19 Mayıs 2009 Salı

Sadece avutuyoruz kendimizi...


- Akıllı insanların bir baltaya sap olamayacaklarına, başarılı ve zengin olanların hep aptal olduklarıyla...
- “Allah parayı kimlere!!! veriyor” larla...
- Kötü olayların hep bizi bulduğunu iyi şeyleri bizim dışımızda ki birilerinin başına geldiğini varsayarak...
- Bu hayatta(bu ülkede) kötü olanın kazandığını düşünerek...
- O çok lüks ve pahalı arabaların baba parası!!! ile alınmasıyla...
- Sarışın ve fıstık gibi vucudu olan hatunların beyinlerinin boş olduğuna inanarak...
- Kimsenin mükemmel olmadığını, herkesin hata yaptığına inandırılarak...
- Her erkeğin aldattığını , sadakatin bu devirde imkansız olduğunu düşünerek...
- Cana değil mala gelsinle...
- Kadının kalçalısı , yemeğin salçalısıyla...
- Geç kalınan randevularda her zaman trafikte takılınmasıyla...
- Annenin babanın dananın halanın kocasının kuzeninin yeğeninin başına bir talihsizlik gelmesi ve ya hastalanması "veya veya" ların hep olmasıyla...
- Artık zaman bunu getiriyorla...
- "Eskiden x y z var mıydı"larla...
- Çalışmakla kim ne kazanmış demekle...
- “Hiçkimse beni anlamıyor , kimse beni anlamak istemiyor, kimse kimseee kimseeeee “lerle
- “Zaten hiçkimsenin ilişkisi mükemmel değil,her ilişkide bu tür sorunlar olur , atlatabiliriz, aşabiliriz”lerle...
- “Bunu da aliim ,bu ay bir daha başka bir harcama yapmayacağım”larla.:))
- “Ben sigara bağımlısı değilim, zevk için içiyorum” diyerek karışımızda ki kişiye değil ,kendimize yalan söyleyerek...
- Koluna girdiğimiz, bize gülümseyen kişiye Beennn sorhooşş deeğğğiiiiiiliğğğğm, öpüjeeeemmm” derken...
- “Aslında benim babamm/annemm..., ben küçükkennn... , aslında .....” diye cümleler kurarken...
- Tüm erkekler/kadınlar aynı nidalarıyla...
- “Diğerleri önemli değil, o çok özel, ona zaafım var/ o çok farklıı, ama ama çok diğerlerine hiç benzemiyor/aslında asıl söylemek-yapmak istediği bu değil”lerle...
- “Ben çok temiz ve safın, herkes beni kullanıyor, hemen inanıyorum”larla...
- “Bu son, bundan sonra aslaa...”demekle...
- “İyi diyelim iyi olsun” cevabıyla...
- Kibrit kutusu büyüklüğünde peynirlerle...
- En önemlisi “hayallerle” avutuyoruz kendimizi...
- ....................................................................
*son boşluğu siz doldurun lütfen:)

14 yorum:

  1. nokta noktaya şunu yazardım''bi kaç sene daha geçsin ben bu işi de yapacam''

    Kimsenin mukemmel olmadı bi gerçek ve insanlar bu gerçeği ah bi kabullenebilseler o zaman dırdırlar vırvırlar olmayacak da:)))
    Ben en çok ''beni kimseee anlamıyoooo''kısmına bitiyom he anlamıyoz mecburmu herkes herkesi anlamaya sen kaç kişiyi anladın ki hayatta :)) ya da anlatsaydın canımmmm ağzın var aklın var doğru anlatsaydın:))
    Bir de şu satır varki bi hayli güldümm ve çok sevdiğim 2 kişiyi hatırladım biri gardaşım:)) biri de kuzenim :))''bunu da alimm bu ay başka bişey almayacam'' deyip aynı giysinin farklı tüm renklerini almış olma ihtimalleri çok fazla çünkü:) sonuçta şu cümleyi kurarken görebilirsiniz onları''sen de para kaldımı'':)) yok ya sen de:))

    YanıtlaSil
  2. ben senin yaşındayken 34 kiloydumm kızımmm sen kendine bakk....larlaa

    yok ya artık oynamicam rengiyle saçımınn...larla...

    kızım ben istesem bir ayda 100 kilo veririm beee..lerlee..


    aman beni alan almışş sen kendine bakk..larla...



    bu sonsuz sanırım....:)) çok eğlendim..:)

    YanıtlaSil
  3. hahahahhaaaaaaaaaa..süperr yaaa...yorumlara daha çok gülüceem galibaa:))))

    YanıtlaSil
  4. Kendini padişah sanan polis amcalara.
    Beni gördüğünde anasının oynaşını görmüş gibi bakan sevgili katip imamlara..
    keşkelere..
    Büyücü hoca cinci topluluğuyla ilişkilendirdiğim 7-65 tabancalara.
    boş konuşanlara, kafa şişirenlere.
    sekretersiz bir hayata :(

    YanıtlaSil
  5. hah işte böleee...kendin ol MİM:))

    YanıtlaSil
  6. "“Allah parayı kimlere!!! veriyor” larla..."

    bunun analizini yaptım :P para kazanmak için 3 yol var;

    1- zengin biriyle evleneceksin,
    2- ailenden/akrabalarından büyük bir miras kalacak
    3- şans oyunları

    4 numara riskli, çalmak çünkü!!!

    "Sarışın ve fıstık gibi vucudu olan hatınların beyinlerinin boş olduğuna inanarak..."

    güzel kadınlar güzellikleri ile çok fazla vakit harcadıklarından kendilerini geliştiremeyebilir, sıradanlaşır! hem zaten güzel bir kadının kendini geliştirmesine gerek yoktur, güzelliği ona yeter!!!

    "Çalışmakla kim ne kazanmış demekle..."

    valla kelimenin kökeni 'çal' maktan türemiştir. yani türkçede çalışmak, çalmaktır!

    YanıtlaSil
  7. son boşluk:

    kimse okumasın ya hiç önemli değil, ben sadece kendim için yazıyorum,günlük gibi lam işte...

    YanıtlaSil
  8. ayy evett...hiçç önemli değill... hiiçç...zaten o izleyici şeyi de tam bir saçmalıkkk:)))

    YanıtlaSil
  9. bir baltaya sap olamamakla avunayım ben en iyisi. hayatımın beri kalan kısmı mesut geçsin bari. çünkü akıllıyım ben. pi sayısının virgülden sonraki iki hanesini ezbere bilirim. küçükken de akıllıydım ben. ahşap bir sap olamayacağım daha o zamanlar anlaşılmıştı benim. ben küçükken aptal hemcinslerim misafirlere pipilerini gösterirken ben pi'yi keşfetmekle meşguldüm çünkü. hayır, milattan önce doğmadım tabii. bu sadece çocukça masum bir çabaydı o kadar. evet şimdi ben fakirim ama pipisini benden önce keşfeden yaşdaşlarım çoktan evlenip çoluğa çocuğa karıştı. hatta aralarında zengin olanlar bile var. burada hemen avunma mekanizmam devreye giriyor ve diyor ki; "onlar aptal". varsın cebimde iki kuruş param olsun ama akıllı olayım ben. insanoğlu politik evrimini tamamlayıp parayı ortadan kaldırdıktan sonra zengin-fakir ayrımı tamamen manevi platforma indirgenecek zaten. evet indirgenecek dedim çünkü maddiyat halen imparator. hem o gün geldiğinde herkes padişah olacağı için imparator mim-para-tor kimse takmayacak. ama buna daha kaç yıl var bilemiyorum. ömrüm vefa eder de reenkarnasyon zinciri kurar mıyım umursamıyorum. ben sadece kendimi avutuyorum şimdilik. ama akıllı olduğumdan değil, ağaçları sevdiğimden. sapsız baltalar en azından daha tehlikesiz. öyle değil mi? :)

    YanıtlaSil
  10. kelemini yesinlerrr Emre:)) saplarla işimiz olmaz bizim...

    YanıtlaSil
  11. Ve kahretsin yine sen..
    Yine hoş bir yazı..


    Ama başka yorum yapmayacağım..
    Hepsi bu işte..

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ne oldu şimdi..iyi bişiy mi söyledin kötü bişiy mi..ne olduu neee...sen de böle mi avutuyorsun kendiniii.."kahretsin yine sen":)))

    YanıtlaSil
  13. Kahvenin kırk yıl hatırı var diye söylenirken,
    kılı kırk yaratıp görmeye çalışıyoruz gelmişini geçmişini yaşantımızın.
    bir baltaya sap olamasak da,
    balta olduğumuzu saklıyor,
    baltalıyoruz. (kızma şimdi sen politik falan konuştun gene diye :)

    YanıtlaSil
  14. haahhahaa...yok yok...yaa nasıl fobi oluşturdum...keyifli olmuş...yaa Emre'ler iki oldu...neyse diğer Emre'ye "abey" diim benn:)

    YanıtlaSil

hadi söyle söyle!