30 Mayıs 2009 Cumartesi

opssss...2.basamağa çıktım!!!


Ben söyledim ama dimi. Dedim bennn dedimm. Daha 24 saat geçmedi üstelik üzerindennnn. O merdivenleriiii tek tek çıkaarım dedimmm. Sindiree sindireeee:))) Çıkıyorum ama durun bakalım nereyeee. Çatından kendimi atmaya doğru değil umarım.

Şimdi kuaför dergisi fiyaskosundan sonra bugün de “BlogMania Editörü”nden yazarlık teklifi aldım zeus kaandan. Dün önyargılarla kuaför dergisini beğenmezken bugünde “beni aşar” düşüncesiyle biraz tırstım teklifi görünce. Bende duyguların ortası yok yaniii. Sorumluluk , yok ben olmasam, bik bik, kem küm ettim. Ama hiç takmadı Kaan, yineledi teklifini sağolsun, kibar çocuk. Ben de boynum kıldan ince diyerek kabul ettim. Kayıtlara geçsiinnn 2.basamaktayım:P

Bu şımarıklık bana 1 hafta yeter artık.

Bunda sonra ara ara size blogmania.blogspot adresinden ulaşacağım efendim. Bilginizeee, beni seviin, sakın takip listesinden silmeyin, beni psikopata bağlamayııın. “Naptım nan” diyorum iki gündür 2 kişi beni silmişş. “”hiiççç önemli değil, izleyiciler , ben kendim için yazıyorum gibi ahkam kestim mi hiiçççç. Aslaaa kesmediim, sölemem de vala, kuran çarpsın demedim. O yüzdeeen silmeyin beni yaa lütfeen:P. Valla özgüvenim alt üst oluyooorr.

Bu dergi konusu, blogmania yazarlığı, bu konuda ki abartmalarım filan geyik ama, sanırım yazmaya yönelik başarı saydığım tek şey ilkokul anılarımda . İlkokulda(malum köy okulu) sınıfın en başarılı 2. öğrencisiyim o zaman bennn. 2. Diyorumm bakıınn, 2. , bunu söyleyebilmek için kaç seans gittim doktora, varın siz tahmin ediiin. “çocukluğuna dönelim ,çocukluğuna dönelim” geyiği dilime pelesenk oldu o yüzden. Sınıf birincisi Ahmet, öğretmenin oğlu. Çocuktan hoşlanıyorum o zamanlar ama bunu bile onu ağlatarak gösterebiliyorum ancaak. Ayy belliymiş o zamandan benim ne olacağım (ya da ne olmayacağım) . Bende başarılıyım filan, hatta hepsi pekiyi benim karnenin. Ama nasıılll olurrdaaa ben 95 ten 5 alırkeenn o 100 den alırrr ama nasılll. Kabus gibi yaaa, geçemedim anasını satiim adamı bir türlü. Gerçi şimdi hakkını yememek gerek, onun babası göstermiştir bana “bir öğretmenin” insanın (özellikle ilkokul öğretmeninin) hayatını nasıl yönlendirebileceğini. Kendime güvenimi sağlayıp belkide üniversiteye kadar gelebilmeme neden olan insandır. Canım öğretmenim yaa. Ne güzel, ilkokulda öğretmeniniz vardır, ortaokuldan itibaren “hoca” olur onlar. O yüzden sanırım benim 1 tane öğretmenim oldu diyebilirim.

Anamm yazıyı nasıl uzattım yine. Şimdi ilkokulda o sınıf başkanı hepp, benn de heppp kitaplık kolu başkanı. Ama dönem bölee. Gerçi seviyorum kitapları , kim aday olursa olsun ben oluyorum her zaman. Ama klasik kitaplık kolu uygulamaları. Sınıf dediğin ne ki, 18-20 kişi. Kim ne kitabı aldı, hangi gün getirdi bilmem ne. Sonra ben bi yerde kitaplık kolu başkanının görevlerini okuyorum. Heralde 3. Sınır veya 4. “gazete çıkartmak” oppsssss, ne yapmakkk ne yapmaaakkk. “gazete çıkartmakkk” anammmm beni alıyor bi heyecan. Hemen organize ediyorum ekibi ve öğretmene götürüyorum bu teklifi. Tuhaf tuhaf bakıyor önce , ama çok seviniyor ve inanılmaz destekliyor. Ben yazar ekibini topluyorum, görev dağılımı yapıyorum ve o zamanın şartlarıyla bir duvar gazetesi çıkartıyoruzz. Haftalık bir gazete ama. Duvara asılan panoya üşüşen diğer öğrencileri görünce nasıl keyiflendiğimi anlatmama gerek yok sanırım.(çıkığ tavan yapmışş resmennn) Sonra sürekli hale geliyor bu duvar gazetesi ben mezun olduktan sonrada.

O zamanlar öğretmenimizin kendi odasını gazeteyi hazırlamamız için bize vermesini ve okul sonrası editör edasıyla görev dağılımı yapıp (spor senin, haber senin , resimler senin)hevesle onu hazırlayışımızı hiç unutmuyorum. Bazen küçük şeyler kelebek etkisi yapıyordur kimbilir. Ayy bennn bi gazeteci olamadıımmmm ya.. yanarımmm yanarımmm buna yanarımmmmmm.
Bu arada, dediğim gibiii beni silmeyiiinnn: )

13 yorum:

  1. Vayy.. tebrikler editor..
    Benden de bahset bazı da, havamız olsun..
    Sefamız olsun..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ne bağrıp duruyorsun kız yesari..Sen silerken iyi mi?
    Allahın parmağı mı var :P:p:P
    Gazeteci olursun istersen..An meselesi.Yetenek ve muhabbet akıyor yavrum sende..Bekle , buralardan keşfedilirsin.
    Yaz bi yere,Zeugma dedi dersin.Olanlardan neyin eksik :)
    Ayrıca bu günlere gelmende emeği olan ilkokul örtmenine sevgiler saygılar..

    YanıtlaSil
  3. bir koltuğa kaç karpuz?

    YanıtlaSil
  4. bak yaaa...sanki makam koltuğum olduuuu...cıx cıx cıx...bahsedicem ben sendeen bahsediceem...du bakalım:))

    zeugmaaaaaaaaaaaaaaaa, çook pişmanııııııııııım çooooooooooooook....
    ne güzel şeyler söylemişsin...ama fırın ve ekmek mevzusu var...

    winstonummm; karpuzu seviyorum bee...özen gösteririmm ben:)

    YanıtlaSil
  5. al işte sevdiğini onu ağlatarak mı gösteriyordun
    hepiniz aynı şeytana bağlı meleklersiniz var yaa..

    şu koca yazıda takıldığım yere bak...

    YanıtlaSil
  6. nereye takılacağını nasıl iyi biliyorum..ahhhh...

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim. Artık bir bir tırmanırsın şöhret basamaklarını.Bi de oda verirler yakında sana boğaz manzaralı bakar bakar ilham alırsın:)Kimbilir günün birinde bir gazete bile çıkarırsın.Ya da çok önemli bir köşe yazarı olursun.Çok güzel bir yazı dizisi hazırlayıp parayı götürürsün.Sonra Texasta bir çiftlik satın alırsın belki.Bi sabah bi kalkarsın ki çiftliğin bahçesinden petrol fışkırıyor..:))

    Hayatta herşey gönlünce olsun sevgili Yesari

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. cosmos;teşekkür edicem ama neye teşekkür edeceğimi de anlamadım...inceden benimle dalga mı geçiyorsun, hayal gücün mü çok geniş, canın mı çok sıkılıyordu anlamadım...sanırım ilk yorumun...espri sınırınıda bilmiyorum ki:))
    o yüzden ölee okuyorum sadecee:))

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Yesari,

    Biraz espri yaptım o kadar. Asla dalga geçmem kimseylen. Evet hayal gücüm de geniş biraz. Umarım kırılmamışsındır bana. Ama inan çok sevindim senin adına..

    Tekrar sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  10. :) teşekkürler cosmos...

    YanıtlaSil
  11. güzel güzel :)))

    YanıtlaSil
  12. Bende yeni geldim silenlere moralin bozuluyorsa ekleyenlere özgüvenin artar belki. hoşbuldum:)

    YanıtlaSil
  13. :)evettttt harika oluyor irma...hoşgeldiiin:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!