanmimmm:))))...kahhh güldük evlilikte kahh ağladık elbette...ayrılıkta sevdaya dahil..doğal yani..önemli olan her şarta medeni olabilmek ve güzel günlerin hatırına saygı göstermektir...böyle olursa gerisi kolay diye düşünüyorum.:))

    YanıtlaSil
  16. ahahaha yesari bebeyim dünden razıymışsın be yavrum :D

    meral tatlım görüyonmu göz komuş bana.. ahlaksız..terbiyazsız..

    YanıtlaSil
  17. en iyisini yapıyosun aslında. ama inş. sonradan bişi olur da umutlanırsan, geçen gençliğine yanmazsın. zaten sanırım bu kendi kendine işleyen bi süreç, hayal kurup kurup olmayınca, lan ne kuracam hayal filan, olmuyo nasıl olsa bu lanet olasıca hayaller moduna giriyosun. amaaaaan :)

    YanıtlaSil
  18. uuuu..bu yazıyı nerden buldun da yorum yazdın stick:))
    sen hayal kur,olsada olur olmasa da...bana bakma...o gençlik her haükarda gidiyor nasılsa:)ana bakıyorum diyelim biz buna...

    YanıtlaSil
  19. Evlilikteki başarı uygun insanı bulmaya olduğu kadar,uygun insan olmayada bağlıdır.


    elki .:.

    YanıtlaSil
  20. http://www.facebook.com/video/video.php?v=1231760311611&ref=mf



    elki .:.

    YanıtlaSil
  21. işte bunu merak ediyordum :D sanırım banada sıkıntı olmaya başlıyor yavaş yavaş. hiç bi anlamı olmayan neredeyse tek şey; evlilik...
    napalım biz şizoidlerin bi çoğunun kaderinde bu varmış bla bla blaa derken yineden kesin konuşmamak açısından yani çokta umutsuz değilim. ben evlilik derim ve üç nokta atarım sonuna> evlilik... aynen böyle. bilmem belki bigün...

    bu arada hepsini okumayı düşünmüyorum :D sadece yazılarını beğendim en azından bendensin yada sendenim anladın sen :D

    YanıtlaSil
  22. Artık ahkamlar işe yaramaz www.evdekaldim.net açılmış. Kimse evde kalmayacak...

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!