20 Mayıs 2009 Çarşamba

neyse halimmm çıksın barii...


FriendFeed i tarot falı için kullanan benden başka var mı aranızda bilmiyorum . Bir iki gündür fallarla haşır neşirim istemeden de olsa. Önce winstonum bana bi falcı buldu Ankara’da. Kuzeni gitmiş 3 kez,her şey çıkıyormuş falan filan. google dan uzay görüntülü kafenin resmini bile gönderdi , çok teknolojik oldu. kuzenime söyledim ama dedik ki "bizde bu şans varken gideriz kafeye, adam bi güzel fal bakarız, kanka oluruz, sonra da" aaa yerini öğrendik kafenin iyi oldu" der döneriz evimize. Pek meraklı değilimdir aslında. Ama her insan keyif alır fal ve tarot işlerinden. FF de bi tarot grup daveti aldım Harun Güven’den. Ama ne bilim böle şeyler yapacağını bu deli oğlanın. Grup pek kalabalık değildi, tek tek tarot falımıza baktı. Bugün sıra bendeydi, kredi kartımla aldım ben numaratörden sıramı:P

Neyse işte, şaşırtıcı sonuçlar çıktı, paylaşmak ve çek atmak istedim.yarın bi gün hepsi çıkarsa ona “bonkör” davranıcım:))) sanırım mevcut durum cuk oturdu. Bakalım sonrası ne olacak…kişilik özelliklerim de birebir...tuhaff yanii...
Amannnn sakın kimse fal olayının saçmalıklarından filan dem vurmasın. Biliyooruum biliyorum, herşeeyii biliyorum. Ama yine de keyifli, bana nee…:))

Soru; 1 yıl içinde iş hayatımda ve sosyal yaşantımda (iş,şehir ,ev değiştirme konusunda) ne gibi değişiklikler olacak?

Sonuçlar ;

/mevcut durum/ şu anda bazı olaylar yolunda gitmiyor ve bu yüzden sorumluluklarını eline almışsın yanlışları hataları düzeltmek için.ve kaderine yeniden şekil vermek istiyorsun.ayrıca bir şeyler için sabırlar bekliyorsun özenle ve dikkatle tıpkı hamile bi annenin çocuğun doğmasını hamilelik sürecinde beklemesi gibi....ayrıca seni senden başkasının düşünmediğinin farkına varmışsın insanların senin çıkarların doğrultusun da hareket etmediğini anlamışsın ve yeni yolunu kendin ve çevrendiler için çizmeye çalışıyorsun.ve yaşamdaki asıl görevinin kendine,çıkarlarına,sana yararları olacak şeylere,insanlara yardımcı olabilecek şeylere sağdık olmak olduğunun farkına varmışsın geçte olsa...

/mevcut duruma gelmede geçmişin etkisi/ sana acı veren,üzen bir olayın farkına varmışsın ve duygularına rağmen mantığınla karar vermişsin.bunu iş konusuna bağlamak gerekirse iş hayatında istemeyerekte olsa bir karar almışsın....iş konusunda çıkmazda olduğunu düşünüldüğün bir konuda net bir kavrayış çözüme ulaşmışsın ve işinden olabilir iş yerindeki ve ya çevrendeki arkadaşlarında olabilir bir ayrılık yaşamışsın...

/olaylar neden böyle gelişti, neden bu hale geldik/ iş hayatında büyük bi sahtekarlıkla karşılaşmışsın ve bu da seni mantığınla karar almaya durumdan kurtulmaya itmiş.ayrıca bu sahtekarlık ve hile yüzünden daha gelişemeyeceğini büyüyemeyeceğini anlamışsın.ayrıca dış etkenlerden bağımsızlaşmak istediğin içinde olayların üstüne gitmişsin...

/yakında olacak olaylar/ yakında geçmişe dair kavrayamadığın tam anlamıyla öğrenemediğin şeylerle yüzleşeceksin ve korkuların endişelerin artacak bilinçaltın sanki seni ele geçirecek...ve ufkun daralacak sınırların farkına varamayacaksın...bu yüzden sakin olman gerekecek ama sen bunu başaramayacaksın....ve bu durumu sabrederek özenle bekleyerek aşabileceğini anlayacaksın....çok iyi sağlam iş teklifleri alacaksın ve deneyimlerin için hoş bir fırsat olacak bu.bunu kesinlikle kaçırmaman gerekiyor ki anca içinde bulunduğun kaostan o şekilde kurtulabilirsin...

/inançlar tavırlar/ olgunlaştığının farkındasın ve daha da bağımsızlık istiyorsun bunun nedeni de fırsatları artık daha fazla kaçırmayı istememen ama sana rağmen seni tutan bi güç var o seni bi çok şeye karşı engelliyor....seyahat etmek istiyorsun iş seyahati mesela...ayrıca hayatında spontane değişiklikler olsun istiyorsun ki güç senin elinde istersen her şeyi değiştirebilirsin önemli olan gücünle seni tutan gücü yıkabilmek... –

/kişilik/ fırsatları çabucacık yakalıyorsun ama onları kullanamıyorsun ve savaşarak mucizeler yaratabiliyorsun ayrıca sürekli bi şeylere karşı endişen var bundan kurtulman şart...

/seni kuşatan koşullar/ sürekli harekete geçmeden önce analizler yapıyorsun hataya düşmemek için aslında bi evet diyebilsen karar verebilsen her şey yoluna girecekte..

vee /kader/ yakında olacak olaylarda bir teklif gelecek ve kabul edeceksin demiştim bu teklif sayesinde hem maddi olarak hem de manevi olarak zenginleşeceksin....ayrıca yardım sever ve empati kurabilen bi erkekle tanışacaksın ve bu seni sanki baştan aşağıya değiştirecek bir çok seyi görmeni içselleşmeni fırsatları görmeni ve kullanmanı sağlayacak...abartıdan uzaklasacaksın ve daha da bonkörleşeceksin.....ayrıca diğer yönlerinin farkına varacak onları da geliştireceksin bu sana gelen teklif sayesinde olacak... /
not:o teklif falda her şeyin kilit noktası/ :)

21 yorum:

  1. heeehh altın günü odası açın bide :) Hiç baktırmadım ama neyin nesiymiş bi el atayım.

    YanıtlaSil
  2. yesaricim ne zamandir internetim yoktu. kafeye geldim bi bakiyim dedim. fallara merak sarmışız bakıyorum da :)

    bana da tarif et bakim yerini :) hatta beraber gidelim :)

    YanıtlaSil
  3. hahaha...karadut...sana da mail ederim uzaydan çekilmiş adresini:))olur gidelim...aklı başında biri olsun yanımda:))

    YanıtlaSil
  4. teknoloji çok gelişti, yeminle.

    YanıtlaSil
  5. gelişti namussuzzz...biz olduğumuz yerdeyiz:))

    YanıtlaSil
  6. saygılarımı sunuyorum :):)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi sen bu falı parayla mı baktırdın yaa?
    Sonra da mail olarak mı geldi, ya da FriendFeed kanalıyla mı öğrendin nedir ama??
    Yesariii..ben anlamadım bana ne???

    YanıtlaSil
  8. Yazının başına koyduğun resim her şeyi açıklıyor mu neeee!!! :(

    Bi gideyim ben buradan yaa..
    Az uykuyla hiçbir şey anlayamıyorum bak,gördün mü???

    YanıtlaSil
  9. hhhahaha...canım yaa...yorgunsun senn...hayır parayla baktırmadım...friend feed de bu grubun kurucusu harun, sen kart numaralarını söylüyorsun, o yorumluyor...online tarot falı:)
    ...bak linkini veriyorum benim falın;
    http://friendfeed.com/tarotfali

    YanıtlaSil
  10. Hımm..Çok aydınlandım şimdi..:)))
    Kızım sen de önceden koysana şu linki..Hiç duymadığım bir şeymiş bu..Tabii zor anlarım.
    Ama şimdi de fazla aydınlandım.Gideyim bir yerlere fazla ışığımı atıp kurtulayım bari :DD
    Bakıyorum da Meralcim sıraya girmiş.2015 te gelecekmiş sıra..:)))
    Ben zaten hiç denemeyecektim ki:))

    YanıtlaSil
  11. hahahhahaaaa...meral direk yalvararak girdi olaya...söz büyüğün dedi hatta...bakalım..yarın sıra gelir ona...çok hızlı girdi o FF 'e:)))

    YanıtlaSil
  12. yaaaaaaaaaa niye ben ankaradayken bu falcı çıkmadı yaa!!!!!
    Biliyorsunki ben fal baktırmayı çook seviyorum bir dahakinde beni oraya getirmessen seni rain and me ye havale ederim ona göre :)

    YanıtlaSil
  13. kuzummm...ankaraki falcıyı görmedim bile henüz...gitmedim...gitmmemm belkii...:))
    bu harun falcı internetteennn:)) bak yorumda zeugmaya link verdim...
    sen gelince beraber gideriz..:)) rain and me ve vermee benii lütfeeennn:((
    :D

    YanıtlaSil
  14. Şu fal yorumcularına hastayım,
    bazen akıl sır erdirilmeyecek şeyler söylüyorlar,
    korkutuyorlar beni :)

    YanıtlaSil
  15. ne gibi Emre??:) var mı akıllara ziyan bir yorum yukarıda:))

    YanıtlaSil
  16. :D:D leman var bide...güzel dergi:))

    YanıtlaSil
  17. sıramı alanı vururummmm ona göre...su küçüğünn fal büyüğünn...(işime gelince nasılda büyüyorum ben ahh bennnn:))

    YanıtlaSil
  18. sen beni bi kere yemeğe çıkar sana hiç tahmin edemeyeceğin bilgiler verecem söz:))

    YanıtlaSil
  19. heheeheh...tamam...ne bu yemek düşkünlüğü...aç mı bıraktılar...bi ekmek bi suya dilim çözülür mü diyorsun...

    YanıtlaSil
  20. :) demek beni rain and meye verme diyosun he..
    kırıldım ama bak şimdi :( :)

    bu arada mimledim seni.. :)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!